וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוזי: תביעת האחים וורנר נגד תבל בארה"ב נעשתה שלא כדין

אסף ברגרפרוינד

16.2.2003 / 13:36

השופטת ורדה אלשייך: ההליכים המשפטיים שנקטה האחים וורנר נגד תבל בארה"ב נעשו "תוך התנהגות שדבק בה ריחו של חוסר תום לב"; חייבה את וורנר לשלם 100 אלף שקל



בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע היום כי התביעה שהגישה חברת האחים וורנר נגד תבל בארה"ב נעשתה שלא כדין ובניגוד לצו הקפאת ההליכים שיש כיום נגד החברה. בכך קיבלה השופטת ורדה אלשייך את עמדתו של רו"ח צבי יוכמן, המנהל המיוחד של החברה. השופטת קבעה כי ההליכים המשפטיים שנקטה חברת האחים וורנר נגד תבל בארה"ב נעשו תוך כדי "אדישות והתנכרות לעיקרון השוויון בין אנשים ולמאמצים להבריא את תבל ובזבוז זמנן השיפוטי של הערכאות בישראל ובארה"ב גם יחד".



במהלך חודש נובמבר 2002 הגישה חברת האחים וורנר לבית המשפט בקליפורניה תביעה נגד תבל בסך 17 מיליון דולר, בטענה שתבל הפרה הסכם ביניהן בנוגע לאספקת סרטים ותוכניות טלוויזיה. הנאמן של תבל טען שההסכם שנחתם בינה לוורנר לגבי מחירי הסרטים היה חסר הצדקה כלכלית ונעשה על רקע התחרות הפרועה שניטשה בזמנו בין חברות הכבלים לחברות הלוויין.



בעקבות הגשת התביעה ביקש יוכמן מהשופטת לקבוע כי התביעה הוגשה בניגוד לצו הקפאת ההליכים. השופטת אלשייך קובעת בהחלטתה כי חברת וורנר אכן פעלה בניגוד לצו, "תוך אדישות לנזקים אשר עשויה היתה לגרום לחברה ולנושאיה ותוך התנהגות אשר דבק בה אבק ריחו של חוסר תום לב". השופטת חייבה את חברת האחים וורנר בתשלום הוצאות משפט בסך 100 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully