וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Polar Security מכפילה את מספר העובדים

28.4.2022 / 16:14

הסטארט-אפ של יוצאי יחידת הסייבר במשרד ראש הממשלה, יכפיל את מצבת העובדים על רקע השקת פתרון חלוצי לאבטחת סייבר בענן

חברת אבטחת הסייבר פולאר סקיוריטי (Polar Security) המעסיקה כיום כ-20 עובדים תגייס עד סוף השנה 20 עובדים נוספים ותכפיל את מצבת העובדים שלה ל-40 איש. הגיוס מתבצע על רקע השקת פתרון חלוצי שפיתחה החברה לאבטחת מידע בענן ולקראת השקתו הרשמית בשוק העולמי.

החברה תגייס מומחים בשורה של תחומים וביניהם: מדעני נתונים, מפתחי Front End ו-Back End, אבטחת איכות (QA), וכן DevOps, מנהלי מוצר, פיתוח עסקי ועוד.

מייסדי פולאר סקיוריטי. לירון ויצמן,
מייסדי פולאר סקיוריטי גיא שני ורועי יעקובי/לירון ויצמן

פולאר סקיוריטי הוקמה בשנת 2021 על ידי גיא שני (מנכ"ל), רועי יעקבי (סמנכ"ל טכנולוגיות) ודוב יורן (יו"ר). גיא שני ורועי יעקבי הם יוצאי חטיבת הסייבר במשרד ראש הממשלה שהובילו פרויקטים שזכו בפרס ראש הממשלה להישגים טכנולוגיים מודיעינים. דוב יורן, יזם סדרתי שמכר את Riptech ו-ThreatGRID לסימנטק ולסיסקו, שימש כמנהל חטיבת האסטרטגיה, הפיתוח העסקי והצמיחה של סיסקו.

הפתרון שפיתחה החברה מתמקד באבטחת המידע הרגיש של ארגונים בענן והוא הוגדר כקטגוריה חדשה בעולם הסייבר בשם Data Security Posture Management) DSPM). הפלטפורמה מזהה היכן נמצא הדאטה של הארגון בענן, לאן הוא זורם, היכן יש פערי אבטחה וציות לרגולציה ומספקת המלצות כיצד לתקנם.

גיא שני, מייסד משותף ומנכ"ל פולאר סקיוריטי: "הפתרון שפיתחנו נבחן כיום אצל ארגונים גדולים ברחבי העולם שנולדו בעידן הענן ומנהלות את מלוא הפעילות העסקית שלהם בסביבה זו. עם ההשקה הרשמית של הפתרון ושלבי המסחור נגייס אנשי מקצוע רבים להמשך הפיתוח ולמימוש הפוטנציאל המסחרי בארה"ב וברחבי העולם. אנו מציעים לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה לתרום להצלחתו של פתרון חלוצי שמשנה את כללי המשחק בעולם הסייבר, במקום להגן על הענן כולו ועל הצינורות המובילים את המידע, להגן על הדאטה עצמו שהוא הנכס החשוב ביותר של הארגונים. לגישה זו יש פוטנציאל אינסופי שאנו נממש בשנים הקרובות".

פולאר גייסה עד כה 8.5 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת גלילות קפיטל, בהשתתפות IBI Tech Fund ושורת בכירים מתעשיית הסייבר העולמית וביניהם: ג'ים ריבס, מייסד שותף ומנכ"ל ה-Cloud Security Alliance; טים בלצ'ר, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי לשעבר ב-RSA; דוב יורן, מנהל חטיבת האסטרטגיה ופיתוח עסקי של סיסקו ובכיר ב- Symantec לשעבר; אן ג'ונסון, נשיאה לשעבר ב-Qualys; טום נונאן, מנכ"ל IBM Security לשעבר; בני שניידר, מייסד שותף ונשיא ב-Salto; גור שומרון, יזם ומשקיע סדרתי, יו"ר WalkMe ובכירים נוספים מתעשיית הסייבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully