וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל, הופעה או הטבה ב-10 ₪? ההצעות שיעשו לכם חמישי שמח

בשיתוף Poalim Wonder

18.5.2022 / 12:15

פסטיבל נחלים או כניסה חינם למוזיאון? הופעה של רן דנקר, התאילנדית החדשה של נדב ודניאל או בכלל רכישת אטרקציות במחירים הזויים? קבלו 5 רעיונות לחמישי שמח במיוחד

יום חמישי הוא תמיד סיבה למסיבה, אז הנה 5 המלצות שיעשו לכם את חמישי עוד יותר שמח.

מוזיאום ארץ ישראל ירושלים. אלי פוזנר, מוזיאון ישראל,
מוזיאום ארץ ישראל ירושלים/אלי פוזנר, מוזיאון ישראל

יום המוזיאונים הבינלאומי

בחמישי הקרוב יציינו ברחבי העולם, וגם אצלנו בישראל, את יום המוזיאונים הבינלאומי. במסגרת הפעילות איגוד המוזיאונים ואיקו"ם ישראל מציעים כניסה חינם למגוון רחב של מוזיאונים בכל רחבי הארץ וכן פעילויות נוספות בתשלום סמלי. בין המוזיאונים המשתתפים בפעילות: בית הפלמ''ח, מוזיאון בר דוד, מוזיאון ישראל, מוזיאון האדם והחי ועוד.

קוקו תאי. אפיק גבאי,
קוקו תאי/אפיק גבאי

התאילנדית של נדב ודניאל

נדב דניאל, אחד הזוגות הכי חמודים על המסך שכיכב בתוכנית הריאליטי "MKR המטבח המנצח", ומאוחר יותר בפופ אפ מוצלח בלב תל אביב, פתח את קוקו תאי - מסעדה תאילנדית באחד הלוקיישנים הכי חמים בעיר: על חוף הים של תל אביב. בתפריט של נדב ודניאל תוכלו למצוא כמה מנות תאילנדיות מסורתיות עם טאץ' ישראלי, אווירה חלומית ושקיעה שקשה למצוא במקומות אחרים.

מטיילים בשמורת הטבע נחל צלמון. רחל אשכול, רשות הטבע והגנים
מטיילים בנחלי ישראל/רשות הטבע והגנים, רחל אשכול

פסטיבל הנחלים של החברה להגנת הטבע

קרנבל בנחל - פסטיבל הנחלים של החברה להגנת הטבע, ייערך ביום חמישי הקרוב. על הפרק: סוף שבוע של טיולים ופעילויות מיוחדות ומגוונות, במסגרתם יחשפו המבקרים ליופיים של הנחלים והמעיינות ברחבי הארץ. הפעילויות השונות והטיולים מתאימים למגוון רמות וגילים, ומועברים על ידי נשות ואנשי מקצוע ומומחים מתחום הנחלים, ועל ידי המדריכות והמדריכים המנוסים של החברה להגנת הטבע.

רן דנקר, 23.12.2021. ראובן קסטרו
חמישי ב-19:45: רן דנקר בהופעה בגן יבנה/ראובן קסטרו

הופעה של רן דנקר בגן יבנה

אחרי ששחרר שני סינגלים אדירים שכבשו את הפלייליסטים בארץ, אחד הזמרים הכי אהובים בישראל יופיע ביום חמישי, החל מ-19:45, בפארק גן יבנה דרך מנחם בגין, גן יבנה. מדובר בהופעה מרימה ומקפיצה, עם מיטב הלהיטים של דנקר, כולל "השמלה החדשה שלי" ו"בית משוגעים" שיצאו בשנה האחרונה.

חמישי שמח. יח"צ,
חמישי שמח/יח"צ

חמישי שמח באפליקציית וואלה!

מה דעתכם על מגוון אטרקציות והטבות ב-10 ₪ בלבד?! וואלה בשיתוף Poalim Wonder מציגים את "חמישי שמח": בכל חמישי החל מהשעה 12:00 תפורסם הטבה חדשה ב-10 ₪, כמו כניסה לאטרקציות מובילות, ספרים ואפילו פיצה משפחתית בדומינוס! כדי לרכוש את ההטבות יש להיכנס לאפליקציה של וואלה! בשעה 12:00 בדיוק, שם ניתן לרכוש את ההטבה תמורת 10 ₪. לכל הפרטים לחצו כאן>>

הטבות "חמישי שמח" על בסיס כל הקודם זוכה, עד גמר המלאי. לגולשי אפליקציית וואלה, בכפוף לתקנון. Poalim Wonder - ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ "פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder.

בשיתוף Poalim Wonder
  • עוד באותו נושא:
  • הטבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully