וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המחווה לאודרי הפבורן והסכינים של אהרוני

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 11:35

בג'יבנשי משיקים בושם במחווה לשחקנית אודרי הפבורן, באורגניקזון משיקים מארז ליום כדור הארץ וברוש פוזה דואגים שתהיו מוגנים מהשמש, מותג הבישום קלואה יוצא למסע חדש בעולם הבשמים, גרנייה מביאים את הטבעונות לפנים וארקוסטיל מביאים את יפן לישראל

הו ברצלונה ברצלונה

מותג Desigual משיק את קולקציית אביב 2022, את המותג הקים ב-1984 תומאס מאייר בברצלונה, העיצובים הייחודיים מלאי שמחה וצבע בהשראת העיר ברצלונה. Desigual מאופיין בעולם צבעני, עתיר במרקמים, טלאים, הדפסים גרפיים, ועבודות יד, העיצובים משקפים את החזון של המותג -בגדים עם רגש במטרה להתחבר לכל אדם בעולם ולעודד אותו ליהנות ככל האפשר.

במותג מאמינים ברעיון שכל אלת צריכה להרגיש בנוח עם עצמה, לאהוב את עצמה, ליהנות מכל רגע ורגע ולהרגיש חיה. הפילוסופיה של המותג באה לידי ביוטי גם בחנויות שהעיצוב שלהן משקף את הערכים שבאים לידי ביטוי גם בקולקציית הבגדים האביזרים, וההנעלה.

ב- Desigual יוצרים בגדים שמפיצים אושר, ביניהם חולצות טי-שירט עם הדפסים מיוחדים, שמלות שמביאות את האנרגיה והאופטימיות של המותג, ג'ינסים וחצאיות. נשים נועזות לא יחמיצו את קולקציית הנעליים הצבעונית עם פרחים ושילובי בדים, תיקים ואביזרים להשלמת כל לוק. גם הגברים לא מקופחים, להם מוצעות חולצות טי, ג'ינסים עם הדפסים ייחודיים כשההשראה לקולקציה היא ה"אני מאמין" של החברה שדוגל כי DESIGUAL מלבישה את האדם, לא את הגוף.

בכל עונה נבחרת המעצבים שלDESIGUAL הכוללת 20 מעצבים, עובדים על קולקציה של למעלה מ-1,000 פריטים הכוללת בגדים, אקססוריז ונעליים, הקולקציות נבנות סביב רעיון אחד, קו משותף המקשר לפילוסופיה - להיות יוצא דופן, בלתי צפוי וחוצה יבשות - מוטיבים שDesigual מביאה לעולם. לכל פריט יש את הייחודיות שלו בצבע, בעיצוב ובשילוב סוגי בדים, שימוש בחומרים לא קונבנציונליים כמו טלאים וגימורים מיוחדים שהם ה-DNA של המותג, כשרוח המותג צעירה וחופשית, מאולתרת וספונטנית, עליזה ומסוגננת.

ויוה אה ספנייה קיץ בדזיגואל. יח"צ חו"ל,
היישר מברצלונה: קיץ בדזיגואל/יח"צ חו"ל

במחווה לאודרי הפבורן

אחד משיתופי הפעולה המשמעותיים ביותר שנולדו מהחברות העמוקה בין השחקנית אודרי הפבורן ומעצב העל יובר דה ג'יבנשי, היה בושם שפותח ב-1956 באופן בלעדי ואישי עבורה, כמחווה לחברות העמוקה ביניהם.

באחד מביקוריה בבית הכל בו מייסיס, שכחה הפבורן את הצעיף המבושם שלה בחנות, הסובבים התלהבו מהריח וכשהיא סיפרה על כך לג'יבנשי, הוא ביקש רשות לייצר את הבושם עבור כולם, תשובתה הראשונה הייתה אני אוסרת עלייך! רק שנה מאוחר יותר, הושק הבושם שקיבל את השם ל'אנטרדי (האסור בצרפתית כמחווה על מה שאמרה לו בפעם הראשונה).

ב-2018 הושק מחדש לאינטרדי או דה פרפיום-מחווה אולטימטיבית לתעוזה ולעוצמה נשית עבור כל הנשים שלא נכנעות למוסכמות ולא נותנות לאף אחד להחליט עבורן מה מותר ומה אסור. לאינטרדי מליסים יסמין לילי מיוצר במהדורה מוגבלת עם פרשנות ייחודית בה פרח היסמין נמצא במרכז הניחוח. פרח יסמין הלילה, מגיע לשיא פריחתו עם רדת החשכה, הוא נקטף בקטיף ייחודי עבור ג'יבנשי בשעת הערב בהן תווי הניחוח מגיעים לשיאם ומעניקים עומק נוסף לניחוח. מדובר בניחוח פרחוני עצי וחושני החושף את הייחודיות של פרח יוצא דופן זה, הוא נפתח בפרץ רענן של פריחת התפוז ותה ירוק המועצם על-ידי עסיסיות השקד המריר ורעננות הג'ינג'ר.

פרח יסמין הלילה משתלט במתיקות אל לב הניחוח הפרחוני, כשבבסיסו אקורד עצי של ווטיבר, פטצ'ולי וטוברוז היוצרים עומק, נקשרים בחושניות ומעניקים מסתוריות לניחוח הממכר. להשיג ברשתות הפארם.

במחווה לאודרי הפבורן  לאנטרדיט של ג'יבנישי. יח"צ חו"ל,
במחווה לאודרי הפבורן, לאנטרדיט של ג'יבנישי/יח"צ חו"ל

דואגים לכדור הארץ

לרגל יום כדור הארץ העולמי החל ב-22.4, יום להגברת המודעות להגנה על איכות הסביבה ושמירה על כדור הארץ, החליטו ב"אורגניקזון" הנושאת דגל הנושא ורואה בכך ערך עליון, להשיק מארז אקולוגי עם מוצרים אקולוגיים, איכותיים ושימושיים.

המארז כולל 7 מוצרים: ג'ל לניקוי פנים של המותג ecoLove לכל סוגי העור באריזת קנה סוכר; סבון גוף משפחתי ecoLove - בבקבוק מ100% פלסטיק ממוחזר המכיל תמציות ירקות אורגניים מלפפון, פטרוזיליה ותרד; נייר אפייה טבעי ואקולוגי Green Flash לא מולבן בכלור; קרם ידיים ecoLove לעור יבש בניחוח לבנדר באריזת קנה סוכר המכיל תמציות אורגניים אוכמניות ענבים ולבנדר; סבון מוצק ecoLove מלפפון ותה ירוק המבוסס על שמן זית אורגני; מברשת שיניים מבמבוק Humble brush מקור טבעי ומתחדש; אריזת סנדוויץ' רב-פעמית של המותג Green Flash. המארז מסייע להתחיל תהליך פשוט של שינוי חיובי לבריאות האדם, הסביבה ובעלי החיים.

דואגים לכדור הארץ מארז של אורגניקזון. טל טרי,
דואגים לכדור הארץ: מארז של אורגניקזון/טל טרי

נחשו מי

GUESS UOMO הוא ניחוח חדש לגבר, המצטרף לקולקציית ניחוחות המותג GUESS

GUESS UOMO הניחוח החדש מיועד לגבר שיודע לחיות חיים מלאים בתשוקה וללא גבולות. ניחוח הענבר משקף את הביטחון העצמי והמשיכה של הגבר של GUESS עם תווי הדרים תוססים, פרחים טריים ותבלינים עזים, ואחריהם תערובת חמימה של עצים כהים וענבר חושני עם עומק מתוק, התוצאה, ניחוח ממכר וייחודי.

הבשמית לינדה צ'ינרי אומרת כי הגבר של GUESS אוהב את הגבריות הקלאסית המסורתית אבל מבטא את עצמו עם קצה מודרני חדש, עיצוב האריזה נעשה בהשראת האדריכלות האיטלקית, ומשלב מורשת ומודרניות. הבקבוק עשוי זכוכית שקופה עם הבלטה שחורה. הקמפיין בהשראת החבורה מהסרט RatPack משנות ה-60, לוכד את האנרגיה הגברית, מככבים בו הדוגמנים האיטלקים מתיה נרפוצ'י, סטפנו סאל ואלכס דליסולה, והוא צולם ב-Caesars Place האיקוני בלאס וגאס. הקמפיין חושף את הביטחון העצמי והחופש של הגבר של GUESS -הגבר המודרני והקלאסי שנהנה מהחיים הטובים.

נחשו מי  guess uomo. יח"צ חו"ל,
נחשו: guess uomo/יח"צ חו"ל

בעקבות השמש

מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי לה רוש-פוזה, מרחיב לקראת הקיץ את סדרת מוצרי השמש המובילה שלו "אנתליוס", ומשיק קרם הגנה SPF50 המשלב רכיבי אנטי אייג'ינג, ומעניק לחות לעור הפנים.

ANTHELIOS AGE CORRECT מהווה פתרון מושלם: גם תיקון סימני הזדקנות קיימים בזכות רכיבי האנטי-אייג'ינג שבמוצר, וגם מניעת נזקים עתידיים בזכות מסנני קרינה ברמה הגבוהה ביותר.

טיפול משולב להפחתת סימני הזדקנות והגנה מהשמש, תורם להפחתת מראה קמטים וסימנים כהים תוך 4 שבועות. מכיל מרכיבים פעילים לתיקון העור: חומצה היאלרונית המעניקה לחות ותורמת להפחתת קמטים וקימטוטים; פי-רזורסינול המפחית את ייצור המלנין הגורם לכתמים כהים; ניאצינאמיד- ויטמין B3 -לטיפול באדמומיות והרגעת העור; וויטמין E- נוגד חמצון להגנה מנזקים הנגרמים מזיהום אוויר.

מתאים לכל סוגי העור כולל לעור רגיש, המוצר היפואלרגני ואינו שמנוני, ניתן להשיגו עם גוון וללא גוון. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים, בתי המרקחת של קופות חולים מכבי ומאוחדת ברחבי הארץ ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

מוגנים מהשמש סדרה חדשה ל לה רוש פוזה. יח"צ חו"ל,
מוגנים מהשמש: סדרה חדשה ל לה רוש פוזה/יח"צ חו"ל

מסכות או לא להיות

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק סדרת מסכות טישו אמפולות מרוכזות, חד-פעמיות, מועשרות בפורמולות טבעוניות ורכיבים פעילים ממקור צמחי עם יעילות מובטחת תוך 5 דקות.

בסדרה: מסכת טישו אמפולה המכילה תמצית אבטיח עם 1% חומצה היאלורונית (ממקור צמחי), מסייעת במיצוק העור, השבת הנפח ומראה עור ב-5 דקות בלבד, מעניקה תחושת רעננות, הפורמולה מועשרת בחומצה היאלורונית הלוכדת את הלחות בעור בשילוב תמצית אבטיח הידוע בתכונותיו לרענן ולהעניק לחות; מסכת טישו אמפולה עם תמצית אננס ו-1% ויטמין C (ממקור צמחי), מסייעת בהבהרת מראה העור ב-5 דקות בלבד ומעניקה 'זריקת אנרגיה' לעור עמום, חסר זוהר ועייף.

הפורמולה מועשרת בתמצית אננס עשירה בוויטמינים ובנוגדי חימצון ובשילוב ויטמין C המסייע להבהרת העור; מסכת טישו אמפולה עם תמצית קייל - 2% ניאצינאמיד (ממקור צמחי), מסייעת באיזון והשבת לחות ב-5 דקות, מעניקה לחות ומראה זוהר בריא, הפורמולה מועשרת בתמצית קייל וניאצינאמיד המסייעים בטיהור והעשרת העור בלחות, מאזנת אזורים יבשים ושמנוניים ומתאימה לבעלי עור מעורב. להשיג ברשת סופר-פארם וסופר-פארם אונליין

מסכות או לא להיות-מסכות טישו אמפולה של גרנייה. יח"צ,
מסכות טישו אמפולה של גרנייה/יח"צ

לה דולצ'ה דיוה

מותג האיפור האיטלקי Kiko Milano משיק את Dolce Diva קולקציה בהשראת הקיץ האיטלקי עם מגוון מוצרים עמידים למים ופורמולות להגנה מהשמש.

בקולקציה: שפתון לחות עם מקדם הגנה SPF20 בפעולה משולשת המגינה על השפתיים מרככת, ומעניקה צבע עדין, בניחוח שקדים מתקתק; תחליב לגוף ולפנים להענקת לחות מחודשת לאחר חשיפה לשמש, מועשר באלוורה, שיאה ושמן שקדים; נוזל לשיפור מראה העור עם מקדם הגנה SPF 50 להחלקת העור בגוון טבעי ומתאים לכל סוגי העור; מייקאפ אבקתי בגימור מאט, עם מקדם הגנה SPF 50; סומק אפוי ב-3 גוונים ובגימור זוהר; מייקאפ המחליק את עור הפנים להשיג ב-6 גוונים עם מקדם הגנה Spf 3; ברונזר אפוי וקליל במיוחד בגימור משי למראה שזוף; היילייטר נוזלי לפנים ולעיניים בגימור נוצץ; פלטת צלליות ב-4 גוונים בגימורים שונים; ג'ל עמיד לסידור גבות בגימור טבעי עם אפליקטור נוח לשימוש; עפרון שפתיים; ליפסטיק בגימור מאט; מברשת איפור פנים דו צדדית 2 ב-1, למריחת מוצרי אבקות וקרם; היילייטר אפוי למראה זוהר, קליל במיוחד ומתאים ליום או ללילה; פודרה שקופה בגימור מאט המשפרת את עמידות האיפור בלי להכביד, מתאימה לכל סוגי עור ובניחוח פירותי נעים; ערכת ספוגיות למריחת מייקאפ, היילייטר וקונסילר, מתאימה למוצרים במרקמים נוזליים וקרמיים, עוזרת למרוח את המוצר באחידות; ליפסטיק קרמי בגימור נוצץ מועשר בפיגמנט עשיר; צללית עיניים מטאלית עם אפליקטור 2 ב-1 גם אייליינר וגם צללית.

דולצ'ה דיוה קולקציית מוצרים של קיקו מילאנו. יח"צ,
דולצ'ה דיוה: קולקציית מוצרים של קיקו מילאנו/יח"צ

ניחוח רב תרבותי

מותג הבישום קלואה יוצא למסע חדש בעולם הבשמים עם הבושם Nomade Eau de Parfum Naturelle המעלה על נס שילוב תרבויות ופואטיקה במפגשים בין-תרבותיים. הבושם מבטא באופן מלא את מחויבות המותג להתמקד בגישה יצירתית בשיפור ההשלכות שיש על כדור הארץ ועל החברה האנושית.

"קלואה נורמד" מיוצר ממקורות טבעיים והאריזה ידידותית לסביבה. אמנית הבשמים קרולין דומור יצרה ניחוח על בסיס ניצת היסמין הפוגש תמצית ברגמוט, אקורד תמר, ווניל ואלגום. Nomade Eau de Parfum Naturelle אינו מכיל חומרי צבע מלאכותיים, הוא בושם טבעוני העשוי מחומרי ריח, אלכוהול ומים ממקורות טבעיים בלבד ללא תוספות מלאכותיות.

המרכיב העיקרי, היסמין, נקטף במצריים בשיטה התורמת לשמירת איכות הסביבה (מצרים היא גם ארץ הולדתה של גבי אגיון, המייסדת של בית קלואה).הבקבוק האיקוני של Nomade זוכה ללבוש חדש בגוונים בהשראת הטבע, הסרט הקלוע הקשור סביב צוואר הבקבוק מייצג את הקשרים שנוצרו בנסיעות ובמפגשים בין-תרבותיים, סמל החרוט גם על הזכוכית. העיצוב החדש, שנוצר במטרה להפחית את ההשלכות על איכות הסביבה, מכיל חומרים ממוחזרים, המהווים 15% מבקבוק הזכוכית ו-40% מקופסת הקרטון.

הקרטון נושא תו תקן FSC המעיד כי העץ מיוצר על-פי נהלים המבטיחים את שימור יערות העולם. את קמפיין ההשקה מובילה השחקנית, הזמרת והבמאית הבריטית נעמי סקוט ("אלאדין" ו"המלאכים של צ'רלי"), שתככב בקרוב בסרט המדע הבדיוני "רחוק", תומכת פעילה בזכויות נשים, ושגרירת ארגון Compassion המסייע לילדים במצוקה בעולם. סקוט המגלמת בצורה מושלמת את הרוח של Nomade Eau de Parfum Naturelle, גדלה באוגנדה לאב בריטי ואם הודית והושפעה ממספר תרבויות. הבושם אינו מכיל מרכיבים או תוצרי לוואי מהחי, נבחרו לו שני ספקים אמינים של פרחי יסמין במצרים כדי לספק תמציות טהורות וטבעיות לחלוטין, עם מחויבות לשמירת איכות הסביבה. היצרנים נקטו יוזמות שונות לשיפור תנאי החיים של הקהילות המקומיות כגון תמיכה פעילה בחינוך והשכלה לבנות ותעסוקת נשים. להשיג ברשת אפריל, סופר פארם, משביר לצרכן.

ניחוח רב תרבותי nomads naturelle =. יח"צ חו"ל,
ניחוח רב תרבותי nomads naturelle/יח"צ חו"ל

פינוקים במארז

"מון פלטין פרופשיונל" משיקה מארז תכשירי שיער מסדרת הדגל "הילורן" - במהדורה מוגבלת, המארז הושק בשת"פ עם המיזם החברתי קהילתי "גמאני רצה", והחברה תתרום לו כ-10% מהכנסותיו. הערכה מכילה את מוצרי סדרת "הילורן"-פריצת דרך בתחום טיפוח השיער-סדרת תכשירי טיפוח לשיער בשילוב חומצה היאלורונית, והיא תימכר באלפי מספרות בכל רחבי הארץ עם פן מעוצב, קומפקטי ואיכותי במתנה.

פינוקים במארז מהדורה מוגבלת למון פלטין פרופשיונל. יח"צ חו"ל,
פינוקים: מהדורה מוגבלת למון פלטין פרופשיונל/יח"צ חו"ל

ההפתעות של הדוקטור

ד"ר פישר משיקה לראשונה מארז מוצרים מסדרת GENESIS MINERALS, המארז כולל קרם לילה מזין לכל סוגי העור וקרם יום מזין לעור רגיל SPF30 עם הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש. הסדרה מכילה רכיב מולטי מינרלי ייחודי ומינרלים מים המלח למראה אנרגטי, זוהר, רענן ובריא יותר. מוצרי הסדרה מכילים אנטי-אוקסידנט המסייע בהגנה מפני נזקי סביבה ואקלים ופרו-ויטמין B5 לריכוך, הזנה ולסיוע בשמירה על גמישות ולחות העור.

המוצרים אינם מכילים פארבנים, נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגניים ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור עדין רגיש. קרמי הפנים מכילים אבקה מחזירת אור המסייעת בטשטוש אופטי של קמטים וקמטוטים וסיליקונים אלסטומריים לתחושת עור קטיפתית, מעניקים לחות מוגברת עד 24 שעות ומתאימים כבסיס לאיפור. עוד מ"ד"ר פישר", שמן גוף לתינוק מועשר בשמן שקדים מסדרת קמיל בלו סנסיטיב עם נוסחה ייחודית המעניקה לחות ל-48 שעות, מועשר בשמן שקדים, תמצית פרחי קמומיל, וויטמין E - לריכוך, להזנה ולהגנה על עורו העדין של התינוק מפני יובש וגירויים מתאים לעיסוי תינוקות. השמן מעשיר את עור התינוק בלחות, נספג בקלות ובמהירות ומותיר את העור חלק ורך למגע.

השמן היפואלרגני, ועבר מבדק סנסטיב המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד. ללא פראבנים או סיליקונים. עוד בד"ר פישר-מוצרי סרקל וקמיל בלו סנסיטיב בגודל TO-GO לנסיעות. בסדרת סרקל לשמירה על היגיינת השיער של ילדים, מושקים TO-GO - סרקל שמפו לילדים וסרקל מרכך לילדים המקלים על פעולת הסירוק ושומרים על שיער נקי, רך, ללא קשרים בריח נעים שנשאר לאורך זמן, מועשרים בתמצית רוזמרין הדוחה כינים ומבטיחה ראש נקי מדאגות. בסדרת קמיל בלו סנסיטיב, טיפול בתינוק, מושקים TO-GO- קמיל בלו סנסיטיב אל סבון וקמיל בלו סנסיטיב שמפו אל דמע מכילים פרו-ויטמין B5 ותמציות פרחי קמומיל להגנה ולהרגעת העור.

ההפתעות של פישר השקות חדשות למותגים המובילים. יח"צ,
ד"ר פישר: השקות חדשות למותגים המובילים/יח"צ

שותים ומתחשבים

Growper - משקה מוגז טבעי ואורגני המכיל פרי טבעי אורגני, מים וגז, ללא תוספת סוכר, חומרים משמרים או צבעי מאכל, מיוצר בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי.

המשקה מביא בשורה אמיתית לצרכנים בישראל ואלטרנטיבה בריאה וטבעית לחלוטין (כ-50% פרי) לצרכני משקאות קלים ומוגזים. גרופר שם לו למטרה לעודד, להנגיש ולאפשר צריכה בריאה יומיומית של משקה קל. גרופר פותח במשך שנתיים, בעלות של כמיליון שקלים, בתהליך הפיתוח דוייקו הטעמים ואוזנו כך שיתאימו לחיך הישראלי, הופחתה כמות הקלוריות, נבחרו חומרי גלם נכונים ואריזת בקבוק זכוכית בעיצוב ובמיתוג צעיר וחדשני ופקק הנפתח ידנית ללא צורך בפותחן בקבוקים. להשיג ב-3 טעמים: תפוזזה-תפוז דם דומדמניות; תפוחחה-תפוח עץ ואננס; לימוננדה-לימון ליים. נטול גלוטן ובעל תו ויגן פרנדלי.

מאחורי גרופר עומדים היזמים לירון קופר ויובל גרודק, שהכירו בלימודי וטרינריה וזיהו צורך ופוטנציאל ענק בשוק המשקאות הקלים, ככל שהפרויקט הפך רציני, הם עזבו קריירות מצליחות ובמשך כשנתיים התמקדו בפיתוח המוצר, השניים חברו לשחקן עופר שכטר כשותף עסקי מלא בפרויקט, והתמקדו בקידום אג'נדה לצריכה בריאה שתיצור שינוי תודעתי במטרה להביא מוצר בריא, טבעי ונגיש לכולם.

שותים ומתחשבים גרופר מוגז טבעי. יח"צ,
גרופר מוגז טבעי/יח"צ

אהרוני היפני

ארקוסטיל-מותג כלים וסכינים איכותיים לשפים ובשלנים, משלב כוחות עם השף ישראל אהרוני, לפיתוח סדרת סכינים איכותית וכלי בישול תחת המותג ארקוסטיל אהרוני. הסכינים בסדרה מיוצרים מפלדה יפנית איכותית, אשר נכרית באופן מסורתי באותו אזור ביפן למעלה מ-200 שנים.

הלהב מעוצב במרקם פלדת דמסקוס המדמה את תנועת הזרימה של המים ובהשראת חרבות הסמוראים שעיצבו בעלי מלאכה יפניים. הפלדה היפנית הינה במבנה קריסטלי מיוחד עם אחוז גבוה של פחמן וכרום ובדרגת קושיות אופטימלית לסכיני שף.

הפלדה עוברת תהליך Ice Hardening חישול בקרח וחישול בחום, המבטיחים חוזק, עמידות וחדות גבוהה לאורך זמן. על-גבי הלהב, מוטבע הדרקון המסורתי-סמל ייחודי לחוזק ועוצמה. לסכינים מבנה מיוצב, משקל מאוזן, וידיות המיוצרות מחומר הנמצא בשימוש בקתות כלי נשק וסכינים יוקרתיים בטכנולוגית למינציה טרמית, בשילוב סיבי זכוכית, התוצאה ידית חזקה ועמידה, קלת משקל, בעיצוב ארגונומי ופונקציונאלית המונעת החלקה ומאפשרת אחיזה חזקה ובטוחה. הסכין מהודקת ב-3 מסמרי פלדה. בתחתית כל קת סכין כתוב ביפנית "דרקון אמיתי" המסמל חוזק ועוצמה.

מיפן סדרת הסכינים של ישראל אהרוני לארקוסטיל. יח"צ,
סדרת הסכינים של ישראל אהרוני לארקוסטיל/יח"צ

קנקנים ונהנים

טעם הקפה לא משהו? חברת "אקוואפור" האירופאית משיקה שני דגמים של קנקנים לסינון וטיהור מי ברז - אמתיסט ואוניקס.

הקנקנים מפחיתים טעם וריח כלור ב-75% לפחות ומפחיתים חומרים מזיקים במים ביניהם מתכות, חומרים אורגניים, חלודה, פנולים ועוד. המים המסוננים מסייעים להגן על מוצרי חשמל כמו מכונות קפה וקומקומים. הקנקנים ללא BPA ויש להם מחוון המתריע כשהגיע הזמן להחליף את הפילטר, מתאים לסינון של כ-200 ליטר (מומלץ להחליף אחת לחודש בממוצע, תלוי באיכות המים ובהיקף השימוש). הקנקנים מיוצרים לפי תקן 9001 .ISO לפילטר כשרות חו"ל OK.

קנקן אוניקס Onyx: נפח 4.2 ליטר מים (2.9 ליטר מים מסוננים), שקוף, עגול ואלגנטי, עם מכסה לבן. קנקן אמתיסט Amethyst: בנפח 2.8 ליטר (1.3 ליטר מים מסוננים), שקוף ואלגנטי, עם מכסה בצבע כחול. צר ומתאים לדלת המקרר.

קנקנים ונהנים קנקנים מסנני מים של אקוואפור. יח"צ,
קנקנים ונהנים: מסנני מים של אקוואפור/יח"צ

אחרי למגב

חברת Shiny המתמחה בשיווק ובהפצת מוצרי ניקיון לבית ולמשרד, משיקה לפסח ובכלל, שלל פתרונות מבריקים שיעזרו לנו לנקות את הבית באפס מאמץ ובמחיר נוח. בין ההברקות של שייני: מגב עם להב סיליקון ותופסן מטליות לחות לרצפה בניחוח מרכך כביסה/בית מלון; במארז של 4 כריות יפניות + וו תלייה HOOK להשיג ברשתות השיווק הנבחרות ובחנויות ברחבי הארץ.

באפס מאמץ מוצרי shine. יח"צ,
רב-מגב: מוצרי shine/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully