וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Watchful מגייס 30 עובדים

26.4.2022 / 15:23

יגויסו לפיתוח יכולות הניתוח של מהלכי האפליקציות: "המידע שWatchful מייצרת הוא ייחודי בעולם ולא ניתן להשיגו באופן אחר, ומכאן ההתעניינות הגדולה בשירות שלנו"

הסטארטאפ Watchful, המתמחה בניתוח מוצרים דיגיטליים והסקת תובנות עסקיות, מגייס 30 עובדים להרחבת הפעילות בישראל ובארה"ב. החברה מגייסת במגוון רחב של תפקידים כולל סמנכ"ל פיתוח ומחקר, מנהלי מוצר, מנהלי שיווק, מכירות, חוקרים בתחום המובייל, מפתחים, אנליסטים ועוד.

Watchful הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי איתי כהנא, המשמש כמנכ"ל החברה ומעסיקה כיום 40 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב. החברה מנטרת מגוון של מוצרים דיגיטליים בתחומים שונים תוך שימוש באמצעי בינה מלאכותית וניתוח דאטה. המטרה היא לזהות יכולות ופיצ'רים חדשניים שנמצאים בשלבי ניסיון מול קהלים שונים, תימחור משתנה של שירותים ומנויים לפי חתכים מגדריים, גיל או מיקום גיאוגרפי ושיתופי פעולה עסקיים שנרקמים בין חברות. בין לקוחות החברה חברות ענק Fortune 500, חברות טכנולוגיה בינלאומיות והאפליקציות הפופולריות בעולם שנעזרות במידע העסקי, בתובנות ובמחקרי השוק של Watchful כדי לקבל תמונה מלאה על הקורה בשוק, ללמוד מהצלחות ומכשלונות של אחרים, להשוואת את המוצר שלהם למתחרים ולבנות אסטרטגית תגובה מתאימה.

איתי כהנא מנכ"ל החברה: "המידע שאנחנו מזרימים ללקוחות מאפשר להם לקבל תמונת מבט רחבה על הנעשה בתחום פעולתן, זיהוי הזדמנויות צמיחה וכיוונים אסטרטגיים שהשוק הולך אליו. המידע שWatchful מייצרת הוא ייחודי בעולם ולא ניתן להשיגו באופן אחר, ומכאן ההתעניינות הגדולה בשירות שלנו".

מישה סורין, סמנכ"ל הכספים של החברה: "אנחנו מחפשים מועמדות ומועמדים במגוון רחב של תפקידים, גם בכירים וגם ג'וניורים. זו הזדמנות מצויינת להצטרף לחברה בתחום מרתק ומתפתח, עם טכנולוגיה פורצת דרך לצמוח יחד איתנו. לפני מספר שבועות עברנו למשרדנו החדשים במיקום הכי אטרקטיבי בתל-אביב - מגדל פלטיניום ברחוב הארבעה, מרחק הליכה קצר מתחנת רכבת השלום ומתחנת יהודית של הרכבת הקלה. אימצנו מודל היברידי המשלב חלוקה כמעט שווה של עבודה בבית ובמשרדים".

פירוט המשרות הפנויות כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully