וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LightSpin מגייסת עובדים למגוון תפקידים

25.4.2022 / 15:40

החברה הישראלית המפתחת פלטפורמת אבטחה בענן מתרחבת: "זקוקים לכוח אדם איכותי"

Lightspin, חברה ישראלית שהוקמה ב-2020 על ידי ולדי סנלדר ואור אזרזר, מפתחת פתרון לניהול עמדות אבטחה בענן. הפתרון שפיתחה (CSPM) מאבטח את סביבות הענן וה-Kubernetes משלב הבנייה ועד זמן הריצה ומפשט את אבטחת הענן עבור צוותי אבטחה ו-DevOps. LightSpin מתרחבת בימים אלה ומגייסת עובדים למגוון תפקידים רחב.

Lightspin גייסה עד היום 20 מיליון דולר בסבבי SEED ו-A, ומונה 53 עובדים, 41 מהם בישראל. בין משקיעי החברה נמנות הקרנות Ibex ו-Dell Technologies Capital. בין לקוחותיה נמנים Imperva, Berlitz, GenesisTrading, Next Insurance ועוד.

חברת לייטספין. דויד גארב,
עובדי לייטספין/דויד גארב

המוצר שמפתחת החברה הוא מוצר SAAS, הסורק סביבות ענן ו-Kubernetes של הלקוח, מוצא מגוון רחב של בעיות אבטחה מסוגים שונים וממדל אותם לגרף. על הגרף, מנקודת מבט התקפית, מתבצע חיפוש של מסלולי תקיפה, תיעדוף שלהם, ומציע פתרונות לתקנם. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת מבוססת גרפים, Lightspin מעצימה את צוותי הענן והאבטחה ועוזרת להם לטפל בסיכונים במאמץ מופחת על ידי זיהוי יזום ואוטומטי של כל הפגיעות, תעדוף חכם של הבעיות הקריטיות ביותר ותיקון קל ומהיר. הפלטפורמה מאתרת מסלולי תקיפה לא טריוויאליים, שחברות אחרות לא מוצאות, ומאפשרת תיעדוף חומרתן של פרצות האבטחה, ויזואליזציה אופטימלית של סביבת הענן המבוססת מנוע גראפי, הצעות לפיתרון מיידיות של פרצות האבטחה ואפשרות למפות את כל סביבות הענן- GCP, Azure, AWS, K8s.

Lightspin מגייסת בימים אלו עשרות נשות ואנשי מקצוע במגוון תפקידים כמו Backend Developer, Algorithms and Backend Developer, Full Stack Developer, Growth Product Manager

אור אזרזר, וולדי סנדלר, מייסדי לייטספין. ליהי בנימיני,
אור אזרזר, וולדי סנדלר, מייסדי לייטספין/ליהי בנימיני

יעל רוטקר, סמנכ"לית משאבי אנוש בLightspin: "לייטספין נמצאת בתנופה אדירה, וצומחת עם גיוס של עשרות עובדים בארץ ובעולם. כדי להמשיך את הצמיחה אנו זקוקים לכוח אדם איכותי, בעל מוטיבציה גבוהה ורצון לקחת חלק בהתפתחות החברה".

למשרות הפנויות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully