וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבחירה של שירי מימון, יין נדיר ופריחת הדובדבן

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 14:08

סקארה נכנסת לתחום הספא, לבידו דואגים לעתיד כדור הארץ, נרסיסו רודריגז משיק ניחוח חדש מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO מפיג מתחים, ב M.A.C חוגגים את פריחת הדובדבן, הבחירות של שירי מימון לסבוקלם ויקב ברקן משיק את "באר לבן" - יין נדיר וייחודי

אופנה מתחשבת

H&M משיקה את Innovation Story Cherish Waste קולקציה חמישית בסדרת Innovation Stories שמטרתה הגברת המודעות לעתיד עם אופנה מתחשבת יותר בסביבה. הקולקציה עוסקת ברומנטיקה ועשויה מחומרים העשויים מפסולת, הצהרות אופנתיות וסגנונות רכים ומפתים, משתלבים עם חומרים מחודשים, ממוחזרים ובעלי טביעת רגל פחמנית נמוכה.

פריטים רבים עשויים מבגדים ממוחזרים, פלסטיק הנאסף מהאוקיינוס או חומרי פסולת אחרים. הפריטים שנועדו להוקרה ושיתוף, מגיעים עם תוויות בבטנת הבגד כך שניתן לכתוב עליהם מסרים של אהבה ביום בו תבחרו להעביר אותם למישהו אחר. הקולקציה משלבת פרופורציות נועזות עם חומרים חדישים המנצלים פסולת ליצירת הצהרות אופנתיות, חלק מהחומרים הם בשימוש ראשוני של M&H, בהם MIRUM®, משי ממוחזר ו- AirCarbon.

פריטי המפתח הם שמלות, ערב בצורת לב בגוון מסטיק ורוד, מיני כדור פחזנית בבד טול בגוון כחול בהיר ושמלת ספייק סרוגה ורודה-כולן עשויות פוליאסטר ממוחזר; חולצה ורודה עם גזירות מסולסלות ממשי ממוחזר העשוי מפסולת משי; נעלי פלטפורמה וצמיד ניטים עשויים מ-MIRUM®-עור מבסיס צמחי, ללא פלסטיק העשוי מסיבים צמחיים, שמן צמחי ומינרלים; שרשרת ועגילי ריינסטון עשויים מ-AirCarbon-חומר ביולוגי המיוצר על-ידי מיקרואורגניזמים טבעיים המשתמשים באוויר ובפחמן מגזי חממה שאחרת היו נכנסים לאטמוספירה. להשיג בחנות הדגל TLV החל מה-2 במאי.

innovation story cherish waste  ;הנץ&מוריץ. יח"צ,
innovation story cherish waste ;הנץ&מוריץ/יח"צ

פריחת הדובדבן

איך יודעים שהאביב הגיע? מותג האיפור הבינלאומי M.A.C משיק קולקציית איפור אביבית המוקדשת לפריחת עצי הדובדבן -הסאקורה. הקולקציה במהדורה מוגבלת כוללת מוצרי איפור נחשקים באריזת מתכת מהודרת בגוון ורוד מטאלי, מעוטרת בפרחי עץ הדובדבן כי כדברי מוטורי נורינגה "אם ישאלוני על נפשה של יפן, אומר שהיא כמו פריחת דובדבן פראית הזוהרת בשמש הבוקר". בקולקציה המרהיבה עם פרח הסאקורה המלכותי, מגוון מוצרים ליצירת מראות מגוונים, מעדין ומלכותי ועד דרמטי ומהפנט.

הקולקציה כוללת: Love Me Lipstick - זר שפתונים בגוני ורוד ואפרסק בפורמולה מועשרת בשמן ארגן לגוון עוצמתי, עז ואחיד במריחה אחת, ב-3 גוונים חדשים באריזה מיוחדת Sakura Season - ורוד חמים שקפקף Cheary Cherry - ורוד עז; Potent Petal - אדום עז; Glow Play Blush -סומק חדשני במרקם גמיש, למראה זוהר וטבעי.

ניתן להניח בעזרת המברשת או כריות האצבעות, שלושת הגוונים בהשראה הסאקורה: Flower Recent - ורוד לבנדר קר; Peaches and Dreams - כתום אפרסקי; HD Cherry Tree - פוקסיה, שלושתם בפורמולה קרמית הניתנת לבניית חוזק הגוון הרצוי, הסמקים מגיעים באריזה מיוחדת; -Extra Dimension Skin Finish שימר מבריק-ההיילייטר Extra Dimension Skinfinish מוצע בגוון אפרסק-ורדרד זוהר Petalic Metallic - אפרסק ורדרד, מעניק זוהר מטאלי הנראה כמעט נוזלי עמיד עד 10 שעות עם ברק עוצמתי.

Brushstroke 24 Hour Line Brushblack -אייליינר טוש נוזלי בצבע שחור עם קצה מברשת מדויק ליצירת מראה עמיד עד 24 שעות; Prep & Prime Fix+-תרסיס לחות רב שימושי נטול אלכוהול, מעניק לחות ומכין את העור לאיפור, מרענן ומקבע איפור; Prep & Prime Lip -פריימר לשפתיים נטול גוון, מעניק לחות ומחליק את השפתיים; צמד ריסים מלאכותיים. כל האריזות מעוטרות בהשראת פריחת הדובדבן ובמהדורה מוגבלת. להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין.

פריחת הדובדבן קולקצייה אביבית ל M.A.C. יח"צ חו"ל,
פריחת הדובדבן קולקצייה אביבית ל M.A.C/יח"צ חו"ל

רק במסעדה של יובל נריה

יקב ברקן משיק את "באר לבן" מסדרת הבוטיק BETA זן ענבים קדום שגילו אינו ידוע, זהו זן מקומי עתיק בן מאות ואולי אלפי שנים שנמצא ליד באר נטושה ומכאן שמו, הזן אותר במסגרת פרויקט מיוחד לשיקום זנים מקומיים שהיו נפוצים בארץ וכמעט ונכחדו.

גילו של באר לבן אינו ידוע, אלפי שנים אחורה, אולי בתקופת הרומאים או בימי דוד המלך. מהגפן הבודדת שנמצאה ליד הבאר, 'יקב ברקן' הצליח לגדל בהדרגה מספר גפנים מהן נטע כרם קטן. זו כנראה הפעם הראשונה בעת הנוכחית בה מייצרים יין מזן עתיק וייחודי זה, ממנו הצליח היינן הראשי, עידו לוינסון Master Of Wine, וצוות יינני היקב, להפיק 5 חביות בלבד.

את 2304 הבקבוקים הבודדים של "באר לבן" השייכים לסדרת "בטא"-סדרת הבוטיק של יקב ברקן המיועדת לצרכני היין החדשניים וההרפתקניים, שאוהבים לחוות זנים ויינות שמתרחקים מהזרם המרכזי, כרגע ניתן להשיגו רק במסעדת 'a' של השף יובל בן נריה.

לוינסון לא האמין שיצליח לגלות את הזן הנפלא והייחודי, ולהפיק ממנו יין וזהו כבוד גדול עבורו ועבור "יקב ברקן" ובשורה מרגשת בתחום היין הישראלי, שתקדם את היקב ברמה העולמית. כשיובל בן נריה, שף ובעלי מסעדת a שמע לראשונה על "באר לבן" ידע מיד שהוא רוצה את היין בתפריט המסעדה שכן יש בו חומר גלם מקומי ייחודי והוא מאמין שבכל קפיצה קדימה, בכל חזון שמסתכל רחוק, יש יותר ויותר חיבור למקורות וב-a השאיפה היא לשחק על המתח שבין קדום ומתקדם.

לפני כעשור, לוינסון היה חלק מקבוצת ייננים שמטרתה היתה גילוי זני ענבים מקומיים נדירים ולא ידועים, צוותים שונים נשלחו לחיפוש במקומות בהם היה סיכוי למצוא זנים ייחודים. צוות החוקרים הגיע לקיבוץ פלמחים לאחר ששמעו על גפן עתיקה וגדולה שגדלה ליד באר נטושה בקיבוץ עוד מלפני קום המדינה.

החוקרים העבירו את הגפן לבדיקת DNA על-מנת לוודא שהיין שמצאו לא דומה לזני ענבים מוכרים, החוקרים נדהמו לגלות שהגפן שמצאו לא דומה לאף גפן אחרת בעולם ומדובר בזן חדש, או למעשה ישן שהיה קיים בארץ לפני מאות ואולי אלפי שנים-ממנו השתמרו גפנים בודדות ולבסוף גפן אחת ששרדה והיא כנראה צאצאית עכשווית של זן שהיה נפוץ באזורנו לפני זמן רב ושרדה גם לאחר שהפסיקו לגדל אותה בכרמים גדולים. מספר שנים אחר-כך, החליט לוינסון לנטוע כרם של באר לבן ברמת הגולן, הכורם הצליח להכין מהגפן הבודדה שנמצאה ליד הבאר עוד גפנים במשך מספר שנים, עד שהגיע לכדי כרם קטן, ממנו הופק יין בציר 2021-עשור לאחר הפעם הראשונה בה התגלה.

כחלק מסדרת BETA הייחודית, אפשר להפיק יין מיוחד גם אם מדובר בכרם אחד קטן וייחודי, או בחבית קטנה ויוצאת דופן כל כך שמצדיקה יין אחד, נפרד, שייוחד רק לה.

פרא לבן יין חדש ליקב ברקן בסדרת BETA. יח"צ,
פרא לבן יין חדש ליקב ברקן בסדרת BETA, כרגע ניתן להשיג רק במסעדת a של יובל בן נריה/יח"צ

עוברים לקנה סוכר

לרגל יום כדור הארץ הבינלאומי, מותג הקלין ביוטי לבידו, משיק מוצרים בשפופרות ידידותיות לסביבה, המופקות מקנה סוכר וניתנות למיחזור ב- 100%, במסגרת האג'נדה של המותג השם דגש על קיימות ושמירה על הסביבה. ההתחשבות בטבע למען שמירה על כדור הארץ, הם נר לרגלי ערכי המותג, מתוך שאיפה לפעול לקדם ולשפר את מוצרי המותג ואת תהליכי הייצור של המוצרים.

המותג פועל במרץ להעברת שאר המוצרים לאריזות ידידותיות לסביבה, ותהליכי הייצור של המותג מתבצעים תוך עיבוד מינימלי של שמנים אורגניים המופקים מצמחים שלא עברו מניפולציה מלאכותית או באמצעות הנדסה גנטית. המוצרים המובילים שימכרו בשפופרת המופקת מקנה סוכר הם: מסכת לחות אנטיאוקסידנט עם יעילות מוכחת קלינית בשיפור האלסטיות ומוצקות העור ומסכת חימר דיטוקס עם יעילות מוכחת בהפחתת הצטברות של שומן בעור.

עוברים לקנה סוכר ב lavido. רונן מנגן,
עוברים לקנה סוכר ב lavido/רונן מנגן

ספא בבית

רשת SACARA משיקה קולקציית מוצרי ספא לגוף ולשיער, עשירה בחומצה היאלרונית, תערובות שמנים, רכיבים איכותיים כמו: חומצה היאלורונית שמן חוחובה וחמאת שיאה בשילוב תה ירוק וויטמינים נוגדי חמצון. בסדרה: סבון פילינג להסרת תאים מתים והענקת תחושת התחדשות , הפילינג העידן מופק מגלעיני מישמש, מנקה ביעילות ומאיץ את זרימת הדם;

סבון אמבט וגוף, מכיל חומצה היאלורונית תמצית תה ירוק פורמולה עשירה בוויטמינים Aו- C ו-E; קרם גוף להזנה והרגעת העור עם חומצה היאלורונית וחמאת שיאה; שמן גוף המבוסס על שמן חמניות עשיר ברכיבים מזינים ונוגדי חמצון אינו מכיל מים נספג בקלילות, מכיל וויטמין; מי שיער וגוף מבושמים המכילים חומצה היאלורונית ופרו ויטמין B5 ויטמין B5; קרם ידיים משקם עשיר בחומצה היאלורונית ובמרכיבי לחות;

סקראב סוכר להסרת תאים מתים, מועשר במלחים החיוניים לתפקוד תקין של העור, מכיל חומצה היאלורונית ושמן חוחובה. להשיג ב-3 ניחוחות: MUSK קטיפתי; PUMP ME UP חושני; ELEGANTS אלגנטי; בנוסף לסדרת הספא המפנקת, משיק מותג סקארה מייקאפ פיקסר&פריימר לשיפור עמידות המייקאפ, המשמש כבסיס לאיפור המנטרל ברק שומני, המוצר מכין את העור לאיפור ולאפקט מראה עור זוהר ואחיד.

המוצר מכיל תמצית מלפפונים, קמומיל ותה ירוק המעניקים לחות, התכשיר מרענן, מפחית נפיחות ומקל על גירוי, כוויות שמש ואדמומיות. מכיל תמציות מהטבע, ויטמינים נוגדי חמצון להגנה מנזקי השמש, קופאין חומצה היאלרונית. למייקאפ פיקסר&פריימר מרקם נעים הנספג בקלות ומעצים את נראות הצלליות והסמקים.. להשיג בכל סניפי רשת החנויות ברחבי הארץ ובאתר האון ליין.

מוצרים חדשים לרשת סקארה. קית גלסמן,
מוצרים חדשים לרשת סקארה/קית גלסמן

ורד שחור

מעצב העל נרסיסו רודריגז משיק ניחוח חדש בליין האייקוני פור הר-מאסק נואר רוז, ניחוח המציג את האני הפנימי של האישה, ומבטא חושניות עדינה וכובשת, ניחוח אינטימי, ממכר וזוהר.

תווי הורד והיסמין העדינים משתלבים עם תו הטוברוז, עם רמז של שזיף, לב המאסק הייחודי של בשמי המותג, מאוזן על-ידי ווניל מזרחי המעניק לו את החושניות הממכרת, את הניגוד יוצר הברגמוט המודגש עם גרגיר פלפל ורוד.

בקבוק הבושם מעוצב כמו בקבוקי סדרת פור הר, עם צללית גרפית וקווים נקיים, בדומה לבושם האחרון בסדרה, גם הפעם הבקבוק מקבל שקיפות עם טוויסט של זכוכית בצבע ורוד מעושן המדגיש את הניחוח העז שבו, הבקבוק השקוף מרמז על החושניות העדינה וההילה האינטימית של פור הר מאסק נואר רוז.

FH Musc Noir Rose לנרסיסו ורד שחור. יח"צ,
FH Musc Noir Rose לנרסיסו ורד שחור/יח"צ

מרגיעים ונרגעים

מותג הטיפוח הקוריאני SO.KO, מתרחב ומשיק את WELLBEING - סדרת מוצרים חדשה המסייעת בהרגעה ובהפחתת לחצים.

מותג SO.KO שנולד לפני כ-3 שנים, מציע מגוון מוצרים ביניהם: מסכות, קרמים, סרום ועוד, מההבנה כי ביוטי הוא כבר הרבה מעבר לסרום או קרם, ומתחבר ישירות למצב נפשי , הושקה קולקציית WELLBEING שעונה על הדרישה עם מוצרים ביניהם: שתי מסכות עיניים-האחת כבדה עשויה סאטן המסייעת בהרפיה והרגעות, והשנייה מסכת ג'ל המסייעת בהרגעת העור ובהמרצת הדם; מברשת סיליקון לעיסוי וניקוי הקרקפת ולשיפור זרימת הדם. להשיג בסניפי ואתר סופר-פארם אונליין.

מרגיעים ונרגעים מוצרים חדשים ל-so.ko. קית גלסמן,
מרגיעים ונרגעים מוצרים חדשים ל-so.ko/קית גלסמן

קופסת ההפתעות

לכבוד האביב, מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm משיק מהדורה חדשה ומוגבלת של קופסת ההפתעות הכוללת את הבחירות של שירי מימון ביניהן מגוון רחב של מוצרי טיפוח ואקססוריז. מארז הקפסולה המיוחד נוצר לכבוד האביב המביא עימו התחדשות, ציפייה, ומצב רוח.

כל מארז נארז בקופסא ייחודית בעיצובה של האמנית גליה לוז שאיירה על הקופסה איורים איך להפוך את היום שלנו לטוב יותר. 12 מוצרים הטיפוח והאקססוריז שבקופסה מוצעים במחיר מיוחד ומשלוח חינם כשהמוצרים אינם ניתנים לבחירה או להחלפה ויכולים להשתנות מעת לעת. להשיג באתר SeboCalm.

קופסת הפתעות של סבוקלם. חן ברקוביץ,
קופסת הפתעות של סבוקלם/חן ברקוביץ

שת"פ טעים

לרגל האביב, מחלבת 'משק צוריאל' המתמחה במוצרי עיזים, משיקה יוגורט עיזים חדש 3.7% באריזת 500 גרם המצטרף למוצרי העיזים של המחלבה ביניהם: לאבנה עיזים 5%, גבינת עיזים למריחה 5%, פטה עיזים וקרם שמנת עיזים. לכבוד המעמד, יוצאים במשק צוריאל בשת"פ עם משק מלר, המציע משלוחי תוצרת חקלאית עונתית ומקומית.

במסגרת השת"פ המשקים יצרו מארז משפחתי להכנת מוזלי ביתי הכולל: יוגורט עיזים של משק צוריאל 500 גר', פירות טריים עונתיים מחקלאים מקומיים, דבש ישראלי ותוספות מפתיעות כמו גרנולה ביתית, זרעי צ'יה ועוד צוספות המשתנות על-פי עונות השנה, כשכל חומרי הגלם במארז מיוצרים בישראל על-ידי שני המשקים וחקלאים מקומיים בלבד. השת"פ נרקם בעקבות ערכים משותפים של השניים, תוך הקפדה על איכות חומרי הגלם. את המארז ניתן להזמין במשלוחים מחדרה-אזור המרכז באמצעות האתר של משק מלר בעלות של 49 ₪ למארז במהדורה מוגבלת לכבוד האביב.

שתפ טעים מארז super bowl משק צוריאל ומשק מלר. יח"צ,
שתפ טעים מארז super bowl משק צוריאל ומשק מלר/יח"צ

מחזיקים את ארץ ישראל

לרגל חגיגות 74 לעצמאות ישראל, חברת DANON הום משיקה מוצר כחול לבן: מחזיק מפתחות המעוצב כמפת מדינת ישראל, מצידו האחד חרוט המשפט I love Israel עם לב משובץ באבן קריסטל כחולה, ובצידו השני איור של דגל ישראל. מחזיק המפתחות עשוי בעבודת יד, הוא מצופה כסף טהור, ומתאים כמתנה וכמזכרת בארץ ובחו"ל. להשיג באתר החברה.

DANON 74 למדינת ישראל - מחזיק מפתחות מפת. יח"צ,
DANON 74 למדינת ישראל - מחזיק מפתחות מפת/יח"צ

אדריכלית העיצובים

מותג H&M HOME משיק שת"פ עם המעצבת והאדריכלית הפריזאית אינדיה מהדבי, שיצרה קולקציה ססגונית של כלים לבית וטקסטיל מחומרים טבעיים עשויים במלאכת יד.

H&M HOME העניקו למהדבי, הזדמנות לבטא את עצמה דרך קשת צבעים ססגונית עם מגוון פריטים ביניהם: כלי קרמיקה, צלחות אייקוניות, כלי הגשה, אגרטלים, ציפיות לכריות מחומרים טבעיים, שמיכות ועוד, כשכולם פותחו מנקודת מבט של מלאכת מחשבת, השמה במרכז את מיומנות האומן.

הקולקציה מאופיינת במשחקי צבעים מדורגים, גוונים עזים וגרפיקה בעיצוב מטושטש המשקפים את ההשראה ששאבה מהדבי מהצבעים שהיא רואה כאשר עוצמים את העיניים חזק ומתבוננים לעבר השמש, כשההשראה המרכזית היא משב רוח של אופטימיות בעולם של אי-ודאות. מהדבי מציגה כיצד צבעים, חומרים, וצורות, משפיעים לחיוב על הלך הרוח שלנו. הקולקציה תושק בחנויות נבחרות בעולם כולל בקניון עזריאלי תל אביב ב-29 באפריל.

אדריכלית העיצובים. יח"צ,
אדריכלית העיצובים/יח"צ

גורמה לחתולים

חברת ביופט מרחיבה את מגוון מוצרי מותג הפרמיום "שזיר", ומשיקה סדרת מעדני פרימיום לחתולים בהשראת טרנד מזון הבריאות שלנו בני האנוש. סלטי POKE', משלבים במנה אחת חלבון איכותי מהחי, פירות טרופים וירקות.

בסדרה 6 מתכונים מעוררי תיאבון בשילובים מפתיעים עם מרכיבים עשירים בטעם בוויטמינים, כל מעדן מכיל רכיב חלבון ומטעמים החביבים על חתולים כמו: בשר הודו, עוף, דגי אוקיאנוס וטונה, ירק אחד ופרי אחד: מעדן עוף עם אננס וגזר; מעדן בקר עם מנגו ושעועית ירוקה; מעדן דגי אוקיאנוס עם דלעת ואגסים; מעדן טונה עם אנשובי, בטטה וחמוציות; מעדן עוף עם גוג'י ברי ותרד; מעדן עם טונה עם סורימי, פפאיה ואופנה. המעדנים עשירים בטעם, הם עשויים מחומרי גלם איכותיים, ומהווים ארוחה מושלמת ומאוזנת.

ממחקר שערכה שזיר עולה כי שילוב פירות במזון לחתולים, מסייע בשמירה על בריאות מערכת העיכול ודרכי השתן שלהם. בסלטי POKE' החלבון מגיע בפילטים ולא טחון או קצוץ, הפירות והירקות חתוכים לקוביות, וכל סלט מגיע ברוטב סמיך וטעים במיוחד. מתאים לכל סוגי החתולים.

גורמה לחתולים חטיפי poke. באדיבות שזיר,
גורמה לחתולים חטיפי poke/באדיבות שזיר

שואבים ומשתפרים

קבוצת המילטון-היבואנית הרשמית של מותג שיאומי לישראל, משיקה את שואב האבק החדש שיאומי G11, המציג עוצמת שאיבה חזקה של עד 185AW היעיל ב-23% יותר מהדור הקודם, לתוצאת ניקוי מקסימליות בשאיבה יעילה של אבק ולכלוך מהשטיחים ומהרצפה, כולל סדקים וחריצים עמוקים.

בשואב משולבת מברשת רולר לניקוי הרצפה שמוצגת לראשונה בישראל בדגם זה, ותורמת לשיפור הביצועים. מברשת הרולר מצוידת ב-3 מערכי חיתוך שיער, הפועלים בצורה אוטומטית וחותכים שערות המסתבכות במברשת.

לשואב מסנן רב-שכבתי ויכולת סינון אלרגנים ביעילות של עד 99.5%, עוזר לספק סביבה בריאה ונקייה יותר. להשיג ברשת חנויות Mi Store בראשון לציון, דיזינגוף סנטר, הקריון, רחובות וקניון מול היום באילת באתר שיאומי ישראל באתרי הסחר ואצל המשווקים המורשים.

שואבים ומשתפרים שואבים חדשים ל'שיאומי. יחצ שיאומי,
שואבים ומשתפרים שואבים חדשים ל'שיאומי/יחצ שיאומי

שעונים חכמים

קבוצת ח.י היבואנית הרשמית של מותג Amazfit בישראל, משיקה סדרת שעונים חכמים GTR 3 Pro, GTR 3 ו- GTS 3: עם יכולות טכנולוגיות. השעונים מבוססים על מערכת ההפעלה Zepp OS שפותחה על-ידי המותג, ותומכת באפליקציות חיצוניות, יש להם מסך AMOLED עם בהירות של עד 1000 nits לתצוגה ברורה גם בשמש ישירה.

לשלושת השעונים מפרט טכני רחב בעל יכולות ניטור מתקדמות של בריאות, כושר ואורח חיים. מערכת ההפעלה החדשה משפרת בצורה מיטבית את ביצועי המכשירים התומכת במכשירי אנדרואיד ו- iOS ומתחברת לפלטפורמות בריאות נפוצות כמו: Apple Health, או Google Fit, ומסתנכרנת לתוכנות פעילות גופנית מתקדמות כמו: Strava,, Relive, Runkeeper ו- TrainingPeaks, על מנת לתעד ולשתף נתוני ספורט.

שעונים חכמים קולקציה חדשה למותג Amazfit. יח"צ,
שעונים חכמים קולקציה חדשה למותג Amazfit/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully