וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת APRIL מציגה: פחי מיחזור סגולים לבקבוקי בושם ריקים

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 15:59

רשת הבישום והקוסמטיקה APRIL, יוצאת במהלך משותף עם תאגיד מיחזור האריזות תמיר בקניוני עזריאלי. מדובר במהלך ראשון מסוגו בישראל, שמטרתו לעודד ולהניע צרכנים בארץ למחזר בקבוקי בושם ריקים, לא משנה היכן נרכשו

המהלך המשותף לרשת אפריל עם תאגיד המיחזור תמיר, נועד לעודד את הצרכנים הישראלים למחזר בקבוקי בושם העשויים מזכוכית. במסגרת שיתוף הפעולה, יוכלו הצרכנים למחזר בקבוקי בושם ריקים מזכוכית עם השלכתם לפחים ייעודיים בצבע סגול שיוצבו בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

המיחזור מתאפשר עבור כל סוגי בקבוקי הבושם, לרבות בקבוקים שנרכשו ברשתות אחרות ונועד בנוסף, העלות את המודעות של הצרכנים בישראל לפח הסגול.

לפי ההערכות בישראל נמכרים מדי שנה כ-10 מיליון בקבוקי בישום בשנה. הנגשת פחי המיחזור במסגרת המהלך נועדה להפוך את תהליך המיחזור לקל ונוח יותר עבור הצרכנים.

פלייבאז סופר פארם בשמים. ShutterStock
ממחזרים בקבוקי בושם ריקים מזכוכית, אפריל בשת"פ עם תאגיד המיחזור תמיר/ShutterStock

עידוד השימוש בפחי המיחזור הסגולים

בשלב הראשון המהלך יחל בשיתוף פעולה עם קניוני עזריאלי. בהמשך, תציב הרשת בכל 43 סניפיה פחים סגולים המיועדים לאיסוף בקבוקי הבושם הריקים. תאגיד תמיר יאסוף את בקבוקי הבושם הריקים וירכז את הובלתם למיחזור.

יוזמה זו היא המשך ישיר של אסטרטגיית הקיימות של רשת אפריל, במסגרתה חרטה על דגלה רשת אפריל מיקוד באחריות סביבתית כחלק מהאסטרטגיה הכללית שלה לשנים הקרובות שתתבטא במגוון יוזמות בתחומי המיחזור.

APRIL, שיתוף פעולה למחזור בקבוקי בושם. שי אפשטיין,
רשת APRIL מציגה שיתוף פעולה למחזור בקבוקי בושם/שי אפשטיין

"אפריל גאה להוביל את נושא הקיימות בענף הבישום והקוסמטיקה ושמחה על שיתוף הפעולה עם קניוני עזריאלי ותאגיד המיחזור תמיר. מהלך מיחזור בקבוקי הבישום הינו חלק מתוכנית רחבה שהחברה תממש במהלך השנים הקרובות וקשורה קשר ישיר לערכי מותג אפריל וחברת האם של אפריל, קבוצת בוגארט הצרפתית", מסבירה ליאת שילה מנהלת השיווק של הרשת.

ליאת שילה, אפריל. יח"צ,
ליאת שילה מנהלת השיווק של הרשת/יח"צ

אריזות מזכוכית - לפח הסגול

רני איידלר, מנכ"ל תאגיד האריזות תמיר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת אפריל ועל היוזמה לקידום מחזור האריזות בישראל. לזכוכית שנזרקת לפח הרגיל ועוברת להטמנה, ייקח כמיליון שנה להתכלות אך ניתן למחזר אותה שוב ושוב. אני מזמין את כולם להגיע לחנויות אפריל עם בקבוק הבושם הישן, ולהעביר למחזור גם את יתר אריזות הזכוכית הנאספות בבית באמצעות הפחים הסגולים הפזורים ברחבי המדינה".

רני איידלר, מנכ"ל תמיר תאגיד המיחזור 3. ראובן קסטרו
רני איידלר, מנכ"ל תאגיד המיחזור תמיר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully