וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא דוננפלד מונה למהנדס העיר דימונה

27.4.2022 / 10:28

דוננפלד מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר של כ-20 שנים במגזר הפרטי ובשירות הציבורי והוא אף כיהן כראש אגף תכנון סטטוטורי בחברת נמלי ישראל פיתוח ונכסים בע"מ וכמהנדס המועצה האזורית תמר

מנכ"ל איגוד מהנדסי ערים גיא דוננפלד, שכיהן בחצי השנה האחרונה כמהנדס המועצה המקומית תעשייתית נאות חובב, מונה השבוע כמהנדס העיר החדש של דימונה ויחל לכהן בתפקיד ב-1 במאי. הוא יחליף את המהנדס הנוכחי, רפי בן דוד.

לדוננפלד, נשוי + 2, מקיבוץ שובל, תואר שני בניהול מקרקעין ותואר ראשון בארכיטקטורה ובינוי ערים מהטכניון בחיפה. הוא מגיע לתפקיד עם ניסיון עשיר של כ-20 שנים במגזר הפרטי ובשירות הציבורי והוא אף כיהן כראש אגף תכנון סטטוטורי בחברת נמלי ישראל פיתוח ונכסים בע"מ וכמהנדס המועצה האזורית תמר.

גיא דוננפלד. אלעד מלכה,
גיא דוננפלד/אלעד מלכה

כעת, משנכנס לתפקיד מהנדס העיר דימונה יהיה דוננפלד אחראי בין השאר על גיבוש מדיניות התכנון, הרישוי והפיקוח בעיר וישמש גם כמהנדס הוועדה המקומית לתכנון ובנייה. דוננפלד, נכנס לתפקידו כשהעיר דימונה נמצאת בתקופה של תנופת פיתוח ובנייה חסרת תקדים בעקבות יישום הסכמי הגג.

"הגעתי לתפקיד בו אוכל לתרום באופן משמעותי לצמיחה של העיר ולפיתוח הנגב", אומר דוננפלד, "אני רואה בשירות הציבור שליחות ומשימה, מאמין גדול במתן שירות מיטבי לתושבים וללקוחות אגף ההנדסה בין בעירייה ובין מחוץ לעירייה, ייעול תהליכים והפחתת הבירוקרטיה תוך מתן שירות מהיר אמין ומקצועי. לנגב בכלל ולעיר דימונה בפרט מקום חם בליבי והמטרה שלי היא בראש ובראשונה לשרת את העיר ולסייע לעיר להתפתח ולתפוס את מקומה כעיר ראשה בנגב המזרחי, לפתח הדיור, התעסוקה והתחבורה ולהעביר כמה שיותר מפעלים אלינו".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully