וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה לוין מונתה לתפקיד מנכ"לית חברת איפישיאנט

26.4.2022 / 15:28

החברה מפתחת בשר דגים מתורבת: "אני גאה על ההזדמנות להוביל את איפישיאנט בדרך להפיכתה לשחקנית גלובלית המובילה חדשנות בתחום ייצור הדג המתורבת"

שותפות ביומיט בע"מ מדווחת על מינויה של דנה לוין לתפקיד מנכ"לית חברת איפישיאנט (בה מחזיקה השותפות 76% מהון המניות), המפתחת שיטות יצור של בשר דג מעבדה מתורבת למאכל אדם.

לדנה לוין, ניסיון עשיר של למעלה מ-10 שנים בפיתוח עסקי עבור חברות בינלאומיות בישראל ובגיוסים מקרנות הון סיכון בינ"ל עבור חברות הזנק ישראליות. כמו כן, כיהנה לוין במשך 8 שנים במספר תפקידים בבנק הדני SAXO, בראשם כמנהלת הפיתוח העסקי של הבנק בישראל. ללוין תואר שני בכלכלה ופיננסים ותואר ראשון בעסקים בינ"ל מבית הספר למנהל עסקים של קופנהגן.

דנה לוין. יחצ,
דנה לוין/יחצ

מנכ"לית חברת איפישיאנט דנה לוין: "אני גאה על ההזדמנות להוביל את איפישיאנט בדרך להפיכתה לשחקנית גלובלית המובילה חדשנות בתחום ייצור הדג המתורבת. הנזקים האקולוגיים האדירים של תעשיות הדיג ודגי הבריכות, יחד עם הגידול הצפוי באוכלוסיית העולם דורשים פתרון דחוף לאספקה של בשר דגים נקי, בריא, אקולוגי ואיכותי עבורנו ועבור כדור הארץ. אני שמחה לקדם מחקר פורץ דרך יחד עם מכון הוולקני בראשותו של ד"ר קובי בירן ולפעול להביא בשורה לעולם בתחום הדגים למאכל אדם".

מנכ"ל ביומיט, ג'יל גמון: "אנו שמחים על מינויה של דנה לוין לתפקיד מנכ"לית חברת איפישיאנט. ללוין ניסיון רב בפיתוח עסקי וגיוסים מקרנות הון סיכון המתמחות בטכנולוגיה ובכללן קרנות המשקיעות בתחום הפוד טק. אנו בטוחים כי לוין תוכל לתרום רבות להצלחת איפישינאט ומיצובה כאחת החברות המובילות בעולם בתחום הדג מתורבת."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully