וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהות היופי: סדרת המוצרים הדרמו-קוסמטיים של ד"ר מרינה לנדאו

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 8:55

החל משנות העשרים לחיינו, כתוצאה מפגעי היומיום ו/או מטיפולים אסתטיים למיניהם, צפויה פגיעה הדרגתית בשכבת האפידרמיס של העור. בשל מחסור אמיתי בפתרונות יעילים, פותחה MAHUT, סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים ע"י מומחית עולמית להצערת העור, ד"ר מרינה לנדאו

"את סדרת הדרמו-קוסמטיקה MAHUT, פיתחתי בראש ובראשונה עבור המטופלים שלי" מספרת ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה ומהרופאים המובילים בעולם בתחום הצערת העור.

סדרת הדרמו-קוסמטיקה MAHUT, שאותה פיתחה ד"ר מרינה לנדאו, באמצעות מעבדות Ashland שבריביירה הצרפתית, הנחשבות למתקדמות בעולם בתחומן, מכילה את הרכיב SUPCERAT המהפכני, שהוכח כבעל יעילות משמעותית לעור.

"אני מבצעת בקליניקה שלי הליכי הצערה משמעותיים לעור, שיכולים להיות די חודרניים ואגרסיביים, לאחריהם העור צריך לקבל תמיכה טובה כדי להגיע לשיקום מהיר ולתפקוד אופטימלי", היא מוסיפה. "בתחום השיקום העורי - ובלבו שיקום המחסום האפידרמלי, מצאתי מחסור אמיתי בפתרונות שהוכחו כיעילים ברמה מובהקת, בסטנדרטיים קליניים. יצאתי לפתח את הפתרון בעצמי, וכך נולד קומפלקס ה-SUPCERATTM", מסבירה לנדאו.

סדרת מהות של דר מרינה לנדאו. יחצ דג הזהב,
סדרת מהות של דר מרינה לנדאו/יחצ דג הזהב

"החל משנות העשרים לחיינו, צפויה פגיעה באפידרמיס"

לשם ההבנה הבסיסית, קבלנו הסבר כללי על הפעילות והתנהגות העור שלנו: "מחסום האפידרמיס מהווה את קו ההגנה הקדמי של גוף ומשמש מחסום יעיל המונע התייבשות בשל התאיידות נוזלי הגוף, הרעלה בשל ספיגת חומרים מזיקים וזיהום סיסטמתי כתוצאה מחדירתם של מיקרו-אורגניזמים"

"החל משנות העשרים לחיינו, או כתוצאה מטיפול אסתטי משמעותי המבצע "פגיעה מבוקרת במחסום האפידרמיס", צפיפותו, גמישותו ופעילותו של מחסום האפידרמיס מתחילים להידרדר. הדבר מהווה זרז משמעותי ביותר לתהליכי הזדקנות העור ומהצד השני - עיכוב משמעותי בשיקומו לאחר הליך אסתטי".

דר מרינה לנדאו. שרון לוין,
ד"ר מרינה לנדאו/שרון לוין

לפי כך, ההשפעה המיידית והניכרת ביותר של פגיעה בתפקודו של מחסום האפידרמיס מתבטאת באובדן לחות, או בחוסר היכולת של העור לשמר את תכולת המים שבו, רמת הדלקתיות של העור גוברת והוא הופך להיות מגורה, רגיש, אדמומי, מאבד מגמישותו, ממלאותו ומהבוהק שלו.

יתרה מכך, גם כאשר אין תופעות עוריות נראות לעין, מחקרים מובילים חדשניים הראו כי במצב של ירידה בתפקוד של מחסום האפידרמיס, נמדדה רמת דלקתיות גבוהה במחזור הדם עצמו. כלומר - לבריאותו של מחסום האפידרמיס השפעה כללית על בריאות העור והגוף.

סדרת מהות של דר מרינה לנדאו. יחצ דג הזהב,
סדרת מהות של דר מרינה לנדאו/יחצ דג הזהב

בהתאמה אישית לאחר אבחון של סקין-תרפיסטית

סדרת MAHUT כוללת עשרה מוצרים המותאמים באופן אישי למטופלת. המוצרים מותאמים לאחר אבחון חינם הניתן על ידי סקין-תרפיסטיות שהוסמכו על-ידי ד"ר מרינה לנדאו, ברחבי הארץ:

קרם לחות לעור צעיר - SUPCERAT YOUNG - ליחוח תוך מתן דגש על הפחתת השומניות בעור, ושיקום מחסום האפידרמיס. המחיר: 335 שקל ל-50 מ"ל

לחות, אנרגיה וריכוך מרקם העור התואמים את צרכיו של עור מתבגר (perimenopausal):

קרם יום לעור מתבגר - SUPCERAT PEM DAY. המחיר: 420 שקל ל-50 מ"ל

קרם לילה לעור מתבגר - SUPCERAT PEM NIGHT המחיר: 440 שקל ל-50 מ"ל

לחות אינטנסיבית, ריכוך מרקם העור וטשטוש מראה קמטים, התואמים את צרכיו של עור בוגר (mature):

קרם יום לעור בוגר - SUPCERAT MT DAY מ"ל. המחיר: 440 שקלל-50 מ"ל

קרם לילה לעור בוגר - SUPCERAT MT NIGHT המחיר: 440 שקל ל-50 מ"ל

SUPCERAT WATER - מי ניקוי מוקצפים לניקוי יסודי, מועשר בלחות ומגן על האלסטיות של העור, המתאים לכל סוגי העור. 120 מ"ל. 190 שקל

BAKUCHI SERUM - סרום פרו-אייג'ינג, הנלחם בתופעות הזדקנות מראה העור לפני הופעתן, ומשפר את איכות ובריאות מראה העור. 30 מ"ל. 480 שקל

VITA-V SERUM - סרום אנטי-אייג'ינג המכיל חומרים פעילים בעלי תכונות נוגדות חמצון, החודרים לעומק האפידרמיס - להגברת האלסטיות של העור ומלאותו. 30 מ"ל. 490 שקל

KINNICKI SERUM - סרום לעור עם נטייה לפיגמנטציה. מכיל חומרים פעילים המסייעים בהפחתת ייצור הפיגמנט מלנין בעור, ולשיקום מראה העור. 30 מ"ל. 490 שקל.

ABIO SERUM - סרום לעור עם נטייה לפצעונים. מכיל חומרים פעילים לסילוק עודף סבום ולכלוך מהעור. 30 מ"ל. 510 שקל.

kinnicki_serum מסדרת מהות של דר מרינה לנדאו. יחצ דג הזהב,
kinnicki_serum מסדרת מהות של דר מרינה לנדאו/יחצ דג הזהב

כל מוצרי הסדרה מיוצרים ללא חומרי בישום וצבע, 100% טבעוניים ו- SLS FREE

כל תכשירי הלחות של הסדרה מכילות תמצית מצמח האלוורה (במקום מים) להרגעה.

פרוטוקול השימוש בסדרת SUPCERAT מתחיל ב 5-7 ימים של שיקום ראשוני של מחסום האפידרמיס באמצעות תכשירי הלחות בלבד. רק לאחר תקופת השיקום ניתן לשלב את החומרים הפעילים המצויים בסרומים.

את מוצרי הסדרה של ד"ר מרינה לנדאו ניתן להשיג באתר MAHUT.ME, לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון 09-9505151

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully