וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשמר המפרץ למשמר כדור הארץ: דיוייד הסלהוף מציל צבי ים

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 16:04

לכבוד יום כדור הארץ לשנת 2022, השיקה 'סודהסטרים' קמפיין עולמי חדש בהשתתפות כוכב משמר המפרץ, דיוויד הסלהוף. בקמפיין, חוזר המציל השרמנטי לדמותו הנערצת אך הפעם הוא מתכוון להציל את צבי הים הנמצאים בסכנת הכחדה

רבים מהקוראים ובוודאי רבות מהקוראות זוכרים את דייויד הסלהוף, המציל החתיך שהיה כוכב "משמר המפרץ" (לצד פאמלה אנדרסון כמובן).

ובכן, לא רק שהסלהוף נשאר על החוף, אלא שהוא עדיין מציל - אם כי הפעם לא מציל אנשים מטביעה אלא צבי ים מהכחדה.

בקמפיין החדש, סודהסטרים נשארת נאמנה לערכיה הסביבתיים ולטון הקליל שלה, תוך כדי מחווה וקריצה לסדרה משמר המפרץ. בדומה לתפקיד שגילם בסדרה הסלהוף מגלם מציל, אך הפעם הוא פועל להצלת חייהם של צבי הים שנמצאים בסכנת הכחדה.

השתתפותו של הסלהוף בקמפיין של סודהסטרים משמרת את מסורת המפורסמים הבינלאומיים שמשתתפים בפרסומות החברה. אחרי מסי, סנופ דוג, לברן קוקס, רנדי צוקרברג ומייקל בובלה, הגיע תורו של הסלהוף.

דיוויד הסלהוף חוזר למשמר המפרץ כדי להציל את הכדור

על כל מכשיר סודהסטרים - מצילים צב ים תינוק

כחלק ממשימתה ארוכת השנים של סודהסטרים להפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק ובמוצרי פלסטיק חד פעמיים, ולמניעת הגעת פסולת פלסטיק אל הים, יצרה החברה שיתוף פעולה עםSEE Turtles , ארגון הפועל להצלת צבי ים בכל העולם.

צבי הים חשובים ומרכזיים באוקיינוס, ובלעדיהם הסדר הטבעי בו עשוי להשתבש. במסגרת שיתוף הפעולה העולמי, במהלך חודש אפריל, עבור כל מכשיר סודהסטרים שיימכר ברחבי העולם, סודהסטרים מתחייבת לתרום להצלת צב ים תינוק.

לדברי קרין שיפטר מאור, סמנכ"לית השיווק הגלובלית של סודהסטרים: "כחלק מהאחריות הסביבתית של סודהסטרים והמחויבות שלנו כלפי כדור הארץ, אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות ליצור שינוי חיובי. השנה אנו עושים צעד נוסף בכיוון זה, במסגרת קמפיין יום כדור הארץ אשר ייערך במהלך כל חודש אפריל. בקמפיין אנו מגייסים את הקהל הרחב, לא רק כדי לשמור על ניקיון האוקיינוסים מפסולת פלסטיק חד פעמית, אלא נותנים לו את ההזדמנות להציל את צבי הים ברחבי העולם, הנמצאים בסכנת הכחדה".

דיוויד הסלהוף קמפיין יום כדור הארץ סודהסטרים. אשלי קובינגטון,
דיוויד הסלהוף בקמפיין יום כדור הארץ לסודהסטרים/אשלי קובינגטון

"נלחמים למען כדור הארץ, שתיקה היא לא אופציה"

לדברי דיוויד הסלהוף: "אני גאה לעבוד עם סודהסטרים, חברה המחויבת לאג'נדה של איכות הסביבה ומפנה את תשומת הלב לאיום על חיי צבי הים ועל החופים שלנו. זו מטרה שאני מתחבר אליה מעומק לבי ואני מקווה שנצליח לגייס את תשומת הלב העולמית לנושא זה. כל אחד ואחת מאיתנו צריכים לקחת חלק בתרומה לעולם בר קיימא. תרומה זו תעזור לכולנו לבנות בסיס חזק כדי להילחם למען כדור הארץ. שתיקה היא לא אופציה".

דיוויד הסלהוף קמפיין יום כדור הארץ סודהסטרים. אשלי קובינגטון,
דיוויד הסלהוף ממשיך את מסורת המפורסמים בקמפיינים של סודהסטרים/אשלי קובינגטון

"עלייה בחשיבות שהצרכנים מייחסים לקיימות"

סודהסטרים, הפעילה ב-48 מדינות ברחבי העולם, מעודדת כל השנה, ובמיוחד ביום כדור הארץ, יוזמות מקומיות המתחברות לסיפור הסביבתי של החברה. במסגרת זו, סודהסטרים חוברת למספר ארגונים סביבתיים בישראל ויוצרת עמם שיתופי פעולה המאפשרים לעובדי החברה לצאת לפעילויות התורמות לסביבה.

לדברי סטלה קריוף, מנכ"לית סודהסטרים ישראל: "אנו בוחנים כל הזמן מהלכים סביבתיים נוספים והשנה, במקביל לקמפיין הגלובלי, חברנו למספר ארגונים סביבתיים בישראל, בהם 'עמותת דלפיס למען היונקים הימיים' ו'הקרן לשמירת הטבע והמורשת'. גייסנו את עובדי החברה לטובת פעילויות שונות, ובין היתר הם ייקחו חלק בהכנת כלובים מיוחדים להגנת קיני צבי ים.

בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בחשיבות שהצרכנים מייחסים לנושא הקיימות. סודהסטרים ממשיכה לפעול לטובת המאבק בהתחממות הגלובלית ולמען הפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק חד-פעמיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully