וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדמים לזירת האונליין: GOLBARY משיק אתר בהשקעה של 2 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 28.4.2022 / 9:47

קבוצת GOLBARY מציגה אתר אונליין אופנתי וחדשני בתחום הקמעונאות במטרה להעצים את חוויית הקנייה ולהפוך את הרכישה לידידותית ומהירה. בהקמת האתר הושקעו כ-2 מיליון שקל מתוך ההבנה כי דפוסי הצריכה בעולם השתנו וכי חברות מובילות מצופות להתקדם לזירת המסחר המקוון

אתר חדש לגולברי. יח"צ,
הקפדה על כללי נגישות ורכישה יעילה, האתר החדש של GOLBARY/יח"צ

בית האופנה GOLBARY משיק השבוע אתר און ליין חדשני בתחום הקמעונאות המסייע בחוויית קניה יעילה, ידידותית למשתמש, נוחה, קלה ומהירה. בהקמת האתר הושקעו כ-2 מיליון שקל

קבוצת גולברי השקיעה באתר המכירות החדש כ-2 מיליון שקל והוא כולל טכנולוגיות חדשניות כמו: צ'ט לייב עם נציג שירות, אפשרות לתשלום באפליקציית BIT ובאמצעות גיפט-קארד שתתאפשר בימים הקרובים. כמו כן יתאפשר ניהול חכם של מלאי.

ההתקדמות הארגונית כוללת הקפדה על כללי הנגישות באתר והגעת המשלוחים לבית הלקוחות בתוך 48 שעות בלבד.

אתר חדש לגולברי. יח"צ,
קבוצת GOLBARY מציגה אתר אונליין אופנתי וחדשני/יח"צ

האתר החדש יציע קטגוריית און ליין של קולקציות אקסלוסיביות המושקות במחירים אטרקטיביים באתר בלבד, מגזין נשים הכולל תוכן אקטואלי לנשים החל מכתבות על טרנדים, מגמות, אופנה ולייף סטייל ועד כתבות וידאו בנושאים רלוונטים.

לדברי משה גולברי, מנכ"ל קבוצת גולברי: "שוק האופנה והקמעונאות בישראל מתקדם אט אט לזירת האונליין והבנו שלהיות מובילי שוק, אנו רוצים להצעיד את המפכה ולהשיק אתר חדשני ומתקדם. עם היציאה מהקורונה הבנו כי דפוסי הצריכה בעולם השתנו באופן דרמטי וכקבוצה מובילה ומתקדמת, אנו רוצים להמשיך ולחדש את חווית הקניה והשירות".

קבוצת גולברי נמצאת בבעלות האחים דוד, משה ויעקב גולברי. החברה מפעילה את רשת האופנה לנשים גולברי עם 85 סניפים ברחבי הארץ ואת רשת הקוסמטיקהSACARA המפעילה 54 סניפים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully