וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת גניבות של אופניים וקורקינטים חשמליים

27.4.2022 / 10:28

סקר שערכה חברת איתוראן באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים, מעלה כי ל-28% מבעלי האופניים והקורקינטים החשמליים נגנב הכלי לפחות פעם אחת. ואם אתם גרים באזור תל אביב, זה הרבה יותר גרוע

סקר שערכה חברת איתוראן, באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה בקרב מדגם של בעלי אופניים וקורקינטים חשמליים, קובע כי ל-28% מתוכם הכלי נגנב לפחות פעם אחת, ל-5% הכלי נגנב פעמיים, ל-4% שלוש פעמים ולאחוז אחד אפילו ארבע פעמים או יותר.

אלה שגרים בתל אביב ובסביבתה סובלים יותר. באזור המרכז נגנבים אופניים או קורקינטים חשמליים ל-33% מבעליהם. מתוך אלה, 60% סיפרו כי הכלי נגנב פעמיים או יותר.

גבר עם מסיכה על קורקינט תל אביב. ShutterStock
מכת מדינה, במיוחד במרכז/ShutterStock

מהסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עולה שהחשש העיקרי של בעלי אופניים קורקינטים חשמליים הוא דווקא לא גניבות. 50% חוששים מפגיעה על ידי כלי רכב אחר, 36% מגניבות, 26% מנפילה מהכלי, 25% מהתלקחות הסוללה ו-16% מדריסת הולך רגל. בקרב אלו שחוששים מגניבת אופניים או קורקינט חשמלי, 58% הם גברים.

בקבוצות הגיל ,18-34 ל-42% יש אופניים חשמליים ול-36% יש קורקינט חשמלי. בגילאי 35- 54 ל-40% יש אופניים חשמליים ול-58% יש קורקינט חשמלי, ובגילאי 55+ ל-18% יש אופניים חשמליים ורק ל-5.5% יש קורקינט חשמלי.

מה עושים כדי שהכלי לא ייגנב או לפחות יאותר? חברת איתוראן יצרה לאחרונה פיתוח מתקדם למיגון קורקינטים ואופניים חשמליים - מערכת איתוראן TICK TRACK. המערכת מחברת את האופניים והקורקינטים 24/7 באמצעות אפליקציה שמאפשרת צפייה בכלי התחבורה בזמן אמת, התראה על כניסה ויציאה מאזור שהגדרתם מראש, חריגת מהירות, קבלת התראה על תחילת נסיעה שלא באישור בשעות חריגות ועוד.

איתוראן TICK TRACK PLUS" הוא שירות בלעדי וייחודי מסוגו בארץ של כלי התחבורה החשמלי ע"י המערך המבצעי של איתוראן, הכולל מוקד שירות שפועל 24/7 ומערך המונה כ- 100 אוכפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully