וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת המסעדות BBB משקיעה 2 מיליון שקל בהשקת תפריט חדש

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 12:00

הקמפיין החדש של BBB שיעלה לכבוד השקת תפריט אביב-קיץ 2022, יוצג בערוצי המדיה בפריסה רחבה, תחת הסלוגן born to be classic, ויחשוף את קולקציית ההמבורגרים החדשה של הרשת על רקע פס קול שהופק במיוחד לטובת המותג על בסיס יצירות קלאסיות מוכרות

bbb המבורגרים מיוחדים חדשים 76 שקל ציפס פונדו גבינות 34 שקל. גיל אבירם,
bbb המבורגרים מיוחדים חדשים 76 שקל ציפס פונדו גבינות 34 שקל/גיל אבירם

היצירות המוזיקליות שילווי את המותג והופקו על ידי היוצר המוזיקלי אורי סווט, הן עיבוד א-קפלה של יצירות קלאסיות מוכרות וזכירות שמהוות שפה חדשה אשר תלווה את BBB בפעילויותיה הפרסומיות לאורך השנה.

הקמפיין החדש נערך באמצעות משרד הפרסום the box, והוא יעלה בערוצי הטלוויזיה (12,13), בתחנות רדיו נבחרות, באתרי אינטרנט פופלאריים, ברשתות החברתיות ובעמודי הסושיאל, זאת בנוסף לפעילות על רצפת המכירה במסעדות הרשת ואל מול חברי מועדון הלקוחות BBB CLUB.

הצצה לסרטון פרסומת מתוך הקמפיין החדש

קראסט צ'יקן 59 שקל. גיל אבירם,
קראסט צ'יקן 59 שקל/גיל אבירם

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "צוות הקולינריה שלנו פיתח המבורגרים חדשים ומנות מפתיעות נוספות, תוך התייחסות לטרנדים הקולינריים ולטעם הישראלי. מטרתנו העיקרית בפעילות זו, כמו בכל פעילות אחרת של הרשת, הינה להפתיע את קהל הלקוחות בחידושים ובטעמים ייחודיים, ואין מתאימה מעונת האביב והיציאה ממשבר הקורונה להצגת תפריט חדש ומושקע"

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, רשת ההמבורגרים הישראלית. רמי זרנגר,
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, רשת ההמבורגרים הישראלית/רמי זרנגר

רשת BBB המונה 32 מסעדות, מפעילה את מועדון הלקוחות BBB CLUB, שהינו הגדול והמשמעותי ביותר בקטגוריה, ומונה כ- 750 אלף בתי אב. קבוצת BBB מנהלת בשיטות הזכיינות את הרשתות BBB, Moses, Burgerim, Moses Shop ומעדניות Meat DeliI, בכ- 100 מיקומים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully