וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב סקטקוב מונה לתפקיד בכיר ב-Quest Software

28.4.2022 / 8:02

חברת Quest Software, המובילה בתחום ניהול זהויות והגנה על המידע, הודיעה על מינויו של יעקוב סקטקוב לתפקיד Country sales manager ISM. כחלק מהתפקיד יהיה אחראי יעקב על כל תחום ניהול מערכות המידע

חברת Quest Software, המובילה בתחום ניהול זהויות והגנה על המידע, הודיעה על מינויו של יעקב סקטקוב לתפקיד Country sales manager ISM. כחלק מהתפקיד יהיה אחראי יעקב על כל תחום ניהול מערכות המידע, הכולל את מגוון הפתרונות אותם מציעה חברת Quest Software: ניהול מאגרי מידע, אבטחת מידע, ניהול נקודות קצה ניטור ושליטה על מידע.

יעקב בעל תואר B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב מהטכניון ותואר MBA נוסף מטעם Bauman State University שבמוסקבה, מגיע ל Quest Software עם ניסיון מקצועי עשיר, במגוון תפקידים בכירים לרבות Chief commercial officer בחברת Open Technologies הממוקמת במוסקבה. בתפקידו האחרון יעקב שימש כ - Chief operating officer בחברת FITMiשם היה אחראי על פיתוח עסקי של החברה והקמת צוות הפיתוח.

יעקב סקטקוב. יחצ,
יעקב סקטקוב/יחצ

לדברי יעקב "היכולת של ארגון לעשות שימוש יעיל בנתוני הדאטה שלו ולהגן על עצמו מפני תקיפות סייבר הפכו להיות חשובים מאי פעם. Quest Software מביאה לשוק הישראלי תשובה לאתגרים הללו על ידי אספקת הפתרונות הטובים ביותר אשר קיימים כיום בתחום. הלקוחות הישראלים מכירים היטב את פתרונות Foglight ו-TOAD והמטרה שלנו היא להרחיב את המודעות למותג ולהביא לשוק הישראלי פתרונות Software Quest נוספים".

"אני סבור כי הניסיון והידע שצברתי לאורך השנים הן בפן הטכנולוגי והן בפן העסקי, ישמשו אותי כדי להרחיב את הפעילות העסקית בישראל ולבצע את תפקידי בצורה הטובה ביותר". יעקב בן 43 נשוי ואב לשניים, מתגורר בצפון הארץ ובזמנו הפנוי רוכב באופנועים ומצטיין בטניס שולחן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully