וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ vHive מגייס 35 עובדים

19.4.2022 / 17:03

העובדים יגויסו לפיתוח טכנולוגית ליצירת תאומים דיגיטליים באמצעות רחפנים אוטונומיים

הסטארט-אפ vHive, שפיתח מערכת המאפשרת לייצר עותק דיגיטלי של נכס פיזי באמצעות צילום מרחפנים אוטונומיים, מגייס 35 עובדים ועובדות בישראל ובחו"ל למגוון של משרות, ובהם מפתחי פולסטאק, מפתחי תוכנה למובייל, מפתחי ואנשי בקרת איכות ואוטומציה, ניהול שותפים, ניהול פרוייקטים וניהול מכירות ולקוחות עם התמחות בתוכנה וטלקום באסיה, אירופה ובאמריקות.

ויהייב החלה לפעול ב- 2017 על ידי יריב גלר, מנכ"ל החברה ולשעבר סמנכ"ל השיווק בקומברס ותומר דניאל, סמנכ"ל טכנולוגיה, שעבד קודם לכן באינטל כמוביל טכני וארכיטקטורת תוכנה. החברה גייסה עד כה 36.5 מיליון דולר ומעסיקה כיום 30 עובדים במטה בהרצליה פיתוח וברחבי העולם. בין לקוחות החברה דויטשה טלקום, שאף השקיעה בחברה וכן חברות כגון SBA, Phoenix Tower International, Bechtel.

vHibe. יחצ,
vHibe/יחצ

המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לארגונים לאסוף מידע על נכסים פיזיים, כדי לייצר תאומים דיגיטליים שהם עותק דיגיטלי של הנכס הפיזי. התהליך נעשה באופן אוטונומי על ידי שימוש ברחפנים הנשלטים על ידי התוכנה שפיתחה החברה. המערכת מייצרת תוצרים שהם מודלים דו-ממדים ותלת-ממדיים של נכסים כגון מגדלים סלולריים, מנופים ומבנים. באמצעות בינה מלאכותית וניתוח מידע חזותי, ניתן להפיק מתאומים דיגיטליים אלו תובנות עסקיות ותפעוליות. התוכנה היא היחידה בעולם אשר מאפשרת לארגונים להפעיל להק אוטונומי של רחפנים הפועלים יחד לצורך איסוף, ניהול ועיבוד מידע מהשטח עבור הארגון כולו, המתורגם לתובנות תפעוליות ועסקיות.


המערכת מספקת ממשק משתמש פשוט לשימוש, יכולת מדידה הנדסית וזיהוי אוטומטי של ציוד ותקלות. vHive אימנה את פלטפורמת הבינה המלאכותית שלה על בסיס מידע רב שנאסף על ידי לקוחותיה, מה שיוצר בידול הקשה לחיקוי על-ידי המתחרים. היכולת של החברה לחבר בין העולם הפיזי והדיגיטלי מאפשרת לארגונים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של נכסיה בשטח, לגשת בצורה ויזואלית למידע ולהגיע במהירות לתובנות עסקיות, תוך חיסכון בהוצאות התפעוליות, יצירת מקורות הכנסה חדשים ושמירה על בטיחות העובדים.

תומר דניאל, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות: "ויהייב מפתחת פלטפורמה ויזואלית המשלבת 2D ו-3D, מחברת בין העולם הפיזי לדיגיטלי ומשלבת מספר רב של טכנולוגיות כולל Web, מובייל, אלגוריתמים, ראיית מכונה ובינה מלאכותית ולכן יוצרת אתגר מקצועי ועניין רב למפתחים. אנחנו מאמינים שבכל דבר שאנו עושים צריך להביא ערך ללקוחותינו, על ידי הקשבה לצרכים ובעיות איתן הם מתמודדים ומציאת פתרונות יצירתיים."

מידע על המשרות הפנויות כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully