וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קולינריק", רשת סופר מעדניה עירונית בקונספט חדש ממשיכה להתרחב

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 15:30

קבוצת קשת טעמים, בבעלותו של איש העסקים אריאל לכט, השיקה לאחרונה את הסניף הרביעי של "קולינריק" קונספט חדש של רשת סופר-מעדניה עם הבטחה לחוויה קולינרית יוצאת דופן. הסניף החדש שנפתח במודיעין, ממשיך את אסטרטגיית ההתרחבות של הרשת

הסניף האחרון של הרשת הושק בינואר השנה, בלב העיר רמת גן והתווסף לסניפים הקיימים בקריית אונו ובחיפה.

הסניף הרביעי במודיעין, לוקח את הקונספט הייחודי כסופר-מעדניה שלב אחד קדימה, עם מרחב קמעונאי גדול יותר משאר הסניפים. הוא מתפרש על פני 1200 מ"ר, וכולל בתוכו את מגוון המחלקות הייחודיות אשר מציעה "קולינריק" תחת חלל קמעונאי אחד.

קולינריק רשת סופר מעדניה סניף מודיעין החדש. אלכס איזמלקוב,
קולינריק, רשת סופר מעדניה סניף מודיעין החדש/אלכס איזמלקוב

מגוון המוצרים שיימכרו בסניף זה כולל: גבינות ונקניקים מכל העולם, קצביה, בשרי איכות, אוכל מוכן עם תפריט יומי וטרי, יין ואלכוהול ועוד. יחד עם מרכול עירוני רחב המאפשר ללקוח ליהנות מקניית סל מוצרים איכותי, מציעים הסניפים מגוון הכולל גם חומרי גלם וגם מוצר מוגמר READY TO EAT, למטבח המשפחתי עשיר בטעמים.

כמו בשאר הסניפים, גם בסניף החדש במודיעין בגולת הכותרת עומדת מחלקת האוכל המוכן, אותה מנהל קולינרית השף יונתן רושפלד, שהצטרף לקבוצה לפני כשנתיים, כדי להוביל את הפיתוח של כלל הפעילויות הקולינריות של הקבוצה: רשת המרכולים '"קשת טעמים", "קולינריק", מפעל הייצור לכט, וחברת הייבוא "דליסימו".

קולינריק רשת סופר מעדניה_סניף מודיעין. אלכס איזמלקוב,
קולינריק רשת סופר מעדניה_סניף מודיעין/אלכס איזמלקוב

בין המנות הנמכרות במחלקת האוכל המוכן: אורז פרסי עם פול, עוף רוטיסרי, לזניה , קנישס בשר, קציצות בשר ואורז עם לימון, עוף בנוסח סיני, מבחר כיסונים, שרימפס ברטבים שונים, סלטים, סלמון בעישון חם עם חרדל ודבש, בקר בנוסח סצו'אן, מנות דגים בגרסאות שונות ועוד.

אריאל לכט הבעלים: "פתיחת הסניף בעיר מודיעין מהווה צעד משמעותי, בתהליך התפתחותה של קולינריק כרשת סופר מעדניה עירונית. סניף זה נפתח במטרה להרחיב את פריסת הרשת בין ירושלים לתל אביב וכן לתת מענה לתושבי העיר, הקיבוצים והמושבים באזור כולו. אנחנו בקולינריק מעניקים ללקוח פתרון לחוויה קולינרית ייחודית, במרחק פסיעה מהבית. אצלנו קולינריה זה לא סיסמה שיווקית, אצלנו זה דרך חיים ותפיסת עולם".

קולינריק הסניף החדש במודיעין, דם המכבים 38, שעות הפתיחה: ראשון-חמישי 8:00-21:00, שישי 7:00-19:00, שבת 9:00-20:00. www.kulinarik.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully