וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים שעלו על המדפים בישראל

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 17:25

מתכשיר לשיקום כפות הידיים שנוצר עבור דייגים בשוויץ ועד איפור בניחוח שוקולד ותוספי תזונה במרקשם של גומי לעיסה - המוצרים החדשים שתרצו להכיר וזמינים לרכישה על המדפים בישראל

* * * * מוצרי טיפוח * * * *

קליניק משיקים דור חדש לאנטי אייג'ינג - טיפול לקמטים באזור העיניים:

עם ההבנה שהעור באזור העיניים עדין ביותר, קליניק נוקטת בגישה חכמה לעור חזק יותר עם קרם העיניים החדש Clinique Smart Clinical Repair™ Wrinkle Correcting Eye Cream.

קרם מציע טיפול לתיקון קמטים סביב העיניים עד כדי צמצום ניכר לעין של הקמטים והקמטוטים המופיעים באזור. הוא מכיל חולמצה היאלרונית ואתCL1870 Peptide Complex™ קומפלקס הפפטידים האייקוני של קליניק, המסייעים יחד בתמיכה במבנה העור למראה חלק, מוצק וצעיר יותר.

ייעודו להמריץ את ייצור הקולגן הטבעי, לתמוך במבנה הטבעי של העור ולחזק אותו עם לחות, במטרה שהעור סביב העיניים ירגיש חזק יותר ונראה חלק, מוצק וצעיר יותר.

החברה מדווחת כי כבר אחרי 7 ימים של שימוש 90% מהנשים מרגישות בשינוי וכי אחרי 4 שבועות של שימוש: כ- 90% מהנשים מעידות כי העור נראה מוצק יותר, צעיר יותר והקמטוטים מצטמצמים.

המחיר: 279 שקל | 30 מ"ל לרגל ההשקה הוא יימכר ב 30% הנחה. להשיג ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן, בחנויות קליניק בקניון TLV בתל אביב ובקניון הזהב בראשון לציון ובאתר האונליין www.clinique.co.il

קליניק סמארט עיניים. יח"צ חו"ל,
קליניק סמארט עיניים, המחיר: 279 שקל, 30 מ"ל/יח"צ חו"ל

Laline משיקה קרם גוף המשלב SPF 30 - הגנה מהשמש

קרם הגוף קליל בעל מקדם הגנה SPF 30 נספג בעור בזריזות ומסייע בהגנה מפני השמש, מושק בשלושת הסדרות המובילות:

סדרת Shea & Kukui - קרם הגוף הקליל בעל מקדם הגנה SPF 30, מועשר בוויטמין E ופרו-ויטמין B5 ללחות מוגברת לאורך זמן ומבוסס. הפורמולה נרקחה במיוחד ומשלבת בין המתיקות של אגוז הקוקוי למרקם מלטף של חמאת שיאה יוקרתית.

הסדרה הטבעונית Olive & Babass - Vegan100% קרם הגוף קליל בעל מקדם הגנה SPF 30 הנספג בעור בזריזות ומסייע בהגנה מפני השמש. מכיל שילוב מפנק של שמנים בוטניים - שמן זית, באבאסו ואבוקדו המעשירים את העור בלחות והזנה. הקרם מועשר בויטמין E ופרו-ויטמין B5 התורמים ללחות מוגברת בעור.

סדרת Dead Sea Minerals - קרם הגוף הקליל בעל מקדם הגנה SPF 30, נספג בעור בזריזות ומסייע בהגנה מפני השמש. מכיל מינרלים מים המלח ושמן ארגן העוזרים לרכך ולהזין את העור. מועשר בוויטמין E ופרו-ויטמין B5 המעניקים לעור מנה גדושה של לחות.

המחיר: 90 שקל, 150 מ"ל. להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר https://www.laline.co.il/

קרם גוף 30 spf, ללין. מאיר כהן,
קרם גוף 30 spf, ללין, המחיר: 90 שקל, 150 מ"ל/מאיר כהן

ניוטרוג'ינה חוגגת 50 שנה לסדרה ®Norwegian Formula:

כחלק מחגיגות ה-50 לסדרת משיקה החברה קרם ידיים המשלב את המומחיות של הענקת לחות עם שמירה על היגיינת הידיים HAND CREAM MOISTURIZING & HYGIENE, מעניק 2 פעולות חיוניות במוצר אחד.

הקרם החדש נועד להותיר את העור שלך לח בזכות הגליצרין ובמקביל תורם להיגיינת הידיים בזכות תכולת האלכוהול. הקרם מציע לחות לאורך זמן ואינו דביק או שמנוני. הסיפר של ניוטורג'ינה החל ממעקב אחר כפות ידייהם של דייגים בנורבגיה וכיום הם מחזיקים במוצר הטיפולי המועיל במצבי יובש קלים עד קשים ומתאים גם לטיפול בעור פגום החשוף לתנאים קיצוניים.

המחיר המומלץ לצרכן עבור קרם ידיים: 30 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

ניוטרג'ינה קרם ידיים. יח"צ,
ניוטרוג'ינה חוגגת 50 שנה, קרם ידיים במחיר: 30 שקל/יח"צ

ג'ייד מרחיב את סדרת הטיפוח GLOW FX עם קרם עיניים למראה זוהר

מותג היופי ג'ייד משיק LUMINIZING EYE CREAM קרם עיניים למראה זוהר בעל אפקט מידי של הארה וגוון פנינתי קורן ומבטיח: תוצאה נראית לעין משימוש ראשוני

הקרם החדש משווק כבסיס לאיפור ולמראה טבעי, ומציג נוסחת רכיבים עשירה, במינון קליל שלא יכביד על אזור העיניים העדין. הפורמולה מכילה אבקת פנינים מחזירות אור, הפועלות כרפלקטור להענקת גוון בריא ועירני. הגוון שמותיר הקרם על עור הפנים הוא פנינתי ורדרד, במרקם חלק הנספג בקלות.

החלקה ומניעת יובש - העור סביב העיניים מכיל פחות בלוטות שומן סביבו לעומת שאר האזורים ולכן יש צורך בהשבת הלחות לאזור. החומצה ההיאלרונית בקרם העיניים תורמת לעיבוי מאגרי הנוזלים וקומפלקס סרמידים לשיפור גמישות העור, מניעת יובש ונפיחות.

עיכוב תהליך ההזדקנות - 2 סוגי פפטידים ייחודיים לעיכוב ההזדקנות: חידוש הרקמה והפחתת קמטוטים, שיפור גמישות העור, חיזוק וייצוב טונוס העור.

ניחוח עדין, במרקם ג'ל מרגיע וקליל - נספג בקלות מעניק מראה טבעי, רך ומואר.

מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל. את מוצרי מותג "ג'ייד" ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il

ג'ייד סדרת glow fx המחיר: 119 שקל. יח"צ,
ג'ייד סדרת glow fx המחיר: 119 שקל/יח"צ

מותג האיפור האיטלקי - PUPA - מציג סדרת ההיילייטרים בניחוח שוקולד

המותג האיטלקי פופה משיק בימים אלה את סדרת פלטות ההארה (היילייטרים) SCENTED FACE HIGHLIGHTERS PALETTE במהדורה מוגבלת מהנה וחושנית מבית פופה אשר עוצבה במיוחד למכורות שוקולד כמחווה למאכל האהוב בעולם.

הפלטות מעוצבות בגוונים חמים של חום כהה, בז' מתובל, קפוצ'ינו וורוד, בניחוח עדין של תווי שוקולד לחוויה חושית בכל מריחה. הפורמולה מועשרת באבקות פוקוס רכות המפיצות אור ומשפרות את גוון העור ונועדו להדגיש את תווי הפנים עם מגע של אור מתוחכם.

המחיר 129 שקל. ניתן להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר-פארם ובאתר.

pupa palette face 129 שקל. יח"צ חו"ל,
pupa palette face, המחיר: 129 שקל/יח"צ חו"ל

חדש! קרם BB בסדרת YOUNG המתאים עצמו לגוון העור

דוקטור עור, מקבוצת ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרת הטיפוח לנוער ומשיק מוצר חדש בסדרת דוקטור עור: BB CREAM YOUNG, קרם קליל נטול שומן, המעניק לחות אופטימלית וגוון אחיד לעור הפנים, שמתאים במיוחד גם לעור הנוטה לפצעונים.

בנוסף, לראשונה בקטגוריית הדרמו קוסמטיקה בישראל קרם BB המתאים עצמו לגוון הטבעי של העור באמצעות מיקרו קפסולות של פיגמנטים אשר משתחררים בעת המריחה.

הקרם עשיר ברכיבים המתאימים לשימוש בעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, כפי שמאופיין בגיל ההתבגרות, ומסייע לטשטש פגמים, אדמומיות וכתמי עור ומעניק לעור הפנים מראה טבעי, בריא ואחיד. הקרם הוא נון קומודוגני, מטהר, מרגיע את העור, מעניק לו מראה זוהר ורענן ואף הגנה מפני קרני השמש SPF30.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 שקל, 30 מ"ל. ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.

22_bbyoungt. יח"צ,
BB CREAM YOUNG, מתאים את עצממו לגוון העור, 100 שקל, 30 מ"ל/יח"צ

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק סרום ויטמין C נגד פיגמנטציה

מה תפקידו של הסרום? הסרום מעניק לעור בוסט משמעותי של חומרי הזנה שחשובים לו, והוא מהווה את הבסיס לשאר מוצרי הטיפוח וההגנה לעור. הסרום מכין את העור לפני קרם הלחות ומעניק לו רכיבים מרוכזים פעילים - כל סרום והרכיבים שבו.

סרום ויטמין C של גרנייה מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה 3.5% ניאצינאמיד, ויטמין C, חומצה סליצילית וחומצת לימון, כשכולם מהווים רכיבים פעילים עוצמתיים הידועים בסגולתם להפחית מראה כתמים ולהעניק לעור מראה אחיד, קורן וזוהר. סרום ויטמין C מסייע בהפחתת מראה כתמי עור בתוך 6 ימים בלבד!**

הסרום מוגש בבקבוק זכוכית עם טפטפת נוחה לשימוש (כמות מדודה ומדויקת) והאריזה ניתנת למיחזור.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 שקל (30 מ"ל) | מחיר השקה בחודש מאי: 50 שקל. את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם

סרום ויטמין c גרנייה 60 שקל. יח"צ חו"ל,
סרום ויטמין c גרנייה, 60 שקל/יח"צ חו"ל

רשת SACARA משיקה פיקסר&פריימר במוצר אחד

הטמפרטורות בחוץ עולות וזה מצריך שימוש במוצרים ייעודיים לעמידות גבוהה. המייקאפ פיקסר&פריימר החדשני מכין את העור להנחת האיפור בצורה הטובה ביותר והתוצאה: מראה עור זוהר ואחיד.

מכיל תמצית מלפפונים, קמומיל ותה ירוק המעניקים לחות והרגעה לעור הפנים. התכשיר מרענן, מפחית נפיחות ומקל על גירוי, כוויות שמש ואדמומיות. בשילוב תמציות מן הטבע, ויטמינים נוגדי חמצון להגנה מנזקי השמש, קופאין אשר מעיר ומאיר את עורנו תודות להמרצת זרימת הדם, חומצה היאלרונית בעלת תכונות אנטי דלקתיות, שמירת לחות, עידוד ייצור קולגן לגמישות והתחדשות התאים.

מחיר לצרכן: 40 שקל. תכולה: 50 מ"ל. להשיג ברשת חנויות ברחבי הארץ ובאתר SACARA. https://www.sacara.co.il/

פיקסר&פריימר - מקבע לאיפור 39.90 שח רשת סקארה. קית גלסמן,
פיקסר&פריימר - מקבע לאיפור: 40 שקל, רשת סקארה/קית גלסמן

מותג האיפור האיטלקי Kiko Milano משיק קולקציות לאיפור זוהר במיוחד

חברת קיקו מילאנו, מותג מוביל בתחום האיפור בארץ ובעולם משיק 2 מיני קולקציות - Eyes To The Sky ו-Honey Glow

קולקציית Honey Glow - מכילה מוצרים ללוק איפור זוהר במיוחד, בעלי מרקם קליל ונוזלי המספקים מראה רענן וזוהר.

קולקציית Eyes To The Sky - מכילה מוצרי בסיס אידיאליים לעיניים לקבלת מראה איפור מתוחכם, עם מוצרים פותרי בעיות כמו מסקרה עם אפקט נפח + הארכה משולבת.

בין המוצרים בקולקצית Honey Glow:

Radiant Touch Bronzer Powder - אבקת ברונזר בגימור קורן, אידיאלי להדגשת תווי הפנים ו"חימום" גוון העור. הפורמולה מועשרת בתרכובת המכילה רפלקטורים פנינתיים והטקסטורה קטיפתית ורכה. מחיר: 64 שקל

ULTIMATE GLOW HIGHLIGHTER - היילייטר המגיע בשלושה גוונים פנינתיים ועדינים, מאיר את גוון העור עם גימור זוהר טבעי הניתן לבניה ומשתלב מיידית בעור למראה איפור זוהר. מחיר: 100 שקל

ULTIMATE GLOW BLUSH - סומק חדש במרקם ג'ל עם פורמולה המשתלבת בקלות בעור ומותירה מראה זוהר. מחיר: 54 שקל

HYDRATING & PERFECTING PRIMER - פריימר לחות 2 ב-1 עם גימור טבעי לעור, מועשר בחמאת שיאה ואלוורה. מעניק לעור אפקט לחות וריענון - לאחר שימוש יומיומי של שבועיים, העור נהנה מ-14% יותר לחות. מחיר 75 שקל

ניתן להשיג ברשת חנויות Kiko Milano ברחבי הארץ ובאתר: www.kikocosmetics.co.il

קיקו מילאנו צללית נוזלית עמידה our eyes to the sky מחיר 55₪. יח"צ,
קיקו מילאנו צללית נוזלית עמידה our eyes to the sky מחיר: 55 שקל/יח"צ

* * * * משהו ללבוש * * * *

Delta מציגה - פיג'מות בהתאמה אישית לכל המשפחה

דלתא משיקה סט פיג'מה עם כיתוב אישי, במגוון מידות וגזרות לכל המשפחה. לראשונה יש אפשרות לתוספת של כיתוב שם או הקדשה אישית, במהדורה מוגבלת לאתר.

הסט מגיע במידות וגזרות לכל המשפחה- תינוקות, ילדים, נשים וגברים. כולל חולצה שחורה עם צווארון עגול ומכנס אפור בהדפס אייקוני של מיקי מאוס.

טווח המחירים: 100-200 שקל. להשיג בלעדית באתר דלתא https://www.delta.co.il/

דלתא קולקציית פמלי בכיתוב אישי בלעדית לאתר האון ליין. אור דנון,
דלתא קולקציית פמלי בכיתוב אישי בלעדית לאתר האון ליין, המחיר: 100-200 שקל/אור דנון

בית האופנה האיטלקי BLUMARINE נוחת לראשונה בפקטורי 54

קולקציית הקיץ החדשה שלה מותג, שמגיעה עכשיו לרשת פקטורי 54, מביאה את נרטיב ה-Y2K עד שאפשר להכריז עליו כנושא תקן הרנסנס הרשמי של התופעה. בין הלהיטים ניתן למצוא התייחסות לגזרת מותן נמוכה במכנסיים ארוכים או קצרצרים בגימור שוליים פרומים, בשילוב חרוזים הנלבשים עם חגורות בעלות אבזם פרפר.

עוד בולטים: שמלות שיפון סמי שקופות בגוונים של חום, ורוד וליים, מכנסי קרגו מבריקים, קרדיגנים מינימליסטיים לצד אזכורים פרחוניים ושפע קישוטים המעניקים תחושה של תנועה בלתי פוסקת.

בלומארין כיכב העונה בסדרה המדוברת "אופוריה", ונחשב לאחד הפייבוריטים של קנדל ג'נר, אירינה שייק ואריאנה גרנדה

טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 1,090-6,990 שקל. המותג יימכר בפקטורי 54 רמת אביב, באמור כיכר המדינה ובאתר FACTORY54.CO.IL

factory54 blumarine  חולצה ורודה. יח"צ,
פקטורי 54, blumarine המחירים: 1,099-6,990 שקל/יח"צ

מותג האופנה SEVENSEVENTY מציג קולקציית קיץ חדשה

הקולקציה החדשה של המותג מציגה פריטים שנעים בין עבודת קוטור למחויט לאחר שהציג בשבוע האופנה 2022 והיא מהווה כמאין ציר זמן של עתיד והווה, החיבור בין העולמות שיוצר משהו אחד שלם.

קולקציית הקיץ מורכבת ממגוון רחב של צבעים בדגש על הדפוסים והפרטים הקטנים שהופכים את הבגד לייחודי. ה-DNA של המותג הוא היכולת להיות עוף מוזר בנוף ועם זו לייצר בגדים עם נשמה שהיא עולם ומלואו. כל דגם שיוצא לאוויר העולם, ממש כמו האדם גם הוא מגיע עם "תכונות אופי" החל מרמת הגימורים ועד לפרטים הקטנים. השילוב בין אומנות לנשמה הוא הדם הזורם לכל אחד מהמוחות שמאחורי המותג.

הסיפור של המותג הוא על תשוקה לאופנה, לסטייל, לפרטים הקטנים והנכונים שמייצרים אמירה אישית וסגנון ייחודי ומתחדש 365 ימים בשנה, בהשראת הרחובות התוססים של תל אביב ובתפוצה למוקדי האופנה המובילים בעולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, לאס וגאס, טורונטו, מלבורן , קייפטאון , סנט פטרסגורג, ברלין ועוד.

טווחי מחירים: 149-789 שקל. ניתן להשיג: www.sevenseventy.co.il בחנויות ברחבי הארץ.

sevenseventy 749שח. ליאור חסון,
sevenseventy, המחיר פריט זה: 749 שקל/ליאור חסון

* * * * בשם הבריאות * * * *

Supherb מציגה: פריצת דרך עולמית בתחום תוספי התזונה

בשנים האחרונות אנו רואים שינוי בתפיסת הבריאות של הצרכנים אשר מתבטא בעלייה של צריכת תוספי תזונה כחלק משגרת הבריאות היומיומית. זאת במיוחד לאחר הקורונה שלימדה את כולנו את החשיבות שבשמירה על מערכת חיסון חזקה.

צרכנים העידו שהקושי בהתמדה נובע מסיבות כגון: הטבליות גדולות מידי לבליעה, "טקס לקיחת התוספים" - הצורך בנגישות למים להכנת האבקות המסיסות, ריח וטעם לא טובים ועוד. קושי זה מורגש ביתר שאת בקרב נשים בהריון אשר רגישות בצורה גבוהה יותר בתקופה זו לריחות וטעמים.

Supherb משיקה פורמט צריכה חדש בתחום תוספי התזונה עם פטנט עולמי בלעדי וטכנולוגיה חדשה המאפשרים להנות מחוויית נטילת תוספי תזונה בצורה קלה, פשוטה, נוחה וטעימה כאשר הם מוגשים לצרכנים בצורת גומי לעיסה.

יצרנית תוספי הבריאות, משיקה פורמט חדשני, ייחודי ובלעדי: Tab in Gum (טאב-אין-גאם) תוספי תזונה בפורמט של גומי לעיסה. מדובר בחדשנות טכנולוגית המשדרגת את חווית השימוש ומאפשרת נוחות, התמדה וקלות בנטילת תוספי תזונה. חדשנות זו מתאפשרת הודות לטכנולוגייה הציפוי הייחודית שהיא פטנט רשום בלעדי של החברה, אשר בזכותה, נשמרות האיכות, היעילות והטריות של הרכיבים הפעילים.

המוצרים בסדרת הויטמינים של Supherb:
ויטמין D -1,000
ויטמין B12 - 1,000 בטעם דובדבן ענבים.
חמוציות וויטמין C בטעם תותי פרוטי חמצמץ.
ברזל 30 מ"ג, בטעם פירות אקזוטיים.
פרנטל - מולטי ויטמין לנשים בהריון בטעם דובדבן ענבים.

המחירים: 50-90 שקל ל-30 טבליות. להשיג ברשתות הפארם, חנויות הטבע, בתי טבע פרטיים ואתרי סחר שונים.

תוספי תזונה בגומי לעיסה Supherb. אלונה קרני גלמן,
תוספי תזונה בגומי לעיסה Supherb, טווח מחיריםן ל-30 טבליות: 50-90 שקל/אלונה קרני גלמן

* * * * משהו לאכול * * * *

משק צוריאל ומשק מלר מציגים Super bowl עונתי להרכבה ביתית

מחלבת 'משק צוריאל' משיקה יוגורט עיזים חדש 3.7% באריזת 500 גרם ויוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם משק מלר, המציע משלוחי תוצרת חקלאית עונתית ומקומית. במסגרת השת"פ, המשקים יצרו מארז משפחתי להכנת מוזלי ביתי הכולל: יוגורט עיזים של משק צוריאל 500 גר', פירות טריים עונתיים מחקלאים מקומיים, דבש ישראלי ותוספות מפתיעות, להזמנה במשלוחים ברחבי הארץ במהדורה מוגבלת.

שני המשקים יצרו מארז משפחתי להכנת מוזלי ביתי המגיע במשלוח עד הבית לכבוד האביב אשר יכלול: יוגורט עיזים 3.7% של משק צוריאל, אוכמניות טריות של משק מלר, שבבי קוקוס מיובש, גרנולה ביתית, זרעי צ'יה ודבש ישראלי כאשר כל חומרי הגלם במארז מיוצרים בישראל ע"י שני המשקים וחקלאים מקומיים בלבד. התוספות עלולות להשתנות בהתאם לעונה ולזמינות.

את המארז יהיה ניתן להזמין החל מתאריך 25.4 במשלוחים מחדרה-אזור המרכז באמצעות האתר של משק מלר בעלות של 49 שקל למארז במהדורה מוגבלת לכבוד האביב

מארז super bowl משק צוריאל ומשק מלר. יח"צ,
מארז super bowl משק צוריאל ומשק מלר, 49 שקל למארז הרכבה עצמית/יח"צ

רשת קפה גרג משיקה מנת דגל חדשה לקיץ 2022 - חציל לאבנה

הטעם הישראלי: המנה החדשה כוללת חציל שלם שרוף, על בסיס לאבנה עם עשבי תיבול, סלסה עגבניות, פלפל חריף, צנונית ובצל סגול. לצד המנה מוגשת פוקאצ'ינה משדרגת.

החציל לאבנה מתאים כמנת פתיחה או כתוספת לארוחת בוקר. היא משובחת, מלאה בטעמים ומגישים אותה בכל סניפי רשת קפה גרג.

מחיר המנה לצרכן: 49 שקל. ניתן להשיג את מנת החציל לאבנה בכל סניפי רשת קפה גרג ברחבי הארץ

מנת חציל לאבנה ברשת גרג. אמיר מנחם,
מנת חציל לאבנה ברשת גרג/אמיר מנחם

חדש מ-"בן & ג'ריס ישראל" מארז של רביעיית טילונים בטעמי קרם עוגיות ובצק עוגיות.

בחברת "בן & ג'ריס" ישראל הבינו שאוהבי הגלידות נהנים לאכול גלידת "בן & ג'ריס" בכל מקום ובכל זמן, אך לא תמיד יוצאים מהבית עם כפית בכיס, ולכן זהו הפתרון המושלם: גלידה בגביע וופל פריך וטעים- בטעמי קרם עוגיות ובצק עוגיות.

זה מוצר נוסף בקטגוריית המאגדות של "בן & ג'ריס ישראל" לצד מגוון מאגדות של מנות אישיות. הטילונים עשויים מרכיבים באישור סחר הוגן, ללא שינויים גנטיים.

המחיר המומלץ לצרכן למארז : 30 שקל, ניתן להשיג בחנויות מובחרות, חנויות נוחות וחנויות המפעל של "בן & ג'ריס".

רביעיית הטילונים של בן אנד ג'ריס. יח"צ,
רביעיית הטילונים של בן אנד ג'ריס, 30 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully