וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי גרין נכנס כשותף בקרן ההשקעות של Dell בישראל

26.4.2022 / 10:42

Dell Technologies Capital ממנה את גרין כשותף בקרן ההשקעות של החברה בישראל. עד היום השקיעה הקרן בכ-30 חברות סטארטאפ ישראליות

Dell Technologies Capital, הודיעה היום כי עמרי גרין (42) מצטרף כשותף ההשקעות החדש בקרן.
גרין יתמקד בהזדמנויות השקעה בשלבים מוקדמים בישראל ובאירופה, בפרט בתחומי הסייבר,DevOps, תוכנה ארגונית ומוליכים למחצה.

מאז הקמתה לפני עשור, השקיעה Dell Technologies Capital בלמעלה מ-145 חברות סטארטפ ברחבי העולם בשלבים מוקדמים מסיד ועד B. מספר חברות, כמו Zscaler Xometry ו-Docusign הונפקו ובסך הכל הגיעו לשווי שוק מצרפי העולה על 150 מיליארד דולר.

לאורך העשור החולף, DTC השקיעה באופן פעיל בסטרטאפים שנוסדו בישראל. השקעות בולטות בתיק הנוכחי כוללות את VAST Data, Redis, Pecan, Swish.ai, Treeverse ו-.Lightspin
גרין מצטרף ל- Dell Technologies Capital כאשר הצוות המקומי ממשיך במחויבותו לשותפות עם יזמיות.ים של סטארטאפים ישראלים ואירופאים כדי לסייע בהבאת פתרונות טכנולוגיים חדשים וחיוניים לשוק.

עומרי גרין. דויד גארב,
עמרי גרין/דויד גארב

בטרם הצטרפותו ל- Dell Technologies Capital גרין היה שותף כללי (General Partner) בקרן ההון סיכון Grove Ventures, שם הוביל סבבי השקעות בשלבים מוקדמים בחברות כדוגמת env0 (דב אופס), CommonGround (בינה מלאכותית/ראייה ממוחשבת), ו- Unifabrix (מוליכים למחצה).

לפני שהפך למשקיע, גרין מילא תפקידים טגנולוגיים בכירים ואף הקים והוביל את הפיתוח העסקי והמכירות עבור ICS2, חברת אבטחת סייבר ואף את המכירות באסיה של הסטארטפ קלארוטי מבית היוצר של Team8 שהפכה לאחרונה ליוניקורן.

"כמות הכישרון הטכנולוגי הטהור והדחף היזמי בישראל ובאירופה תמיד היו יוצאי דופן" - אמר סקוט דארלינג, נשיא Dell Technologies Capital. "כטכנולוג, מנהל ויזם בעצמו, עמרי מגלם את התכונות הללו. אנו שמחים על הצטרפותו של עמרי ליאיר שניר בישראל ולשאר צוות DTC העולמי".

עמרי גרין ציין כי "צוות DTC מייצג את הטוב ביותר של מה שהון סיכון יכול להיות עבור יזמיות.ים ואקוסיסטם כמו זה שיש בישראל ובאירופה. התרשמתי מרמת המיקוד של הצוות ביזמים ומהבנתם המרשימה בבניית עסקים והפיכת סטארטפים למובילי שוק בינלאומיים. כעת, כשהצטרפתי, אני מצפה לבצע השקעות משמעותיות ולהיות שותף וחבר לדרך של צוותים עם "DNA יזמי אמיתי" ולסייע להם להפיק את המיטב מכל מה שיש לצוות DTC להציע".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully