וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנפנף כמו שף: שת"פ בין נבחרת של שפים מובילים עם קצביית בוטיק

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 11:14

לכבוד "חג המנגל הלאומי" הידוע גם בשמו יום העצמאות, רקמה רשת קצביות הבוטיק "מרינדו", שיתוף פעולה מעניין שיהפוך את המנגל המסורתי השנתי לחוויה קולינרית, היישר ממטבחם של שפים ישראלים מובילים. קולקציית השפים תהייה זמינה לרכישה עד ליום החגיגות שיתקיים השבוע

שיתוף הפעולה החדש של קצביית הבוטיק 'מרינדו' עם נבחרת של שפים מובילים הולך "להדליק" לכם את הגחלים ביום העצמאות.

בין השפים שלקחו חלק בשיתוף הפעולה הקולינרי: רז רהב (מסעדת OCD), תומר טל (מסעדת ג'ורג' וג'ון), עינב אזגורי (בושוויק) וענר בן רפאל (אלטער) שיציעו בשרים עסיסיים שטופלו ביד אמן.

שיתוף הפעולה, שנולד לכבוד יום העצמאות והחגיגות למדינת ישראל, יימשך כשבועיים מיום השקתו (24.4) ועד החג (5.5), אז תוכלו להשיג את קולקציית הבשרים ל"על האש" מנתחי בשר מובחרים, תבלינים מיוחדים ומתכונים מדויקים שהעבירו השפים אחרי ניסיונות רבים במטבח עד שהבשילו למוצר המושלם.

קולקציית השפים של מרינדו. יח"צ,
קולקציית השפים של מרינדו/יח"צ

חומר הגלם הישראלי בליבו של כל מטבח שף

לכל אחד מהמשתתפים בפרויקט חיבור עמוק למטבח המקומי, חומר הגלם הישראלי נמצא בליבו של המטבח של כל אחד מהשפים, שדואג לתת במה לתוצרת מקומית בחלקת האדמה הקטנה שלו (ובמקרה של ענר בן רפאל זה לא רק מטאפורית), לכן, החיבור לחברת מרינדו היה טבעי, כרשת קצביות בוטיק שמגדלת בשר ישראלי כחול לבן כבר 20 שנה.

בין המוצרים שהושקו לטובת השת"פ:

המבורגרים של רז רהב - השף של מסעדת OCD שזכתה במקום השלישי בתחרות המסעדות הטובות ביותר במזרח התיכון לפני חודשים ספורים וכנראה שלא תמצאו בה מקום עד הזכייה הבאה שלו. מגיע אליכם הביתה עם שני המבורגרים מחזה וצלעות עגלה, אחד פיקנטי ואחד לגריל המתובלים ביד אמן ועסיסיים במיוחד בזכות הרכב הבשרים והתיבול המיוחד שנבחר בקפידה. ההמבורגרים ימכרו בחבילות של 5 יחידות, כל יחידה במשקל 200 גרם. המחיר: 99 שקל.

רז רהב למרינדו. יח"צ,
המבורגרים של רז רהב, השף של מסעדת OCD/יח"צ

השיפודים של תומר טל - השף של מסעדת ג'ורג' וג'ון שזכתה במקום התשיעי בתחרות המסעדות הכי טובות במזרח התיכון ממש עכשיו, גדל על ברכיו של השף חיים כהן ומביא את הטייק הישראלי שלו לשיפודים עם טעמים עמוקים של בשר, עם נגיסה חזקה שעוסו במשרת תבלינים עד לכיסוי מושלם ונאטמו עד לצלייה. האחד מבשר טלה רך ובוורסיה נוספת לבחירה שפיץ שייטל מפתיע. 8-10 שיפודים באריזה (שיפודי הטלה יעלו 139 שקל והשפיץ שייטל 149 שקל).

תומר טל למרינדו. אנטולי מיכאלו,
השיפודים של תומר טל, השף של מסעדת ג'ורג' וג'ון למרינדו/אנטולי מיכאלו

מרינדות של ענר בן רפאל - השף של מסעדת אלטער עטורת השבחים, יצר 2 מרינדות ייחודיות וממרח שמאפשרים משחקי טעמים ואינסוף ווריאציות לבישול והכנה שתוכלו לשחק איתן. ממרח פלפל צומה שכדאי למרוח ישירות על הבשר לפני שהוא יורד מהגריל, שיפודי פרגית או להתפנק בתוך לחמניית ההמבורגר. מרינדת למון גראס ג'ינג'ר שתחמיא לנתחים שומניים של בקר וטלה או כבדים וחלקי פנים, שאפשר לשפוך לפני סיום צריבת הבשר במחבת או לטבול בצלחת ליד ועדיף עם הידיים. מרינדת שום וצ'ילי, רוטב חריף וכיפי שהולך עם הכל. (מרינדת למון גראס 230 מ"ל המחיר: 29 שקל ממרח פלפל צ'ומה 185 גרם במחיר: 29 שקל, שום צילי 250 גרם במחיר: 27 שקל).

רז רהב וענר בן רפאל למרינדו. אנטולי מיכאלו,
רז רהב וענר בן רפאל למרינדו/אנטולי מיכאלו

הקבבים של עינב אזגורי - השף ששמו נודע למרחקים בזכות מנות מושחתות ומלאות טעם עם רקח שני סוגי קבבים שנקראים בפשטות הטורקי והרומני שמסתירים תחתם את המתכון לקבב המושלם. הקבבים נעשו על בסיס עגל וטלה באחוזים משתנים ובתוכם טמן אזגורי עריסה, סומק ועוד מרכיבים שיוצרים ביס עז טעמים שמתפוצץ בפה בנגיסה. בכל אריזה תמצאו 16 קבבים. המחיר: 99 שקל.

עינב אזגורי - מרינדו. אנטולי מיכאלו,
הקבבים של עינב אזגורי/אנטולי מיכאלו

סניפי רשת הקצביות 'מרינדו' בפריסה ארצית:

  • סניף תל אביב ה' באייר 2 פינת ז'בוטינסקי 120 תל אביב
  • סניף אוסישקין 56 רמת השרון
  • סניף ויצמן 6 רמת השרון
  • סניף עין גב מול הכניסה לקיבוץ
  • טלפון להזמנות: 050-3993810
  • משלוחים לכל חלקי הארץ באתר: https://www.marinado.co.il/
  • וגם בוולט בתל אביב: https://wolt.com/he/isr/tel-aviv/venue/marinado-tlv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully