וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניוני עזריאלי ינציחו הערב את השואה עם מפגשי "זיכרון בסלון"

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 10:57

לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה שיחל מחר (ד), חברו קניוני עזריאלי עם עמותת "זיכרון בסלון" לקיום מפגשים מסורתיים באווירה אינטימית ומחבקת, בהם יספרו ניצולי שואה ודור שני להם את סיפורם האישי והמשפחתי מהתופת

בישראל חיים כיום למעלה מ-165 אלף גיבורי שואה ששרדנו לפני 80 שנה את התופת הנוראה. כל אחד וסיפור הגבורה שלו, הניסים שהביאו לכך שניצל וההתמודדות לאורך השנים עם המראות הקשים שלא עוזבים. לנו יש עדיין את הזכות לשמוע עדות חיה מאלו שהיו שם, שחוו זאת על בשרם ומבני משפחתם, על מנת שזכר השואה לא יישכח לעולם.

נזכור ולא נשכח: בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשפ"ב, יתקיימו בארבעה קניוני עזריאלי מפגשי "זיכרון בסלון" - מפגש עם איש עדות שואה שיחלוק את סיפורו האישי והמשפחתי/

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

לרגל יום הזיכרון לשואה ולגבורה שיחל השנה בערב יום רביעי 27.04, קניוני עזריאלי בשיתוף פעולה עם עמותת "זיכרון בסלון" אשר מקיימים בשנים האחרונות מסורת ישראלית חדשה של התכנסויות לא פורמליות, באווירה אינטימית, סביב יום זה, במסגרתם מקשיבים יחד לעדויות של ניצולי שואה ודור שני ומקיימים דיונים פתוחים וכנים על לקחי העבר, אתגרי ההווה והעתיד המשותף שאנחנו רוצים לבנות כאן יחד, כחברה וכיחידים.

במסגרת שיתוף הפעולה, ארבעה קניוני עזריאלי יקיימו ערב זיכרון בסלון במתחם הקניון הערב, יום שלישי 26.04 בשעה 19:00.

בכל קניון יתקיים מפגש עם איש עדות שיחלוק את סיפורו האישי והמשפחתי. הלקוחות מוזמנים לשמוע את העדות ולהבטיח שזכר השואה לעולם לא יישכח.

קניון עזריאלי אילון יקיים את המפגש במתחם קפה ביגה | קניון עזריאלי גבעתיים יקיים את המפגש במתחם רולדין | קניון עזריאלי הוד השרון יקיים את המפגש במתחם קפה עלמה | קניון עזריאלי חיפה יקיימו את המפגש בקומה השנייה, במרפסת אזור המסעדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully