וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Torq מינתה את ירון ברטוב לתפקיד סמנכ"ל כספים

26.4.2022 / 12:58

ברטוב מביא עמו לתפקיד למעלה מ- 20 שנות ניסיון בתחום הפיננסים והכספים. המינוי מגיע לאחר סבב הגיוס האחרון המוצלח של החברה על סך 50 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות הבינלאומית Insight Partners

הסטארטאפ הישראלי Torq המפתח פלטפורמת אוטומציה ללא קוד לצוותי אבטחת מידע, הודיע היום על מינויו של ירון ברטוב לסמנכ"ל כספים. ברטוב מביא עמו לתפקיד למעלה מ- 20 שנות ניסיון בתחום הפיננסים והכספים. המינוי מגיע לאחר סבב הגיוס האחרון המוצלח של החברה על סך 50 מיליון דולר בהובלת קרן ההשקעות הבינלאומית Insight Partners, ובהשתתפות חברת SentinelOne.

בחמש שנים האחרונות ברטוב כיהן בתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברת Guardicore ועזב כחצי שנה לאחר שנמכרה ל- Akamai האמריקאית והצטרף ל- Torq. ברטוב, בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן, התחיל את דרכו המקצועית כרואה חשבון בפירמת רואי החשבון EY, ובין היתר שימש בתפקידי ניהול בחברת Wix בהם כמנהל כספים ואופרציה.

ירון ברטוב. טורק,
ירון ברטוב/טורק

חברת Torq פיתחה פלטפורמת אוטומציה ללא קוד עבור צוותי אבטחה. בתוך דקות ספורות צוותי אבטחה יכולים להשתמש בפלטפורמה על מנת להאיץ תגובות לאיומי סייבר, לייעל תהליכי ניהול סיכונים וליצור אוטומציות למשימות אבטחה ידניות הגוזלות זמן יקר. החברות הגדולות בעולם וסטארט-אפים כאחד סומכים על Torq בכדי לעזור להם לייעל את הפעילות שלהם באבטחת סייבר, להגיב לאיומים מהר יותר ולספק הגנה במהירות.

מאז הקמתה Torq גדלה בצורה מטאורית ושמה לה למטרה לגייס עובדים מובילים ומקצועיים. בתפקידו החדש ב - Torq, ברטוב יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של החברה ועבודה שוטפת מול המנכ"ל, הדירקטוריון וההנהלה על התוויה ויישום תהליכים פיננסיים שיבנו את הבסיס ויתמכו בהמשך הצמיחה של Torq.

ירון ברטוב, סמנכ"ל הכספים של חברת Torq: "אני שמח על ההזדמנות שנתנה לי להצטרף לחברת Torq ולבנות יחד עם צוות ההנהלה והעובדים, חברה שמביאה בשורה חדשנית לעולמות אבטחת המידע. ב- Torq יש צוות מוכשר ומנוסה, שבתמיכת המשקיעים של החברה, יביא לצמיחתה של החברה ולייצר חותם משמעותי בתחום הסייבר".

עופר סמדרי, מנכ"ל חברת Torq: "אני שמח ונרגש לצרף את ירון ברטוב להנהלת Torq. אנו עושים מאמצים כבירים כדי לגייס את האנשים האיכותיים והמקצועיים ביותר בתחומם. התפיסה שלנו היא שהעובדים שלנו הם השותפים החשובים ביותר לבנייה ולפיתוח החברה כחברה צומחת ומצליחה, ומכאן שאנו מחפשים אנשים שאפתניים ויצירתיים נוספים שיצטרפו אלינו למשפחה".

חברת Torq הישראלית הוקמה בשנת 2020 ע"י עופר סמדרי (CEO), לאוניד בלקינד (CTO) ואלדד לבני (CINO) מונה כיום 90 עובדים במטה בתל אביב, פורטלנד ובניו יורק ובחברה מתכוונים לסיים את שנת 2022 עם כ- 180 עובדים בישראל ובארצות הברית.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully