וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים, עצמאות: המוצרים האייקונים וההשקות החגיגיות

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 13:25

חוגגים עצמאות: הצורפים חוגגים 70, מלח הארץ חוגגים 100, במרעה גולן מתגברים כוחות, באסם משיקים קטשופ מיוחד וטעמי ביסלי ישראלים, מותגי Sweet Baby Ray's וקנור משיקים רטבים ל"על האש", בגלידה גולדה בחרו בטעם הישראלי ובבן אנד ג'ריס משיקים רביעיות

נעליים ריחניות

במותג מליסה שהוקם ב-1979 כמפעל לייצור כיסויי פלסטיק לבקבוקי יין, הבינו במהלך השנים כי לחומר הגלם בו הם מתמחים יש יתרונות רבים, החליטו לפנות לתחום עיצוב הנעליים וכל השאר היסטוריה.

נעלי Melissa עשויות מגומי ממוחזר ומתאפיינות בעיצוב פונקציונאלי ובמשקל נוצה, הן ניתנות לשטיפה ומצוידות ברפידה נושמת וריחנית, למניעת הזעה. מליסה נחשבים לחלוצים עולמיים בתחום שיתופי הפעולה עם מעצבי על, ב-1983 הם השיקו שת"פ ראשון עם ז'אן פול גוטייה שנתן לנעלי מליסה פרשנות משלו ןמאז נעשו קולקציות משותפות עם מעצבים מובילים בעולם ביניהם: ויויאן ווסטווד, קארים ראשיד, זאהה חדיד, ג'ייסון וו, גארת' פיו וקרל לגרפלד. לאביב-קיץ 2022, מושקת קולקציה צבעונית וססגונית של נעליים וסנדלים, חלקם עם עיטורי פרחים.

מותגים. יח"צ,
נעלי Melissa העשויות מגומי ממוחזר/יח"צ

רואים את מילאנו

את בית פראדה הקים ב- 1913 מריו פראדה שהתמחה בעורות, במהלך השנים מותג היוקרה האיטלקי גוון את מנעד המוצרים שלו בין היתר עם משקפי שמש הנחשבים לתכשיטים ומשקפים את הזוהר והמקוריות של בית שהפך למותג יוקרה.

את הקולקציה מאפיין סגנון אוונגרדי, צעיר, שיקי ומפתה, אולטרה מסוגנן. מידי עונה המותג מחדש את הקולקציות, תוך הקפדה על איכות בלתי מתפשרת. בשבוע האופנה האחרון שנערך במילאנו, הוצגה קולקציית האופנה SS22 לצד קולקציית האופנה, גם קולקציית משקפי השמש של המותג לאביב קיץ 2022.

קולקציית הנשים משלבת השראות עתידניות הפוגשות סגנון עכשווי ומודרני, ונותנת פירוש מחודש לקודים הסגנוניים של המותג מסגרות עבות ורחבות, פרופילים בתלת מימד, וקווים חדים, בעיקר מסגרות אצטט בגוני שחור עם עדשות צבעוניות, לצידן מסגרות מתכת דקות עם עדשות בגוני פסטל שקפקף.

קולקציית הגברים מציגה דגמי רטרו לצד דגמים עתידנים. להשיג ברשתות ובחנויות האופטיקה המובחרות ברחבי הארץ.

רואים את מילאנו'קולקציית המשקפיים של פראדה ss 2022. יח"צ,
רואים את מילאנו, קולקציית המשקפיים של פראדה ss 2022/יח"צ

סניורינה מתחדשת

קולקציית בשמי סניורינה מבית פראגמו חוגגת עשור מאז הושקה והפכה להצלחה עולמית.

בקולקציה 4 ניחוחות מפתים ותוססים המסמלים יצירתיות בהצדעה לעוצמה, אחדות וידידות בין נשים. הקולקציה עושה כבוד לאישיותן המגוונת של נשים, ומכבדת כל אחת וטעמה והעיקר שתמיד נשאר נאמנים לעצמנו.

בקמפיין - #standforsignorina המלווה את ההשקה, יש מסר מרכזי: "סניורינה" הוא שם איטלקי, שיקי ומקסים שפירושו אישה צעירה וככזו הקולקציה, עשירה בניחוחות מתוחכמים המייצגים את ההיבטים המרובים של סניורינה המודרנית, ומשתפים קהל רחב יותר של דמויות נשיות. להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר CHOZEN

סניורינה מתחדשת מותג פראגמו מצדיע לנשים. יח"צ,
סניורינה מתחדשת מותג פראגמו מצדיע לנשים/יח"צ

לימון מוסיף המון

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק לראשונה סרום ויטמין C המסייע בהבהרת כתמי עור, החלקת העור והענקת זוהר שכן הדאגה מספר 1 של הצרכניות היא פיגמנטציה וכתמי עור.

הסרום זכה להצלחה מסחררת בעולם, והוא מספק מענה אפקטיבי לצרכניות במדינה שטופת שמש כמו ישראל. הסרום מעניק לעור בוסט של חומרי הזנה חיוניים, ומהווה בסיס למוצרי הטיפוח וההגנה לעור.

סרום ויטמין C של גרנייה מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה 3.5% ניאצינאמיד, ויטמין C, חומצה סליצילית וחומצת לימון-רכיבים פעילים עוצמתיים הידועים בסגולתם להפחתת מראה כתמים והענקת מראה אחיד, קורן וזוהר לעור, הסרום מסייע בהפחתת מראה כתמי עור בתוך 6 ימים בלבד, ומסייע בהפחתת 43% מנראות הכתמים הכהים על עור הפנים. הסרום נמכר בבקבוק זכוכית עם טפטפת לכמות מדודה ומדויקת והאריזה ניתנת למיחזור. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

לימון מוסיף המון סרום ויטמין c  של גרנייה. יח"צ,
לימון מוסיף המון סרום ויטמין c של גרנייה/יח"צ

70 שנות מסורת ועיצוב

מותג כלי הכסף "הצורפים" חוגג 70 שנה של מוצרים שהפכו לחלק מהמסורת היהודית עם סמלי תרבות שאינם מאבדים מהרלוונטיות שלהם, נוגעים ברגש של כולם ומהווים חלק מהזהות הישראלית.

המותג מתמחה בכלי כסף טהור ויודאיקה, עבודת צורפות המקפלת בתוכה אלפי שנות מסורת יהודית מפוארת, כלים המשמשים אותנו לטקסים שמגדירים את זהותנו, ומחברים אותנו לקהילה ולמשפחה שלנו. את המותג הקימו 3 יהודים חברים טובים מצ'רנוביץ שברומניה-כיום אוקראינה ובעבר הרחוק חלק מאוסטריה, שלמדו יחד צורפות - תחום פופולארי באותה תקופה באירופה. השלושה הקימו בית מלאכה קטן ותכננו את עתידם בענף, מלחמת העולם ה-2 שפרצה בתחילת שנות ה-40, ומסע רדיפת היהודים על-ידי הנאצים, שיבשה את התוכניות, והובילה אותם לנוס על נפשם, רגע לפני שנפרדו סיכמו כי יינצלו, יתאחדו מחדש בישראל וימשיכו את מה שהחלו לפני המלחמה.

ואכן ב-1952 הם נפגשו בדירה בחולון והקימו בית המלאכה ראשון בעיר. התקופה הייתה תקופת צנע, בעוד הענף עשה חיל באירופה בישראל לא היה ביקוש לכלי כסף יוקרתיים, וקהל היעד שלהם היה בעיקר הקהילה החרדית ויהודים מארה"ב, שכן כלי הכסף היו בעיקר תשמישי קדושה כמו חנוכיות, פמוטים אבל גם סלסלות ייחודיות. במשך שנים ניהלו השלושה את החברה, יעקב מרדינגר בנו של מיכאל שטיינמץ עבד בבית המלאכה, ולמד את המקצוע, ולאחר פטירת אביו, הוא רכש את החלקים מהשותפים, והחברה הפכה לעסק משפחתי.

לאחר כ-40 שנה מיום הקמת בית המלאכה הראשון, פתחו "הצורפים" את החנות המסחרית הראשונה בבני ברק, וכיום יש 10 חנויות בישראל, וחנויות בארה"ב. כל שנה מייצרים כ 300-400 מוצרים חדשים, שמתעדכנים אך גם שומרים על העיצוב המסורתי והנצחי שמאפיין את המותג מתחילת דרכו.

לאחרונה שופצה החנות בקניון אביב רמת אביב והושקה קולקציה אירוח Merdinger studio במחירים נגישים, בקולקציה מגוון כלי אירוח בעיצוב מקורי בציפוי כסף, ושילובי עץ, פורצלן וקריסטלים. הליין החדש מציג פריטים מעוצבים בקווים מודרניים כמו לי הגשה בעיצוב נקי ומינימליסטי, הגדות פסח, כלים למזיגת יין, אגרטלים, כוסות יין ועוד והכל במראה מרהיב בחותמת איכות הצורפים.

הצורפים חוגגת 70. ירון ונייברג,
הצורפים חוגגת 70/ירון ונייברג

גולדה חוגגת עצמאות

רשת הגלידריות הישראלית 'גולדה', משיקה מהדורה מיוחדת לכבוד יום העצמאות ה-74 של המדינה, הטעם החדש שנבחר ברוב קולות על-ידי הצרכנים הישראלים הוא חלווה בייגלה מלוח- גלידת חלווה עם תוספות בייגלה, פירורי חלווה בציפוי רוטב בייגלה, המזוהה עם טעמים אהובים ומוכרים במטבח הישראלי.

הטעם נבחר בעקבות פנייה של הרשת לגולשים לבחירת הגולדה הכי ישראלית בעיניהם, לצד הגולדה הכי ישראלית שנבחרה, הגיעו 3 טעמים נוספים ושנבחרו על-ידי הגולשים כפופולאריים: טחינה, פלאפל ומרשמלו צרוב. בנוסף, לכבוד יום העצמאות רשת גולדה תציע ללקוחותיה בסניפים מהדורת דונאטס ישראלי במילוי קרם חלווה ובייגלה, ציפוי שוקולד לבן ושברי מרנג, בצבעי כחול-לבן וקישוט מגן-דוד. להשיג בכל סניפי הרשת בכל רחבי הארץ עד ה-7.5.

גולדה חוגגת עצמאות ספיישל עצמאות. מייסושייל,
גולדה חוגגת עצמאות ספיישל עצמאות/מייסושייל

רביעייה מנצחת

אוהבם לקחת את הגלידה לפיקניק? חברת "בן & ג'ריס ישראל" משיקה מארז רביעיית טילונים בטעמי "בן & ג'ריס" האהובים, המארז כולל רביעיית טילונים בטעמי קרם עוגיות ובצק עוגיות.

אז רגע לפני הפיקניקים בחברת "בן & ג'ריס" ישראל הבינו שאוהבי הגלידות נהנים לאכול גלידת "בן & ג'ריס" בכל מקום, זמן ועונה ולא תמיד יש כפית בסביבה, והשיקו פתרון מושלם- גלידה בגביע וופל פריך וטעים בטעמי קרם עוגיות ובצק עוגיות, מוצר נוסף בקטגוריית המאגדות של "בן & ג'ריס ישראל" לצד מגוון מאגדות של מנות אישיות. הטילונים עשויים מרכיבים באישור סחר הוגן, ללא שינויים גנטיים. להשיג בחנויות מובחרות , חנויות נוחות וחנויות המפעל של "בן & ג'ריס".

COOKIE MIX CONES - בן אנד ג'ריס משיקה את הרביעייה המנצחת. יח"צ,
COOKIE MIX CONES - בן אנד ג'ריס משיקה את הרביעייה המנצחת/יח"צ

בשר מהגולן

לקראת יום העצמאות חג המנגל, "מרעה גולן" מציעה מגוון מוצרים חדשים, מקוצבים וארוזים, שניתן להשיג בעשרות אטליזים, מרכולים וחנויות טבע בין קיבוץ דפנה לשדה בוקר, בהיקף רחב וראשון מסוגו בארץ ובאתר חקליתא בין מגוון המוצרים: ניו יורק סטייק; פיקנייה; וואסיו; שייטל; חטיפי אסאדו; בשר טחון, קציצות, המבורגר, נקניקיות כפריות, מרגז וצ'וריסוס; קבב מזרחי; מינוט סטייק; קוביות לתבשיל קדרה; רצועות בשר להקפצה, שניצל עגל ועוד, כולם נטחנים מבשר טרי בלבד, בפיקוח מלא של תו האיכות "חי בריא" ומעובדים למוצר מבוקר וטעים המותאם לצלייה על המנגל ביום העצמאות.

כל הנתחים, נטחנים מבשר טרי בלבד ומעובדים למוצר מבוקר וטעים המותאם לבישול איכותי ובריא בכל השנה, זאת בנוסף לרבעים אחוריים וקדמיים המגיעים לקצבים באטליזים Nose to Tail. הבקר של מרעה גולן נולד וגדל ברמת הגולן במרעה חופשי, בתנאים נאותים, עם תזונה טבעית, ללא זרזי גדילה, אנטיביוטיקה מניעתית או התערבות בגידול הטבעי של העדר. במרעה גולן מקפידים על גידול עדרים במרעה חופשי מיום היוולדם של העגלים ועד לשלב הטבעי בו האם גומלת את הוולד, משם הם עוברים לטיפול והזנה בצורה מבוקרת, בדוקה ומפוקחת. השחיטה נעשית רק בהתאמה לדרישות הלקוח ולאחר הזמנות מאושרות של הלקוחות, על-מנת למנוע שחיטה שלא לצורך. לאחר השחיטה מועבר הבשר לפירוק ונארז Taylor made לפי הזמנת הלקוח ומופץ על ידי נהגים של מרעה גולן לנקודות המכירה.

את נתחי הבשר הארוזים והמוכנים להכנה ביתית. להשיג ברשת "טבע קסטל", בסניפים נבחרים של "טיב טעם", אטליז My meat בקרית אונו, מעדניית "עדניה" הירושלמית של השף נדב מלין ו"משק מלמד" בכפר הנגיד, מדרשת בן גוריון ,המעדניה בדפנה ובקצביות ומעדניות נוספות ברחבי הארץ.

האטליזים המתמחים בארץ מחזיקים בקיצוב ויישון עצמאי את רבעי העגלים של האגודה. אטליז פלדשטיין, קצביית מושבוצ של משק שניידר-ממשקי האגודה, "בשרה", "יענקל'ה ובניו" ו"איסקנדר" התל- אביביות ו"אטליז אבו שקרא" בוואדי ניסנס החיפאי ועוד קצביות רבות הפרוסות בארץ.הבשר של מרעה גולן זמין לרכישה בעשרות מסעדות, חנויות ואטליזים ברחבי הארץ: מסעדות "מלכה" ו"המלוכלך" של אייל שני, "פוקצ'ה" ו"בר בשר" הגליליות, מסעדת "רוברטה וינצ'י" בכרכור, "B12" בקרליבך תל אביב, "בלאק איירון" הירושלמית ו"מו ומו" ברחובות. ואם לא בא לכם לבשל, במהלך שבוע יום העצמאות תערכנה פעילויות במלון אלגרה, עין כרם ירושלים, השף ליאור כהן ממסעדת פופה, יכין פרשנות אישית לנתחי בשר אהובים ויגיש בשבוע העצמאות מנות נקניקים מובחרים, בסיטארה יוגש ספיישל שיפודי סיטרה מול הים.

פתיחת שולחן מרעה גולן. אסף קרלה,
פתיחת שולחן מרעה גולן/אסף קרלה

טעם עולמי

חברת "מאכלי עולם" המתמחה ביבוא ושיווק טעמים ומאכלים מהעולם מציעה את רטבי Sweet Baby Ray's - מותג הרטבים מהפופולאריים בארה"ב, שסביר שכל מי שביקר במסעדת ברביקיו, בדיינר או במסעדת מזנון מהיר בארצות הברית, נתקל במגוון הרטבים של המותג.

רטבי SBR מתאפיינים בטעם עשיר ובמרקם סמיך אך קליל, הם משתדכים למגוון מנות בשר ותחליפיו, המבורגר, נקניקיות, טופו, צ'יפס, טבעות בצל, נודלס ועוד. מבחר הרטבים כולל: רוטב ברביקיו Barbecue Sauce -הרוטב הראשון והמקורי של SBR; רוטב טריאקי Sweet Teriyaki עם שומשום וג'ינג'ר; רוטב ברביקיו בטעם דבש ופלפל צ'יפוטלה - Honey Chipotle Barbecue Sauce; רוטב חריף Hot Sauce-חדש בישראל.

מומלץ למרוח את הרוטב ב-5-10 הדקות האחרונות לצלייה, אפשר להשתמש כמרינדות להשרייה, כשעתיים לפני הבישול או הצלייה. הרטבים מתאימים להכנת ולתיבול מוקפצים, בישול, בישול איטי ובכריך, דיפים עם ירקות, קרקרים, צ'יפס או נאצ'וס.

טעם עולמי סדרת רטבים של מאכלי עולם. מאכלי עולם,
טעם עולמי סדרת רטבים של מאכלי עולם/מאכלי עולם

קנור מכניסה טעם לחיים

על-פי סקר שביצע המותג "קנור", כמעט חצי מהישראלים עורכים ברביקיו לפחות פעם בחודש, כאשר השיא מגיע ביום העצמאות במהלכו כמעט 3/4 מהנשאלים מקיימים ארוחה "על האש" ומעבר לאופק נמצא ל"ג בעומר והקיץ ולכבוד המעמד משיקים ב"קנור" סדרת רטבי "על האש" במהדורה מיוחדת: רוטב ברביקיו מעושן ורוטב מרינדה לגריל רטבים איכותיים המשדרגים את טעמי המנגל, בשר, דגים או ירקות במינימום זמן ומאמץ ומקסימום הצלחה.

הרטבים החדשים מצטרפים אל שאר רטבי קנור המתאימים לתיבול, בישול, אפייה, גריל והקפצת עוף, בשר, דגים, אורז, אטריות, ירקות ועוד. להשיג בכל רשתות השיווק.

קנור מכניסה טעם לחיים. סטודיו 0304,
קנור מכניסה טעם לחיים/סטודיו 0304

מלח ציוני

חברת "מלח הארץ" שנוסדה ב-1922 כמפעל חלוצי וציוני בעתלית והפכה ליצרנית המלח המובילה בישראל, חוגגת 100 שנה להיווסדה.

החברה המייצרת מגוון מוצרי מלח ייחודיים לתעשייה, לצרכנים, לשוק המקומי וליצוא, חוגגת לכבוד חגיגות ה-74 למדינת ישראל, מהדורה מוגבלת וחגיגית של המלח האהוב- מלח ים דק במלחייה בעיצוב מיוחד ונוסטלגי. סדרת המלחיות המוכרת של החברה לובשת עיצוב חדש עם 3 תמונות נוסטלגיות שצולמו בשחור-לבן בימי הקמת מפעל המלח הראשון בישראל בעתלית, ומסמלות את ראשית המפעל הציוני והתעשייה כחול-לבן בישראל.

המלח מופק בתהליך טבעי ומסורתי ממימי הים האדום, בבריכות אידוי פתוחות בעזרת אנרגיית השמש והרוח בלבד. כחברה הדוגלת בערכי שמירה על הסביבה וכחלק מחזונה, היא דואגת לנצל את עושר המינרלים הטבעיים של הים האדום ובאמצעות תעשייה מקיימת הלכה למעשה, המותירה טביעת רגל אקולוגית מינימלית, מייצרת מוצר מהטבע החיוני לקיום האנושי ומעניקה לצרכנים מלח איכותי, בריא ובוהק, הטומן בחובו את הארומה הטבעית של הים והשמש, ובמקביל פועלת לשמירה על האיזון שבין התעשייה לסביבה.

המלח מכיל חומרים מונעי התגיישות העוטפים את גרגרי המלח ומקלים על זרייתו מהמלחייה ובפיזורו על גבי המזון ומגיע במלחייה נוחה לשימוש ולאחסון. להשיג בכל רשתות השיווק.

מלח ציוני מלחיות 100 שנה למלח הארץ. יח"צ,
מלח ציוני מלחיות 100 שנה למלח הארץ/יח"צ

נקניקיות ולחיות

לאור העלייה בביקוש למוצרי מזון מן הצומח, טבעול משיקה לקראת יום העצמאות מגוון מוצרים למנגל הצמחוני מרחיבה את סדרת Sensational, ומשיקה נקניקיות צמחוניות, איכותית, בשרניות, עסיסיות, לחווית בשר אולטימטיבית, ללא בשר.

הנקניקיות מתאימות לצלייה על מחבת או במנגל, והן מצטרפות למגוון הקיים: סנסשיונל בורגר צמחוני במתכון חדש ומשופר, סנסשיונל טחון צמחוני המאפשר הכנת מגוון מנות וסנסשיונל נתחי סויה דמוי עוף.

טבעול מרחיבה גם את מגוון דמויי הבשר ומשיקה 3 מוצרים חדשים בסדרה: נקניקיות טבעוניות עם מתכון חדש ומשופר וכ-9 גרם חלבון במנה; בורגר חלפיניו שחוזר למדף, בטעם ייחודי וחריף; ובורגר פטריות איכותי בדומה לבורגרים במסעדות. כל המוצרים עומדים בכל הפרמטרים החשובים: טעם, איכות רכיבים וערכים התזונתיים גם לעומת בשר וגם לעומת מוצרים אחרים

נקניקיות ולחיות,מותג סנסשיונל מתרחב לכבוד יום העצמאות. יח"צ,
נקניקיות ולחיות,מותג סנסשיונל מתרחב לכבוד יום העצמאות/יח"צ

אדום לוהט

נאמנה לטרנד רטבי השולחן הלחיצים ולאור הצלחת המהדורה בשנה שעברה, ורגע לפני עונת המנגלים שנפתחת ביום העצמאות ול"ג בעומר, אסם-נסטלה מחזירה למדפים את הקטשופ האהוב-קטשופ 'על אש' המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים המשביחים כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם.

קטשופ "על האש" פותח במיוחד כמטבל לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם בתיבול עשיר וספייסי והולך עם כל דבר. קטשופ הוא מוצר התיבול מהאהובים בישראל ובעולם, מאז הקורונה עולם הרטבים הקרים גדל ב-12% כאשר השקת סדרת הרטבים Dip&Spread הגדילה את הקטגוריה.

קטשופ על האש הוא קטשופ בתיבול המותאם לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". כמובילת שוק החטיפים בישראל, אסם מחזירה למדפים שתי מהדורת מיוחדות של ביסלי שווארמה וביסלי שום בצל לאור בקשות הצרכנים. המהדורות החדשות מתחברות לטעמים העוצמתיים והישראליים שכולם אוהבים, ביסלי שווארמה בצורה שטוחה במרקם קליל ופריך וביסלי שום בצל בצורת צינורות מעוגלים לקראנצ'יות עוצמתית בטעם הנוסטלגי והאהוב בשילוב טעמים עוצמתיים.

ביסלי הוא החטיף השלישי הנמכר והאהוב בישראל. עוד לכבוד יום העצמאות וחגיגות 80 שנה לאסם, החברה יוצאת במיזם מרגש ביום 5.5.2022, קהל הצרכנים שלהם בני משפחה בצבא, מוזמן להיכנס לאתר אסם ולשלוח מארז מתנה לחיילים ולחיילות, ולשמח אותם במארז מתנה מאסם, ללא עלות, שיישלח לבסיס. ההרשמה תפתח בשעה 9:00 בבוקר ותימשך עד גמר המלאי, החבילות יישלחו החל מיום ראשון ה 8.5 ועד ה 19.5. עד גמר המלאי.

אסם עושה קאמבק ומפרגנת לכבוד החגיגות. סטודיו אסם,
אסם עושה קאמבק ומפרגנת לכבוד החגיגות/סטודיו אסם

מונסון תלוי

קבוצת "חמת", המתמחה בפיתוח ייצור ושיווק ברזים, כלים סניטרים ומקלחונים לחדר הרחצה והמטבח, משיקה את MONSOON - אסלה תלויה רימלס עם טכנולוגיה חדשנית עם אפקט הטורנדו בהשקעה של כ-1 מיליון שקל.

לאסלת מונסון הדחה סיבובית עוצמתית מלאה המגיעה לכל פינה 360, שקטה ועוצמתית, היגיינה מושלמת ללא תעלות (RIMLESS) בגימור לבן , עמידה לאורך זמן וקלה לניקוי. להשיג באולמות התצוגה וברשתות הקרמיקה המובחרות ברחבי הארץ.

מונסון תלוי אסלת מונסון של חמת. יח"צ,
מונסון תלוי אסלת מונסון של חמת/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully