וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינת סולומון מונתה למנכ"לית fundit

25.4.2022 / 12:04

רו"ח סולומון מונתה למנכ"לית fundit לאחר שלוש שנים כסמנכ"לית הכספים של קבוצת הדסטארט. "אנחנו משנים את דפוסי הפעולה של עולם ההשקעות המסורתי ומהווים מקור מימון אלטרנטיבי למיזמים מכל התחומים"

רינת סולומון מונתה למנכ"לית fundit, פלטפורמת ההשקעות האלטרנטיביות של הדסטארט, קבוצת מימון ההמונים הראשונה והגדולה בישראל, שהוקמה בשנת 2011.

סולומון, רואת חשבון ובעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מהמרכז האקדמי רופין, החלה את דרכה בקבוצת הדסטארט בתחילת 2019 כסמנכ"לית הכספים של החברה. במהלך עבודתה, הייתה שותפה לביסוס התשתית הפיננסית והרגולטורית של הקבוצה, בהתאם לחזון של החברה.

את דרכה המקצועית התחילה סולומון בפירמת רו"ח KPMG ולאחר מכן עבדה במספר משרדי רו"ח וייעוץ. במסגרת עבודתה, צברה ניסיון רב מול רשויות המס, המערכות הבנקאיות וכן הבנה לעומק של ההיבטים הפיננסיים אשר מאפיינים חברות טכנולוגיות וקמעונאיות.

רינת סולומון. יחצ,
רינת סולומון/יחצ

רינת סולומון מנכ"לית fundit הנכנסת: "אני שמחה על ההזדמנות להוביל את Fundit שהינה חלוצה בשוק ההשקעות והמימון האלטרנטיביים המתפתח והמשתנה, ומודה לדירקטוריון על האמון. Fundit, המהווה מקור מימון אלטרנטיבי למיזמים איכותיים מכל התחומים, מנגישה אותם למשקיעים בכל רמות הכשירות באופן דיגיטלי, שקוף וישיר. בכוונתנו לנצל את ההזדמנויות שאנו מזהים בנישות וטריטוריות נוספות שיהנו מהיכולות שבנינו. מעבר לכל זאת, אני גאה להיות חלק מארגון המייחס חשיבות גדולה לצמצום הפער המגדרי, ובו יותר מממחצית ההנהלה הן נשים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully