וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפטר מייסד "פולגת" דב פולק, שהיה מבכירי התעשיינים בישראל

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 10:05

פולק, 89, ניצול שואה, עלה לארץ כנער והפך לתעשיין. היה המייסד והמנכ"ל הראשון של תשלובת פולגת וחתן פרס התעשייה ופרס קפלן. פולק יסד גם את רשת האופנה "ונדום", שהייתה בין הראשונות לייבא לישראל מותגי אופנה בינלאומיים מוכרים

דב פולק, מבכירי התעשיינים ואנשי העסקים בישראל, הלך לעולמו בגיל 89.
בתחילת שנות ה-60 יסד יחד עם משפחתו את תשלובת מפעלי פולגת והיה המנכ"ל עד שנת 1989. ב- 27 שנות כהונתו כמנכ"ל הוביל את החברה והפך אותה לתשלובת מפעלים שהעסיקה בשיאה למעלה מ- 6,000 איש בארץ ובעולם. והייתה מובילה ביצוא לאירופה וארה"ב.

לאחר שעזב את פולגת היה חלוץ בהקמת מערכת קמעונאות ברמה עולמית ובייצוג והפצה של מותגי פרימיום למדינת ישראל, מקים רשת האופנה VENDOME, שנמצאת כיום בבעלות שני ילדיו מיכל ואיתן פולק, VENDOME הייתה ממבשרות הייבוא של מותגי אופנה בינלאומיים לישראל, במשך למעלה מ- 31 שנים, בין המותגים שהרשת ייבאה : מקס מארה, ג'ורג'יו ארמני, טרוסרדי, הוגו בוס, זניה ועוד.

דב פולק, מייסד פולגת. באדיבות המשפחה
דב פולק ז"ל, מוותיקי התעשיינים בישראל/באדיבות המשפחה

דב פולק נולד בשנת 1933 ברומניה, שרד את השואה כילד, וכנער עלה לישראל בשנת 1948, שירת כקצין חימוש בצה"ל.

עד 1960 עבד פולק בתעשיית הרכב והעץ, ובתחילת שנות ה- 60 יסד ביחד עם משפחתו את תשלובת מפעלי פולגת והיה מנכ"ל התשלובת עד לשנת 1989.

במקביל לעסקיו יסד פולק בית ספר תעשייתי במסגרת המפעלים לנוער בסיכון ומעונות יום לעובדי המפעלים. כן היה חבר בהתאחדות התעשיינים וזכה בפרס קפלן לתעשייה ובפרס התעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully