וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תסמוך על סול: ההתרסקות האכזרית של נטפליקס

20.4.2022 / 20:15

נטפליקס צפתה 2.5 מיליון מצטרפים חדשים ברבעון הראשון, אבל איבדה 200 אלף והמניה קרסה ביותר מ-35 אחוז בוול סטריט. השלב הבא: הכנסת פרסומות תמורת מנוי מוזל?

במהלך הרבעונים האחרונים נרשמה דעיכה במספר המצטרפים החדשים לנטפליקס, אבל לשיא השלילי הגיעה ענקית הסטרימינג אתמול (שלישי) כשפרסמה את הדוח של רבעון 1 ב-2022. לאחר שחזתה צמיחה של מאות אלפי מנויים, התברר כי נטפליקס איבדה 200 אלף משתמשים, מה שגרם לוול סטריט להעניש אותה בכבדות - עם ירידה מדהימה של 35 אחוז בערך המניה. בכך היא איבדה יותר מ-60 אחוז מערכה בתחילת השנה.

ריד הייסטינגס, מייסד ומנכ"ל חברת נטפליקס. Ernesto S. Ruscio/Getty Images / Netflix, GettyImages
אין סיבות לחייך. ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס/GettyImages, Ernesto S. Ruscio/Getty Images / Netflix

הסיבות לירידה רבות ומגוונות, ובראשן העלאת המחירים של הרשת, שגרמה למשתמשים להימנע ולנטוש. עם זאת, בנטפליקס מפנים את האצבע המאשימה דווקא למשתמשים, וטוענים כי הפרת הכללים ושיתוף הסיסמאות פוגעים בהיקף המשתמשים. סיבה נוספת, אומרים בנטפליקס, היא המלחמה באוקראינה. בחברה אומרים כי הלחימה הובילה לניתוקם של 700 אלף משתמשים: "אנשים מחפשים עכשיו מה לאכול, הם לא מתעניינים ב'דברים מוזרים'".

"בחברה אישרו כי הם בוחנים אפשרויות לחיובים נוספים מכל משק בית שישתף סיסמאות. כמו כן, נבחן מודל של הכנסת פרסומות כחלק מחבילה מוזלת. "אני לא חסיד של פרסומות ושל המורכבות, אני בעד חוויה פשוטה", אמר המנכ"ל ריד הייסטינגס, "אבל אני גם מאוד בעד בחירה של הקהל".

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully