וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן הפלסטיק? פייבוקס משיקה כרטיס אשראי "ללא כרטיס"

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 11:05

האם גם כרטיס האשראי הולך בדרכם של האסימונים, כרטיסי החיוג, כרטיסי הנייר באוטובוס ועוד אייקונים שנעלמו מחיינו? PayBox השיקה כרטיס אשראי דיגיטלי לחלוטין, חינם לתמיד, שלדברי החברה "לעולם לא יגיע כפלסטיק", זמין לשימוש מיידי וצובר הטבות בכל מקום.

חברת PayBox משיקה כרטיס אשראי דיגיטלי לחלוטין וחינמי ללא דמי כרטיס לכל אורך חיי הכרטיס. עם הכרטיס הדיגיטלי אפשר יהיה לשלם בכל חנות באמצעות הTAP ולבצע רכישות אונליין וטלפוניות ככל כרטיס אשראי.

כרטיס האשראי של PayBox, שמונפק על ידי כאל, יונפק בתהליך קצר ומהיר ישירות מתוך האפליקציה - ויהיה זמין לשימוש מיידי. לקוחות שיזמינו את הכרטיס ייהנו מהחזר של 15% מכל הרכישות שלהם במהלך החודש הראשון (עד 300 שקל מתנת הצטרפות שקל).

כן ייהנו משתמשי ה"כרטיס ללא כרטיס" מהטבת Cash-Back לאורך כל השנה הראשונה של 1% מכלל ההוצאות בכרטיס (עד 1,200 שקל בשנה). ההחזר יינתן במטבעות SUPREME שניתנות להמרה ומימוש - ישירות מתוך האפליקציה - בלמעלה מ- 100 חנויות ורשתות, ביניהן - שופרסל, Be, טרמינל X, קסטרו, H&M, סטמצקי, Puma, Adidas, שילב, Foot Locker, הום סנטר, Ace, ועוד. רכישות בכרטיס ברשת שופרסל ו- Be ייהנו מהחזר אף גבוה יותר.

אריק פרישמן. אילן בשור,
אריק פרישמן, מנכ"ל PayBox/אילן בשור

המטרה: להפוך לארנק הדיגיטלי המוביל

אריק פרישמן, מנכ"ל PayBox: "בשיח שאנחנו מקיימים עם כמעט שלושה מיליון הלקוחות שלנו חוזרות ועולות שתי בקשות מרכזיות - הראשונה היא שנאפשר לשלם עם פייבוקס בחנויות; והשנייה שנאפשר את התשלום הזה ישירות מתוך היתרות שהלקוחות צוברים ואוספים באפליקציה. מה שהם לא מבקשים דרך אגב, זה עוד כרטיס פלסטיק בארנק.

בהשקת "הכרטיס ללא כרטיס" שלנו היום - אנחנו נותנים מענה לבקשה הראשונה ועושים את הצעד הראשון מתוך שורת מהלכים מתוכננים להפיכת PayBox לארנק הדיגיטלי המוביל - ואולי היחיד - בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully