וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת מינויים בחברת איטרניטי

19.4.2022 / 10:15

לאחר השלמת סבב גיוס seed מכריזה איטרניטי על מספר מינויים חדשים של תפקידי מפתח בהנהלת החברה - החברה מינתה את לירון גבע לתפקיד ה CMO ואת ניב אליהו לתפקיד VP Product

לאחר השלמת סבב גיוס seed מכריזה איטרניטי על מספר מינויים חדשים של תפקידי מפתח בהנהלת החברה - החברה מינתה את לירון גבע לתפקיד ה CMO ואת ניב אליהו לתפקיד VP Product.

איטרניטי היא חברת סטרטאפ ישראלית שהוקמה מתוך חזון לתת לסיפור החיים של כל אדם משמעות, באמצעות טכנולוגיה. הפלטפורמה של איטרניטי, מאפשרת במספר צעדים פשוטים, לכל אחד, ליצור אתר הנצחה מותאם אישית המספר את סיפור החיים של המונצח. אלפי ישראלים בחרו להנציח את יקריהם שהלכו לעולמם באמצעות האתרים של החברה וכך לשמר לנצח את הזכרונות וסיפור החיים שלהם .

לירון גבע. מעיין סלע,
לירון גבע/מעיין סלע

לירון גבע, שמונתה לתפקיד ה-CMO, בעלת ניסיון של 20 שנה בתחום השיווק וחדשנות מוצרית. בעברה ניהלה מותגים בינלאומיית בחברת Reckitt Benckiser בישראל, לונדון וניו יורק, הייתה שותפה מייסדת ב-SERVED, אפליקציה בתחום הדיינינג. בשנים האחרונות עסקה בייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי עבור חברות מובילות, ביניהן שטראוס, שיח מדיקל גרופ, אלפא ביתא ועוד.

במסגרת תפקידה תוביל מהלך של מיתוג מחדש ותהיה אחראית על בניית האסטרטגיה השיווקית של החברה להמשך צמיחה בישראל וחדירה בהמשך גם לשוק האמריקאי.

ניב אליהו. מעיין סלע,
ניב אליהו/מעיין סלע

ניב אליהו שמונה להיות VP Product, בעל למעלה מ-5 שנות ניסיון בהקמת חברות סטארט אפ וניהול צוותים בסביבה מורכבת. בעברו שימש ניב כמנהל מחלקת מוצר בחברת Novoxel המפתחת מכשור רפואי חדשני וכמנהל פיתוח בחברת TSD היוצרת מערכות להתפלת מים באזורים מרוחקים. ניב בוגר שני תארים בהנדסה ממכללת אפקה ותואר executive MBA של אוניברסיטת תל אביב ואף מוסמך כדירקטור.

במסגרת תפקידו יוביל אליהו את תחום המוצר והפיתוח העסקי, הכולל בניית אסטרטגיה מוצרית המטמיעה טכנולוגיות חדשניות שתאפשר למשתמשים בניית אתר המשלב את כל תכני המדיה, יצירת שיתופי פעולה בעולמות ה B2B עם חברות המעוניינות לשלב את איטרניטי במערך תחום ה employment wellness ושיתופי פעולה עסקיים נוספים.

"הצטרפותם של ניב ולירון לצוות ההנהלה המצוין של החברה יאפשר לנו להמשיך לפתח את המוצר הייחודי של איטרניטי, להתאים אותו לקהל המשתמשים ולבנות את המותג, אמר המנכ"ל שחר פלד, "בעזרת ניב ולירון נמשיך לקדם את המוצר שלנו כך שיהפוך לסטנדרט בתחום ההנצחה בישראל ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully