וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר Ermetic צפויה לגייס 100 עובדים חדשים במהלך השנה הקרובה

26.4.2022 / 15:23

בעקבות סבב גיוס ההון המוצלח והגידול בהיקף הפעילות, חברת הסייבר ארמטיק (Ermetic), צפויה להגדיל באופן משמעותי את מספר העובדים במהלך השנה הקרובה

ארמטיק, אשר פיתחה פלטפורמה לזיהוי ומניעה של איומי אבטחה בסביבות ענן, צפויה לגייס 100 עובדים חדשים בשנה הקרובה. החברה נוסדה ב-2019 על ידי ארבעה יזמים סדרתיים: שי מורג, סיון קריגסמן, מיכאל דולינסקי, ואריק גומנובסקי, שחברות קודמות אותן הקימו נרכשו על ידי מיקרוסופט, פאלו אלטו נטוורקס ותאגידים בינלאומיים נוספים. החברה מעסיקה כיום כ-150 עובדים ומשרדיה ממוקמים בתל אביב.

מייסדי ארמטיק. מימין סיון קריגסמן, אריק גומנובסקי, מיכאל דולינסקי ושי מורג. בן יצחקי,
מייסדי ארמטיק. מימין סיון קריגסמן, אריק גומנובסקי, מיכאל דולינסקי ושי מורג/בן יצחקי

החברה השלימה לאחרונה סבב גיוס בסך 70 מיליון דולר, כאשר סך הגיוסים בחברה עד כה עומד על מעל למאה מיליון דולר. עד כה, ארמטיק גייסה הון מגופים רבים ביניהם: Accel, ForgePoint ,Glilot . Norwest, Qumra,Target Global.

ארמטיק מפתחת פלטפורמה לזיהוי ומניעה של איומי אבטחה בתוך סביבות ענן מורכבות כמו AWS Azure וֹ-GCP. ארמטיק מאפשרת מיפוי כולל וניטור אוטומטי של כלל הנכסים הדיגיטליים הקיימים בארגון, המפוזרים על פני פלטפורמות ענן מרובות, תיעדוף וניהול סיכונים, זיהוי פעולות חריגות ותיקון אוטומטי של קונפיגורציות לא תקינות שחושפות את הארגון להתקפות סייבר. כל אלה מסייעים בהקטנה משמעותית של הסיכון לאובדן מידע ארגוני רגיש ופריצות מסוגים שונים.

"מגוון האפשרויות בפניי אנשים מוכשרים היום הינו עצום, אבל ארמטיק באמת מביאה איתה משהו אחר, ייחודי, משהו שהוא מעבר לתפקיד מעניין", אומרת ליאת דביר, סמנכ"לית משאבי אנוש. "השילוב שבין אתגר אישי ומקצועי ויכולת לבנות קריירה עם ארגון צומח בצד אנשים שיוצרים ומעצבים תרבות ארגונית של אנשים ובשביל האנשים, תרבות של ביחד, יוצר משהו אותנטי ואמיתי בנוף ההייטקס של היום. האתגר הטכנולוגי, הדחיפה התמידית ליצירתיות וחדשנות הם רק הדובדבן שבקצפת".

אתר החברה
עמוד המשרות

בימים אלו החברה מגייסת עשרות עובדים למגוון תפקידים ביניהם:

  • SDR - German / French
  • Software Engineer - both Sr. and Jr.
  • Cloud Security Researcher
  • Product Manager
  • Sales & Marketing Ops specialist
  • Salesforce Project Manager
  • Sr. Talent Acquisition partner

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully