וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי רז התמנה לתפקיד המנכ"ל החדש של חברת GSK ישראל

25.4.2022 / 12:06

ישמש בתפקיד במקום דורון שליט, אשר מונה לתפקיד מוביל שינוי וחדשנות ב-GSK אירופה

אבי רז מונה למנכ"ל חברת GSK ישראל. טרם מינוי למנכ"ל GSK ישראל, כיהן כמנכ"ל חברת Lilly בישראל, וכן מילא שורת תפקידים במערך העסקים של החברה ברחבי העולם. אבי החליף את דורון שליט אשר מונה לתפקיד מוביל תהליכי שינויי וחדשנות ב- GSK אירופה, לאחר 14 שנים שכיהן כמנכ"ל GSK ישראל

אבי מונה לתפקיד מנכ"לGSK ישראל, לאחר שכיהן כשלוש שנים בתפקיד מנכ"ל חברת הפארמה Lilly בישראל, וכן מילא שורת תפקידים עסקיים ברחבי העולם, בהם: מנהל דיגיטל לשווקים מתעוררים בארה"ב, דירקטור במחלקת האסטרטגיה של החברה בארה"ב, מנכ"ל פעילות החברה בויטנאם וכן הובלת פרויקטים ויחידות עסקיות ברוסיה, שווקי דרום-מזרח אסיה, וישראל.

אבי בעל תואר במינהל עסקים מבית הספר INSEAD ותואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

מינוי של אבי רז לתפקיד מנכ"לGSK ישראל מגיע לאחר מינוי של מר דורון שליט, אשר כיהן בהצלחה כמנכ"ל החברה במשך כ-14 שנים, ומונה לתפקיד מוביל תהליכי שינויי וחדשנות של פעילות חברת GSK באירופה.

אבי רז. יחצ,
אבי רז/יחצ

עם כניסתו לתפקיד אמר רז: "זוהי זכות גדולה להגיע ל GSK ישראל ואתגר גדול לרשת את ניהול החברה מידי דורון שעשה עבודה פנטסטית. אנחנו נמשיך לפעול, ללא לאות, לטובת שיפור חייהם של מטופלים בארץ באמצעות הפתרונות החדשניים של GSK המבוססים על מדע פורץ דרך וטכנולוגיות ייחודיות".

עם כניסתו לתפקידו החדש בחברה הבינלאומית, לאחר כ-14 שנים בתפקיד המנכ"ל, אמר שלט: "הייתה לי הזכות להוביל את GSK בישראל בתקופה רבת שינויים והתפתחות ,לעבוד באופן שוטף עם הגורמים במערך הבריאות בישראל ולהוביל צוות מסור ונמרץ לטובת מערכת הבריאות בישראל .אני משוכנע כי אבי רז יוביל את החברה להישגים ולהמשך היותה של GSK שחקן מרכזי בשוק הבריאות בישראל. בתפקידי החדש בזירה האירופית אשמח לבחון שיתופי פעולה עם גורמים שונים בשוק המביאים חדשנות רפואית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully