וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הכי כדאי לנו לעבוד כדי שהקריירה תמריא?

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 9:12

דירוג לינקדאין חושף את 25 מקומות העבודה בישראל שיזניקו לכם את הקריירה. אם חשבתם שההייטק הוא חזות הכל, מצפה לכם הפתעה: לצד חברות ההייטק שהתברגו לעשיריה בפותחת, נמצאים גם מעסיקים כמו טבע, בנק הפועלים ובית החולים רמב"ם

לינקדאין הפלטפורמה המוכרת בתחום חיפוש עבודה וניהול קריירה, פרסמה את דירוג החברות המובילות בישראל לשנת 2022 המטפחות את כישורי העובדים, מציעות יציבות תעסוקתית ומסייעות לעובדים לנהל ולבנות קריירה רצופת הצלחות לאורך זמן.

עולם העבודה משתנה במהירות לנגד עיננו, ובעוד ששנת 2021 התאפיינה בעובדים המתניידים בין עבודות בקצב חסר תקדים, נאלצו מעסיקים להתאים את עצמם לעולם העבודה החדש, לגלות יצירתיות בניסיון לגייס ולשמר עובדים, לפתוח בפני העובדים אפשרויות קידום, ולהציע הכשרות מגוונות על מנת לאפשר לעובדים גמישות בניהול הקריירה.

לצורך הכנת הדירוג, לינקדאין אספה את כל המידע הקיים בפלטפורמה על חברות במשק הישראלי, ובתנאי שהן מונות יותר מ-500 עובדים, ששיעור השחיקה של העובדים לא עמד על יותר מ-10% ושיעור הפיטורין שלהן לא עלה על 10% ממצבת העובדים, וזאת עד ל-31 בדצמבר 2021.

כל המידע שנאסף נותח על פי שבעה פרמטרים: יכולת להתקדם במקום העבודה, טיפוח כישורים, יציבות תעסוקתית, פיתוח אטרקטיביות של עובד להזדמנויות חיצוניות, תחושת שייכות, גיוון מגדרי ורקע מגוון בתחום ההשכלה וההכשרה המקצועית. נבחרו החברות שהצטיינו לא רק בגיוס עובדים אלא גם בשימורם לאורך זמן.

מרכז הפיתוח של אינטל. יחצ,
מרכז הפיתוח של אינטל. תופסת את המקום הראשון/יחצ

מצעד 25 הגדולות

אינטל
מעסיקה 121,000 עובדים בעולם מהם 12,000 בישראל, בעיקר בחיפה, פתח תקווה, קרית גת וירושלים. משרות שכיחות - מהנדסי תוכנה, מהנדסי חומרה, ומומחי בינה מלאכותית, תקשורת וסייבר. מה חשוב לדעת: החברה ממשיכה לצמוח בישראל, רכשה באחרונה את טאוור-סמיקונדקטור ב-5.4 מיליארד דולר ואת גרנולייט, נמצאת בתהליכי בנייה של "מגה קמפוס" בחיפה - ומגייסת באופן פעיל מאות עובדים במקצועות הנדסה ומדעי מחשב.

אמדוקס
מעסיקה 29,000 עובדים בעולם מהם 4,500 בישראל, בעיקר ברעננה, נצרת ושדרות. משרות שכיחות: הנדסה, טכנולוגיית מידע, ניהול תוכניות ופרויקטים. מה חשוב לדעת: אמדוקס הודיעה באחרונה על מדיניות גלובלית חדשה של חופשה ללא הגבלה, בניסיון למנוע שחיקה ולקדם את רווחת העובד בעידן הפוסט-קורונה, והיא מקווה שמעסיקים נוספים בישראל יצטרפו ליוזמה.

טבע
חברת טבע מעסיקה 37,000 עובדים בעולם, מהם 3,400 בישראל, בעיקר בנתניה, בכנרת ובאשקלון. משרות שכיחות: ניהול פרוייקטים, מחקר ופיתוח בתחום הפרמצבטיקה, מומחים בתחום QA וטכנולוגיות מידע. מה חשוב לדעת: ענקית התרופות הישראלית משקיעה משאבים רבים בשימור עובדים, והיא מחזיקה בממוצע ותק מרשים העומד על 10.5 שנים, אשתקד ציינה את השנה ה-120 לפעילותה בציון לשבח של ותיקי עובדיה, חלקם עובדים בחברה 50 שנים.

אלפאבית
אלפבית, חברת האם של גוגל, יוטיוב, וריליי ועוד. החברה מעסיקה 156,500 עובדים, בישראל בעיקר בתל-אביב, באשקלון ובכנרת. משרות שכיחות: מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, טכנולוגיות מידע וניהול פרוייקטים בתחום פלטפורמות ענן של גוגל, ג'אווה ו-C++. מה חשוב לדעת: גוגל הקצתה 25 מיליון דולר לטובת תוכנית הכשרות בישראל, על מנת לאפשר לאוכלוסיות נוספות כניסה להייטק ובמטרה לאתר טאלנטים בתחום ההייטק ברשות הפלסטינית.

וויקס
וויקס חברה ישראלית המפתחת פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט, מעסיקה 6,000 עובדים בעולם ומחציתם בישראל, בעיקר בתל אביב, באר שבע וחיפה. משרות שכיחות: הנדסה, טכנולוגיות מידע, עיצוב ואומנות. מה חשוב לדעת: החברה משקיעה משאבים רבים לרווחת העובד, לרבות תנאי העסקה גמישים, חופשת לידה של 15 שבועות בתשלום מלא, ארוחות בחינם ועבודה גמישה מהבית.

בית חולים רמב"ם, חיפה, 23 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
בית החולים רמב"ם, אולי הגורם הכי מפתיע בעשירייה הראשונה ואחד משלושה שאינם מתחום ההייטק (ביחד עם טבע ובנק הפועלים)/ראובן קסטרו

בנק הפועלים
בנק הפועלים מעסיק 8,700 עובדים בעיקר באשקלון, כנרת ונתניה. משרות שכיחות: הנדסה, פיננסים וטכנולוגיות מידע. מה חשוב לדעת: בנק הפועלים הוא הגדול בישראל עם 250 סניפים, 8 סניפים איזוריים בתחום העסקי והתעשייתי. החברה מחוייבת לגיוון תעסוקתי ומגדרי בכל רחבי ישראל, ולראיה - נשים מחזיקות ביותר ממחצית המשרות הניהוליות בבנק.

IBM
החברה מעסיקה 250,000 עובדים בעולם, ובישראל מוקדי התעסוקה בכנרת, בחיפה ובאשקלון. משרות שכיחות: הנדסה, טכנולוגיות מידע, ומכירות. מה חשוב לדעת: החבה מעניקה לעובדים משאבים ומענקים עבור פרוייקטים של התנדבות בקהילה.

ביה"ח רמב"ם
בית החולים רמב"ם, מעסיק 5,300 עובדים בעיקר בחיפה. משרות שכיחות: מקצועות הרפואה, מתאמי מחקר קליני, מהנדסים ומומחי טכנולוגיות מידע. מה חשוב לדעת: בית החולים מעודד כל עובד ליזום ולפתח רעיונות לרווחת החולה ונותן את המשאבים לכך. ברמב"ם נבנו בשנים האחרונות בית חולים אונקולוגי, בית חולים ייחודי לילדים ונמצאים בשלבי בנייה אחרונים בניין לב ומגדל תגליות בן 20 קומות בעלות של 400 מיליון עם מעבדות מחקר וחממות טכנולוגיות וביו רפואיות.

פרומולה
חברת האם של ספיאנס ומטריקס, מעסיקה 17,400 עובדים, בישראל בעיקר בכנרת, יהודה ושומרון ונתניה. משרות שכיחות: הנדסה, ניהול פרוייקטים, טכנולוגיות מידע. מה חשוב לדעת: לספיאנס יש מגוון רחב של משרות בחולון והיא מאפשרת לעבוד חלקית מהבית. גם לחברת מטיקס ישנן משרות פתוחות החל מתפקידי גיוס ושימור עובדים, עבור במשרות הנדסה ופיתוח וכלה במשרות בתחום הפיננסי.

סאפ++
החברה מעסיקה 100,000 עובדים בהם 700 בישראל, בעיקר בתל-אביב, פתח תקווה ונתניה. משרות שכיחות: ניהול מוצר, הנדסה, ניהול מוצר וטכנולוגיות מידע. מה חשוב לדעת: מאז 1998 ישראל היא מרכז המחקר והפיתוח העיקרי של החברה. באחרונה SAP הקימה מרכז פיתוח חדש ברעננה בעלות של 67 מיליון דולר בתום תהליך של חשיבה משותפת בה היו מעורבים 450 מעובדי החברה.

במקומות 11-25 ניתן למצוא בהתאמה, את חברת ארנסט אנד יאנג (EY), חברת PwC, סיסקו, כלל ביטוח ופיננסים, HP, התעשייה האווירית, קופת חולים מאוחדת, קופת חולים כללית, ג'נרל אלקטריק, BDO, מכבי שירותי בריאות, בנק מזרחי טפחות, ג'ונסון אנד ג'ונסון, וסוגרת את הדירוג במקום ה-25 - AppsFlyer.

תוכלו למצוא את כל המשרות הפתוחות ופרטים נוספים על החברות שנכללו בדירוג של לינקדאין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully