וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפסחו - סיכום החג 2022

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 9:56

שולחנות החג החליפו את שולחנות חדרי הישיבות, נסיעות העסקים הומרו בחופשות משפחתיות, אנשי עסקים ישראלים בילו בחו"ל, ואנשי עסקים מחו"ל הגיעו לעשות את החג בארץ הקודש. הלאונג' מגיש סיכום של המפגשים והשמחות של פסח 2022

מוזיאון תל אביב לאמנות, שם מציינים החודש את שנת התשעים להיווסדו, אירח בחול המועד את חוג הידידים הבינלאומי שחבריו הגיעו לארץ, לביקור אקסקלוסיבי ומיוחד, אשר כלל קוקטייל בגן הפסלים וסיור פרטי בזמן שהמוזיאון היה סגור לקהל הרחב.

את הסיור הובילו מנכ"לית המוזיאון טניה כהן-עוזיאלי והאוצרת הראשית מירה לפידות והוא עבר בתערוכות המדוברות של האמניות יאיוי קוסאמה, ואנט מסאז'ה. בין ידידי המוזיאון באירוע החגיגי נראו: אוליביה עופר, האטי ברג - מנהלת המוזיאון היהודי בברלין, קנדידה גרטלר - מייסדת "אאוטסט", אשת האמנות הניו יורקית גלורי כהן, האספן סילביו פרלשטיין, הצלם פיליפ ברנאר, איריס ואילן כהן, רונית רפאל עם בתה שרה רפאל-לייטרסדורף, מילן רובינגר ועוד. מוזיאון תל אביב דורג באחרונה במקום ה-56 מבין מאה המוזיאונים המובילים בעולם בשנה החולפת, ברשימה היוקרתית שפרסם The Art Newspaper.

הרשימה מדרגת את המוזיאונים לפי כמות המבקרים בהם. מוזיאון תל אביב הגיע למקום ה-56 בזכות מספר מרשים של 478,169 מבקרים במהלך שנת 2021.

איריס כהן וטניה כהן-עוזיאלי. איציק בירן,
איריס כהן וטניה כהן-עוזיאלי/איציק בירן
אוליבה עופר. איציק בירן,
אוליבה עופר/איציק בירן
רונית רפאל ושרה רפאל-לייטרסדורף. איציק בירן,
רונית רפאל ושרה רפאל-לייטרסדורף/איציק בירן

דליה ומשה ממרוד - בעל השליטה ומנכ"ל 'תדיראן גרופ', יחד עם ענת ואיתן מרקוביץ' - מנכ"ל ומבעלי קבוצת 'אמברוזיה סופהרב', השיאו רגע לפני החג את ילדיהם ירדן ממרוד, המשמשת גם כמנהלת החדשנות בתדיראן, ודקל מרקוביץ'. החתונה נערכה במתחם 'חוות רונית' שבשרון. באמנותי: סטטיק ובן-אל תבורי ו-DJ איתי גאלו שהרים עד לשעות הבוקר. הגיעו לברך: שר האוצר אביגדור ליברמן; דב קוטלר - מנכ"ל בנק הפועלים; סאמר חאג' יחיא - יו"ר בנק לאומי וחנן פרידמן מנכ"ל בנק לאומי; ענת ושמואל פרנקל, דורון שהרבני, איציק אהרונוביץ', מוטי פרידמן, אלונה ברקת, מאיר ורותי שטרית, עמי וגילה לפידות, תמי ויהודה רוה, מתי ומכבי קרסו, נחשון קיויותי. לאה גלובוס ועוד.
חנן פרידמן, משה ודליה ממרוד

סאמר חאג' יחיא ודב קוטלר. רפי דלויה,
סאמר חאג' יחיא ודב קוטלר/רפי דלויה
מכבי ומתי קרסו. רפי דלויה,
מכבי ומתי קרסו/רפי דלויה
גילה ועמי לפידות. רפי דלויה,
גילה ועמי לפידות/רפי דלויה

ובמקביל, מחוץ למרחב האווירי של מדינת ישראל: מיקה ויורם באומן בילו את החג בביתם בתאילנד ב'באן מיקה'; מיכל ודוד פורר בילו גם הם בתאילנד עם כל הילדים והנכדים; מייסד ומנכ"ל פלייטיקה רוברט אנטוקול בילה עם משפחתו במדגסקר; ורד וברק רוזן בילו חופשה משפחתית במיאמי במסגרתה ראו בשני לוקיישנים שונים את השחקן הכדורגל האגדי דיוויד בקהאם; האחים צחי ועידו חג'ג' בילו עם משפחותיהם בדובאי; ורד ואילן גרינבוים ואתי וגבי רוטר בילו באיסטנבול; משה ובת שבע בובליל שלחו לחבריהם ברכת חג שמח מחופשה עם הילדים בלונדון; רותי ומשה קסטיאל נפשו בטוסקנה, מרטין דפני-גל ודני פדרמן עשו את מדריד.

בת שבע ומשה בובליל. אביב חופי,
בת שבע ומשה בובליל/אביב חופי

בניו יורק נערכה הקרנה לסרט 'ארצות הברית של מעצב האופנה אלי טהרי", בבימויו ובהפקתו של דיוויד סררו. הסרט מביא את סיפורו של טהרי, שחי את החלום האמריקאי כבר יותר מחמישים שנים. הוא מספר כיצד הגיע מישראל לעיר ניו יורק כשהוא חסר כל בשנת 1971, ישן על ספסלים בסנטרל-פארק, ואט אט בנה את עצמו ואת אימפריית האופנה שבה הוא מחזיק כיום.

אלי טהרי. GettyImages
אלי טהרי/GettyImages

ויש גם מי שמחכה להם חופשת "אפטר פסח" מפנקת. עובדי חברת 'אורקה סקיוריטי' מטיסה לג'מייקה את כל 355 עובדי החברה מרחבי העולם, לנופש של שלושה ימים. הנופש יתקיים בסוף חודש מאי בריזורט יוקרתי לחוף הים, שיישכר כולו לטובת עובדי החברה. 145 עובדי החברה מישראל יוטסו אל הנופש במטוס שתחכור החברה. תהיה זאת הפעם הראשונה שבה ייפגשו כל עובדי החברה שהוקמה רק בשנת 2019 וצמחה משמעותית במהלך תקופת הקורונה.

בין האטרקציות שמחכות לעובדים הנופשים: ספא, גלישת רוח, צלילה, שבילים לטיולי אופניים וריצה, סדנאות להכנת קוקטיילים ולבישול מקומי, טניס, קיאקים, שיט בקטמרן, מצנחי רחיפה, וגם טיול לשוק האמנויות של מונטגו ביי הנמצא במרחק של מספר דקות נסיעה מאתר הנופש.

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully