וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים על נקי: מותג 'לילי' מקים שירותים ציבוריים בטבע

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 16:45

מותג 'לילי', יקים מתחמי שירותים בפארקים ובשמורות הטבע לנוחות המטילים והחוגגים ביום העצמאות, במטרה להנגיש שמירה על הניקיון כמעט כמו בבית. המתחמים יהיו ממוזגים, עם מים זורמים ומוסיקת רקע ויאפשרו שימוש חופשי במוצרי הנייר של המותג

כמדי שנה ביום העצמאות, גם השנה רבבות משפחות והמוני אנשים יבקרו בפארקים ויטיילו בטבע, רובם יתרכזו סביב המנגלים, שהפכו לסממן המרכזי בחגיגות יום העצמאות.

יחד עם הכיף והחגיגות, מגיעה תמיד הקריאה: "יש לי פיפי" (במקרה הטוב) ובואו נודה, לא רק הקטנים מתקשים להתאפק. כאן נכנס המותג 'לילי' לתמונה עם פתרון נוח ואסטטי יותר - שירותים נקיים בטבע.

ביום העצמאות הזה, רבבות ישראלים שיבלו ויחגגו בפארקים וברחבי הטבע, יוכלו ליהנות משירותים "כמו בבית" גם בטבע, הודות ליוזמה חדשנית - ויש שיאמרו אף נועזת - של לילי שתושק תחת הכותרת: "מרגיש נקי, מרגיש לילי, גם בטבע" ומנגישה שירותים מפנקים וממוזגים שבהם מים זורמים.

לילי - מתחם שירותים יום העצמאות. יח"צ,
לילי - מתחם שירותים יום העצמאות/יח"צ

חווית ניקיון מחוץ לבית

לקידומי מכירות של מוצרי בשר, סלטים, בירה, ציוד קמפינג ומתקני צלייה סביב אירועי יום העצמאות כבר התרגלנו, אבל היוזמה החריגה תפגיש את לילי ישירות את הצרכן ותעניק לו מענה לצורך אמיתי של חווית ניקיון מחוץ לבית.

מתחמי השירותים של לילי יוקמו רק באתרים שמאפשרים את הקמתם ללא פגיעה בטבע. הם יחוברו לביוביות (לא מדובר בשירותים כימיים) ועל פי לילי, הם יציעו חווית שימוש מפנקת, נוחה ונקייה - כמו בבית.

כל מתחם יציע שימוש חופשי במגוון מוצרי נייר הטואלט של לילי, עמדות לשטיפת הידיים בסבון ומים, מפיצי ריח ומוסיקה רכה להשלמת החוויה. תאי השירותים יהיו מופרדים לנשים ולגברים ובכל מתחם יוצבו אנשי ניקיון שישמרו על הסדר במתחמים. השימוש במתחמי השירותים יתאפשר בחינם לנוחיות המטיילים והחוגגים.

לינק לפרסומת של לילי המציגה את המהלך

השיתוף הזוכה: נייר טואלט לילי לשנה

בכל אחד ממתחמי השירותים שיוקמו במסגרת מהלך זה, יוקמו גם עמדות צילום מיוחדות אליהן יוזמנו המבקרים כדי להצטלם, לשתף ולתייג ברשתות החברתיות. מבין כל המצטלמים והמשתפים, בלילי יבחרו את 5 הזוכים שהעלו את הצילומים היצירתיים ביותר ואלה יזכו בנייר טואלט לילי לשנה שלמה.

המתחמים יוקמו בגן לאומי נחל אלכסנדר, חניון גבעת ההגנה בכרמל, חנון האקליפטוס מחוז דרום, נאות קדומים שליד מודיעין וחורשת הצניחה בפלמחים.

גבר אוחז נייר טואלט בשירותים. ShutterStock
השימוש במתחמי השירותים יתאפשר בחינם לנוחיות המטיילים והחוגגים/ShutterStock

"היוזמה מתכתבת עם הצורך שכל הורה מכיר"

"חווית מותג מתחילה במוצר מצוין וממשיכה במתן פתרונות בנקודות הכאובות ביותר. המותג לילי הוא חלק מאיתנו כבר למעלה מ-50 שנה ומחויב לצרכנים בכל מקום בו הם פוגשים אותו", אומרת לילך כהן שולומון, סמנ"כלית השיווק בקימברלי קלארק, יצרנית מוצרי לילי.

"חגיגות העצמאות, בטח אחרי השנתיים האחרונות, הן הזדמנות מצוינת לאלפי מטיילים לצאת ולטייל בארץ. לכבוד יום העצמאות החלטנו לנקוט ביוזמה שמתכתבת עם הצורך שכל הורה מכיר, בחוויית ניקון מכבדת גם מחוץ לבית", מוסיפה כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully