וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתילי, IDdesign ו-Urban, נמכרו לריטייל גרופ, בעלת ACE

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 11:02

קבוצת מולטי ריטייל גרופ, המחזיקה ברשתות ACE ואוטודיפו, הודיעה כי הושלמה עסקת הרכישה של רשתות ביתילי, IDdesign ו-Urban, תמורת 100 מיליון שקל. רכישת השליטה ברשתות משתלבת באסטרטגיית הצמיחה של החברה הרוכשת להרחבת פעילותה בתחום עיצוב ושידרוג הבית

מולטי ריטייל גרופ, הקבוצה המחזיקה ברשתות ACE ואוטודיפו, הודיעה הבוקר כי השלימה את עסקת הרכישה, לפיה תשלם 100 מיליון שקל עבור הרשתות ביתילי, IDdesign ו-Urban, לקבוצת כרמל אחזקות.

על פי הידוע, קבוצת מולטי ריטייל גרופ שילמה כ- 90 מיליוןשקל במועד השלמת העסקה, ואת היתרה בסך של כ-10 מיליון שקל, תשלם לאחר שנה ממועד ההשלמה.

איציק אוזנה. נמרוד גנישר,
איציק אוזנה, מנכ"ל קבוצת מולטי ריטייל גרופ/נמרוד גנישר

"שחקנית מובילה בעולם הבית"

איציק אוזנה, מנכ"ל קבוצת מולטי ריטייל גרופ, אמר: "נפעל להמשך איתור הזדמנויות השקעה אטרקטיביות עם אסטרטגיה שבסיסה מעגל רחב של שירותים מקצועיים בתחום הבית. העסקה משקפת את החזון של החברה להיות שחקנית מובילה בישראל בעולם הבית, הכולל בתוכו גם את שוק הריהוט המוערך כיום בישראל בכ-7 מיליארד שקל"

הרשתות ביתילי, IDdesign ו-Urban עוסקות בייצור, יבוא ושיווק ריהוט, כלי בית ותאורה, ומפעילות יחד 32 סניפים, מפעל רהיטים ומרלו"ג. סך הכנסותיהן של הרשתות, לחציון הראשון של 2021, עומד על 85.3 מיליון שקל, עם רווח תפעולי של 7.9 מיליון שקל ורווח נקי של 6 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully