וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדר עולמי חדש במכון ויצמן

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 11:27

בראשון בערב נערך אירוע של חברי מועצת המנהלים ואגודת ידידי מכון ויצמן למדע, בראשות יו"ר מועצת המנהלים של המכון שמשון הראל, מבעלי חברת אמריקה- ישראל, ומנכ"לית אגודת הידידים יעל גורן-וגמן.

במסגרת האירוע, שהתקיים במכון ויצמן למדע, התקיימה סדרת ראיונות שעסקו ב"סדר העולמי החדש", בעקבות המלחמה באוקראינה, בהנחיית המגיש והעיתונאי דני קושמרו, אשר ראיין את מ"מ ראש הממשלה ושרת החוץ לשעבר ציפי לבני, ואת שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, דן שפירו, המשמש כיום כעמית בכיר במועצה האטלנטית.

במהלך הריאיון ציינה לבני כי לדעתה פוטין הוא פושע מלחמה והעריכה ששיח לא יביא לפתרון המצב: "רק פוטין יקבל את ההחלטה מתי ואיפה הוא עוצר". היא הוסיפה כי ישראל פעלה תחילה נכון כאשר לא מיהרה להתייחס למצב, אך לדעתה כשהגיעה ההתייחסות, היא הייתה מאוחרת מידי.

לאחר מכן נערך פאנל עם מדענים מבטיחים מן המכון, שאותו הנחתה פרופ' מאיה שולדינר, סגנית יו"ר המועצה המדעית מהמחלקה לגנטיקה מולקולרית במכון. בפאנל, שעסק בחדשנות ומצוינות במדע,

השתתפו ד"ר עינת שגב וד"ר דוד זאבי מהמחלקה למדעי הצמח והסביבה במכון ויצמן למדע. בין הנוכחים: אלון חן - נשיא מכון ויצמן למדע, עידו נחושתן, יהושע וגליה מאור, חנינא ברנדס, עידו ובתיה דיסנצ'יק, פרופ' רות ארנון, שרה ומיכאל סלע, רוני רוס, ישראל מקוב ובת זוגו בלה לוסטיג ועוד.

עידו נחושתן וציפי לבני. אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע,
עידו נחושתן וציפי לבני/אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע
אלון חן, יעל גורן-וגמן, דן שפירו ושמשון הראל. אוהד הרכס ואיתי בלסון,
אלון חן, יעל גורן-וגמן, דן שפירו ושמשון הראל/אוהד הרכס ואיתי בלסון
בתיה דיסנצ'יק וחנינא ברנדס. : אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע,
בתיה דיסנצ'יק וחנינא ברנדס/: אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully