וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביעד רוה מונה למנהל מערך המכירות וניהול הלקוחות של Outbrain ישראל

19.4.2022 / 11:28

בתפקידו החדש יהיה אחראי רוה על ניהול מערך המכירות וניהול לקוחות בפעילות אאוטבריין בישראל וכן במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה, הן מול לקוחות מקומיים והן מול לקוחות בינלאומיים

פלטפורמת ההמלצות הבינלאומית אאוטבריין [Outbrain] מודיעה על מינויו של אביעד רוה למנהל מערך המכירות וניהול הלקוחות האזורי [Head of Sales & Account Management] של החברה בישראל ובמזרח התיכון.

רוה הוביל בשנים האחרונות את מערכי הפיתוח העסקי, המכירות וניהול הלקוחות של חברת הדיגיטל Total Media. בתפקידים קודמים שימש כמנכ"ל חברת רכש המדיה Green Media Digital, וכ-Head of Programmatic של קבוצת Ynet.

בתפקידו החדש יהיה אחראי רוה על ניהול מערך המכירות וניהול לקוחות בפעילות אאוטבריין בישראל וכן במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה, הן מול לקוחות מקומיים והן מול לקוחות בינלאומיים.

אביעד רוה. יחצ,
אביעד רוה/יחצ

אביעד רוה: "אני גאה להצטרף לצוות מקצועי ומנוסה ולהוביל את הפעילות האזורית. אאוטבריין נמצאת בתקופה מצוינת ובמומנטום חזק, כאשר הזדמנויות הצמיחה העומדות בפניה רבות ומגוונות. אני מודה לחברה על האמון ומצפה לקחת חלק משמעותי בהמשך ביסוסה כפלטפורמת ההמלצות המובילה בעולם".

לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין במזרח התיכון, אפריקה ורוסיה: "שמח ומתרגש לצרף לשורותינו את אחד מאנשי הדיגיטל המנוסים בישראל. לאביעד יש רקורד עשיר של הצלחות הן מצד המפרסמים, הן מצד משרדי הפרסום והן מצד אתרי התוכן. אני מאמין שהיכולות שלו יאפשרו לנו לנווט את הספינה באופן מיטבי ולהביא את הצוות לשיאים חדשים בארץ ובעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully