וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

12.5.2022 / 9:09

סמנכ"לית שיווק ומוצר בסיבוס, בכיר בפולקסווגן לארבה רובוטיקס ועוד. הרבה מינויים ותזוזות השבוע - יוצאים לדרך

מנכ"ל סיבוס איתן זינגר מודיע על מינוייה של הגר ורשבסקי לסמנכ"לית שיווק ומוצר של חברת סיבוס. ורשבסקי בעלת ניסיון רב בעולמות השיווק, שימשה בחמש השנים האחרונות כמנהלת שיווק בכלמוביל (יבואנית הרכב של מרצדס, יונדאי, מיצובישי וג'נסיס) לפני כן כמנהלת תחום אנרגיה ומשקאות קלים בטמפו, וכן כמנהלת שיתופי פעולה עסקיים בקבוצת קשת mako.

ורשבסקי בעלת תואר ראשון בתקשורת ומדעי החברה ותואר שני במנהל עסקים. הגר ורשבסקי ציינה: "בעידן בו עולם התשלומים עובר טרנספורמציה דיגיטלית, אני נרגשת להוביל את האסטרטגיה השיווקית והמוצרית של החברה המובילה בישראל בהטבות לעובדים. כבר בעתיד הלא רחוק נשיק שירותים דיגיטליים חדשים לעובדים, ונטפל בכל מעטפת המותג סיבוס, כך שיהפוך לארנק הקבוע של העובדים בישראל".

הגר ורשבסקי. אייל טואג,
הגר ורשבסקי/אייל טואג

ארבה רובוטיקס בע"מ, המובילה העולמית בתחום הדור הבא של פתרונות רדאר, הודיעה היום על מינויו של אלכסנדר היצינגר, לשעבר סגן נשיא בכיר לנהיגה אוטונומית בקבוצת פולקסווגן וחבר מועצת המנהלים של חטיבת המסחריות של פולקסווגן, למועצת המנהלים של החברה. היצינגר מביא לארבה מומחיות בתחום הרכב והנהיגה האוטונומית.

"אלכסנדר היצינגר מצטרף למועצת המנהלים של ארבה עם ניסיון שאין שני לו בתפקידים הבכירים ביותר בתעשיית הרכב. בשני העשורים האחרונים עמד אלכסנדר במוקד קבלת ההחלטות בכמה מחברות הרכב והתחבורה החדשה המובילות בעולם, כולל פולקסווגן ואפל. המומחיות שלו מכסה כמעט כל תחום בתעשייה, מניהול עסקי ועד לארכיטקטורה, עיצוב והנדסה", אמר קובי מרנקו, מנכ"ל ארבה. "אנו גאים לקבל את פניו למועצת המנהלים, ומצפים לחולל מהפכה בתעשיית הרדאר ולבנות יחד עתיד אוטונומי בטוח יותר".

מינויו של היצינגר חותם את מהלך צירופם של אישים מובילים בתעשיית הרכב והתחבורה החכמה לארבה בחודשים האחרונים, כאשר קדמו לו מנכ"ל ומייסד פורשה דיגיטל לשעבר תילו קוסלובסקי שהצטרף לדירקטוריון, וכן גונן ברקן, שהפך לאחרונה לסמנכ"ל בכיר לענייני רדאר, לאחר שהחזיק בתפקיד המקביל במרכז הפיתוח של ענקית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס.

בקבוצת פולקסווגן הוביל היצינגר את פיתוח הנהיגה האוטונומית, היה חבר במועצת המנהלים של חטיבת המסחריות של פולקסווגן, ולאחר מכן שימש כמנכ"ל חברת Artemis GmbH, שבה היה האדריכל הראשי של תפיסת הרכב החדשה והמהפכנית עבור הדור הבא של תחבורה אוטונומית, עבור מוצר הדגל שלה אאודי Landjet. לפני שהגיע לקבוצת פולקסווגן, שימש היצינגר כמנהל עיצוב המוצר עבור תחבורה אוטונומית בחברת אפל, שם היה אחראי על הבנייה וההובלה של צוות תחום הרכב בחברה. הוא גם שימש כמנהל הטכני והמהנדס הראשי של הפורשה 919, שזכתה במרוץ 24 השעות של לה-מאן ובאליפות העולם במרוצי סיבולת במשך שלוש שנים ברציפות.

"אני להוט מאוד לקדם טכנולוגיות אוטונומיות, וברור לי שהפתרון של ארבה הינו חיוני על מנת לספק פתרונות בטוחים בתחום הסיוע לנהג ולהשגת נהיגה אוטונומית", אומר היצינגר. "התרשמתי מאוד מצוות המומחים והמנהיגות בעלת החזון של ארבה, ואני נרגש להצטרף למועצת המנהלים של ארבה ולתרום למהפכה שהחברה מובילה בטכנולוגיית החישה".

אלכסנדר היצינגר. יחצ,
אלכסנדר היצינגר/יחצ

מתן ורד מונה ל- VP Product בחברת הפינטק Lili שפיתחה ומנהלת אפליקצית שירותי בנקאות בארה"ב.

מתן הוא בעל ניסיון של למעלה מעשור בניהול מוצר בחברות טכנולוגיה, בדגש על תחום הפינטק ועבד בין השאר בתפקיד זה בחברות הישראליות Melio ,Covercy, פאנדבוקס ו-Wix. במקביל הוא שימש מנטור לניהול המוצר בקמפוס גוגל בתל אביב, ליווה והדריך מתחילים בתחום בצעדיהם הראשונים.
Lili היא Super-App בנקאית שמשרתת כיום מעל 600 אלף עסקים קטנים ופרילנסרים בארה"ב. החברה פתחה פתרון טכנולוגי קל לשימוש שמרכז עבור העסקים הקטנים והפרילנסרים את כל הכלים הדרושים לניהול הפיננסי של העסק הקטן, כולל ניהול ההוצאות, הפרשות אוטומטיות למיסים או לחיסכון, הפקת דוחות והכנסות לצורך דיווחים ועוד וכך חוסכת לעסקים קטנים את הצורך בניהול נפרד של הנהלת החשבונות. תהליך ההצטרפות לבנק הוא דיגיטלי לחלוטין ונמשך מספר דקות. המערכת שפיתחה לילי, שמבוססת על בינה מלאכותית, מספקת למשתמשים תובנות והצעות לשיפור ההתנהלות הכלכלית והמשתמשים מקבלים כרטיס אשראי שמספק להם הטבות ייחודיות.

לילי הוקמה בשנת 2018 על ידי לילך בר דוד, מנכ"לית ולירן זילכה, מנהל טכנולוגי שלהם ניסיון של 20 שנים בתחום הפינטק. החברה גייסה עד כה 80 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם Group 11 של דובי פרנסס, Target Global וקרנות נוספות. החברה מעסיקה כיום 65 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדים בארה"ב. לילי נבחרה לאחרונה לרשימת 50 החברות החדשניות בעולם של מגזין הטכנולוגיה פאסט קומפאני ובמקום הראשון בקטגוריית השירותים הפיננסיים האישיים, וזאת בין השאר הודות לערך המוסף שהיא מביאה לנשים עצמאיות המתמודדות עם קשיים בשל קיפוח ועיכובים בקבלת שכר עבודתן. תחום העסקים הקטנים והפרילנסרים בו פועלת החברה הוא כמחצית משוק העבודה האמריקאי עם 60 מיליון עובדים והיקף הכנסות של 1.3 טריליון דולר שצפוי לעלות בשנים הקרובות.

מתן ורד: "התמודדות עם בנקאות, חשבונאות ועניינים הקשורים למיסוי נתפסת לעתים קרובות כטרחה בירוקרטית, שמעיקה על בעלי מיקרו-עסקים. המשימה של לילי היא למזער את הרגשות השליליים הללו בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ונוחות ההתנהלות באפליקציה ולשחרר את בעלי העסקים להתמקד במה שהם הכי אוהבים לעשות, ובסיבה שהם פתחו את העסק שלהם מלכתחילה".

לילך בר דוד: "לילי ממשיכה לצמוח ולהתפתח. אנחנו שמחים על הצטרפותו של מתן כ VP Product בחברה. הניסיון המקצועי והניהולי שמתן מביא עימו יתמכו בהתפתחות השירות שאנחנו מספקים לעסקים קטנים ופרילנסרים בארצות הברית הכוללים כלים לניהול שירותים בנקאיים, ובנוסף שכבה של כלים מתקדמים משלימים לניהול העסק בעיקר דרך התמקדות בעולם ההוצאות והמיסים".

מתן ורד. מיכאל טומרקין,
מתן ורד/מיכאל טומרקין

עו"ד ומגשר יוחאי שלף פתח משרד עצמאי, לאחר 16 שנות פעילות אינטנסיביות במשרד שדות ובפירמה הממוזגת איתן מהולל שדות.

עו"ד יוחאי שלף כיהן כשותף במחלקת הליטיגציה של איתן מהולל שדות ובמסגרת זו שימש כמגשר וייצג חברות מובילות במשק הישראלי בתיקים מורכבים, לרבות בסכסוכים מסחריים מורכבים, בתחום החוזים, סכסוכים בין בעלי מניות, מכרזים, תחרות בלתי הוגנת, מקרקעין, לשון הרע, ועוד; ובתובענות ייצוגיות בנושאים, כגון ניירות ערך, צרכנות, מזון, הנגשה. ליוחאי גם מומחיות בייעוץ שוטף בכל הנוגע לדיני הגנת הצרכן, לחברות העוסקות בתחומי המזון, הקמעונאות, האלקטרוניקה, הבידור ומוצרי הצריכה. במשרדו החדש ימשיך עו"ד שלף להעניק ללקוחותיו שירותים בתחום הליטיגציה והייעוץ ולעסוק כמגשר בסכסוכים מסחריים ותובענות ייצוגיות.

עו"ד יוחאי שלף. אייל טואג,
עו"ד יוחאי שלף/אייל טואג

רבקה מרגולס מונתה למנהלת HR בחברת vHive, הפועלת בתחום טכנולוגיות הרחפנים.

רבקה היא בעלת ניסיון עשיר ומגוון בתפקידי ניהול משאבי אנוש בארגונים טכנולוגיים, סטארטאפים וחברות ייעוץ והתמחתה בהובלת תהליכי שינוי, גדילה וצמיחה. היא שימשה מנהלת משאבי אנוש בסרוויסוויז - שותפת סיילספורס- אלעד, בסטארטאפ Tacticsoft ובדלויט אנליטיקס. היא בוגרת תואר שני בהצטיינות מאוניברסיטת רייכמן בהתנהגות ופיתוח ארגונים ואף מתרגלת במסלול התואר השני ובעלת תואר ראשון ושני בהצטיינות מאוניברסיטת בר אילן.

הסטארטאפ ויהייב פיתח מערכת המאפשרת לייצר עותק דיגיטלי דו מימדי ותלת מימדי של נכס פיזי, כמו מגדלים סלולריים, מנופים או מבנים באמצעות צילום מרחפנים אוטונומיים. התהליך נעשה באופן אוטונומי על ידי שימוש ברחפנים הנשלטים על ידי התוכנה שפיתחה החברה. המערכת המבוססת על בינה מלאכותית וניתוח מידע חזותי מאפשרת להפיק מתאומים דיגיטליים אלו תובנות עסקיות ותפעוליות ולהשיג יעדים של חיסכון בהוצאות תפעוליות, יצירת מקורות הכנסה חדשים ושמירה על בטיחות העובדים. התוכנה היא היחידה בעולם אשר מאפשרת לארגונים להפעיל להק אוטונומי של רחפנים הפועלים יחד לצורך איסוף, ניהול ועיבוד מידע בשטח. ויהייב הוקמה על ידי יריב גלר, מנכ"ל החברה ותומר דניאל, סמנכ"ל טכנולוגיה. החברה גייסה עד כה 36.5 מיליון דולר, מעסיקה כיום 30 עובדים במטה בהרצליה פיתוח וברחבי העולם ונמצאת במהלך של הכפלת מספר העובדים. בין לקוחות החברה דויטשה טלקום, שאף השקיעה בחברה וכן חברות כגון SBA, Phoenix Tower International, Bechtel.

רבקה מרגולס: " אני שמחה להצטרף לויהייב שתודעת הצמיחה היא אחד הערכים המרכזיים שלה כחברה. אני מאמינה אדוקה ב- life-long learning -כחלק בלתי נפרד מתודעת הצמיחה ועלינו בארגון מוטלת אחריות לייצר סביבת עבודה המעודדת סקרנות ולמידה".

"אני מברך על הצטרפות רבקה לחברה. אני מאמין כי הידע והנסיון הרב שרבקה מביאה איתה יסיעו לויהייב לגדול ולצמוח על ידי איתור העובדים הנכונים שיהיו שותפים איתנו במסע המרתק שאנחנו מובילים, תוך שמירה על הרוח המיוחדת של החברה," אמר יריב גלר, מנכ"ל החברה.

רבקה מרגולס. יחצ,
רבקה מרגולס/יחצ

ערן ניר, סמנכ"ל קריאייטיב דיגיטל במשרד הפרסום מקאן מצטרף לחברת הסטארטאפ Datarails וישמש כמנהל הקריאייטיב של החברה.

ניר פועל בענף הפרסום הישראלי כ-20 שנים, במהלכם עבד במספר תפקידים במשרדי הפרסום הגדולים בארץ, בהם אדלר חומסקי ורשבסקי ובאומן בר ריבנאי ושימש סמנכ"ל קריאטיב של גיתם. בתפקידו האחרון בקבוצת McCann תל אביב, הוא הקים את ה- Factory, יחידה המספקת את שירותי הקריאייטיב והסטודיו הדיגיטליים לכל זרועות הקבוצה. לאורך השנים זכה ניר בפרסים רבים בתחום הפרסום, ובהם שישה אריות זהב בפסטיבל הפרסום בקאן והיה ממובילי פרויקט "קשרי דם" - מיזם ייחודי להקמת בנק דם משותף לישראלים ופלסטינים.

"אחרי יותר מ-17 שנה בתעשיית הפרסום, אני סקרן ורעב יותר מתמיד. החיבור לרעיון ולמוצר של דאטהריילס, שהוא יחודי בעולם הפיננסים, הוא מרגש ומאתגר. יש לי אתגר אדיר לבנות יחידת קריאייטיב פנימית, שתייצר סיפורים מבריקים, בולטים וצבעוניים שהמוצר של דאטהריילס ראוי להם.

בשנים האחרונות, לצד כניסה וגידול של תעשיות 'חדשות', כמו הסייבר, הגיימינג, והפינטק, מתקיימת גם הבנה שפיתוח מוצרים ורעיונות מבריקים לעיתים אינם מספיקים, אם לא מביאים אותם לשוק עם השיווק והקריאטיב הנכון. קיים ביקוש אדיר לפרסומאים ותיקים בהייטק, ולאנשי קריאייטיב בפרט, שיודעים לספר ו'לקנספט' סיפורים. כך שהמעבר מעולם הפרסום להייטק אינו בהכרח קיצוני, אלא עוד אתגר בקריירה".

דאטהריילס הוקמה בשנת 2015 על־ידי דידי גורפינקל (מנכ"ל), אייל כהן (סמנכ"ל תפעול) ועודד הר־טל (סמנכ"ל טכנולוגיות) וגייסה עד כה 105 מיליון דולר. החברה מונה כיום 220 עובדות ועובדים בישראל, בארה"ב ובמזרח אירופה ונמצאת במהלך של הכפלת מספר עובדיה. החברה מפתחת פלטפורמה לניתוח ותכנון פיננסי המאפשרת אוטומציה של איחוד נתונים ויצירת דו"חות פיננסים. בכך היא מעניקה את היכולת למחלקות כספים להמשיך להשתמש באותם גיליונות ומודלים פיננסים אליהם הם רגילים באקסל, וזאת בשילוב עם היתרון של מסד נתונים מרכזי מבוסס ענן המאפשר לאחד בזמן אמת בין נתונים פיננסים ותפעוליים מכל מחלקות החברה. האוטומציה של אותם תהליכים ידניים צורכי זמן מאפשרת למחלקות הכספים להשקיע יותר מזמנם בניתוח נתונים, ופחות זמן בהליך האיסוף הקדחתני. השוק בו פועלת החברה נאמד בארה"ב בלבד בכ-8 מיליארד דולר. בשנה האחרונה הגדילה דאטהריילס את מכירותיה פי חמש על רקע הביקוש הרב למוצר בצפון אמריקה.

דידי גורפינקל מנכ"ל דאטהריילס: "אנו מברכים על הצטרפותו של ערן לדאטהריילס, ערן הוא עוד סמל לערכי החברה שפותחת את דלתותיה לאנשים מכל הגוונים ומרקעים שונים שמגלים עניין, סקרנות, ראש פתוח ורצון לחדשנות."

ערן ניר. נטלי שור,
ערן ניר/נטלי שור

נלי לשם (39) מונתה למנהלת תחום טכנולוגיה בחברת AVIV AMCG מבית מטריקס. במסגרת תפקידה תהיה אמונה על הרחבה והעמקה של פעילות הייעוץ הטכנולוגי שמציעה קבוצת AVIV AMCG לקהל לקוחותיה. כמו כן, לשם תקים פעילות חדשה שתסייע לחברות בתכנון והוצאה לפועל של אסטרטגיות טכנולוגיות מורכבות במטרה לקדם את הצמיחה העסקית שלהן. בין תחומי פעילותה תלווה לשם הקמת יחידות ופעילויות טכנולוגיות עבור ארגונים ותנהל עבורם פרויקטים טכנולוגים חדשניים כפועל יוצא של היעדים העסקיים שלהם, תוך אבחון חסמים תפעוליים וטכנולוגיים ותכנון מפת דרכים טכנולוגית, בהתאמה אישית לצורך ולבשלות החברה.

בתפקידיה הקודמים הייתה לשם ראש מחלקת IT ואבטחת מידע בחברת NeuroDerm, דירקטור מוצר בינה מלאכותית ב-Halo Digital ויועצת ניהולית בכירה ב-Polpharma. יש לה תואר שני בניהול טכנולוגיה מהמכון הטכנולוגי בחולון ותואר במדעים (B.Sc) בתחום כימיה תרופתית מאוניברסיטת בר אילן.

דקלה מור, סמנכ"ל ייעוץ ניהולי ב-AVIV AMCG, התייחסה למינוי: "הצטרפותה של נלי לפעילות הייעוץ שלנו מרחיבה ומעמיקה את התמיכה הטכנולוגית שאנו מספקים ללקוחותינו. נלי מביאה איתה יכולת יוצאת דופן של ראייה טכנולוגית אסטרטגית ארוכת טווח, עם חיבור מלא ליעדים העסקיים של כל חברה. אין לי ספק שערך החדשנות הטכנולוגית של נלי, בשילוב פעילות הייעוץ הקלאסית של אביב, יובילו את הלקוחות שלנו לפריצת גבולות".

נלי לשם. יפעת יוגב,
נלי לשם/יפעת יוגב

שני מינויים חדשים ומשמעותיים בשדרה הניהולית בריפבליק יועצים - שיפרה (שיפי) זרביב שמונתה למנהלת מערך הממשלה והרשויות ודולב תורג'מן שמונה למנהל מערך הכנסת. מסמנים את הכוונה האסטרטגית של המשרד המתמחה בעולמות היעוץ הרגולטורי להעניק ללקוחות מעטפת רגולטורית מלאה.

מינויה של שיפי זרביב לתפקיד מנהלת מערך הממשלה והכנסת נולד מהצורך בשטח והחשיבות בקידום החלטות ממשלה, תקציבים ממשלתיים (בין ביתר לרשויות מוניציפליות) והבנה מקצועית של פעילות הממשלה והרשויות הנלוות לה. שיפי מביאה עמה ניסיון של למעלה מ - 5 שנים כיועצת מקצועית למנכ"ל בתחומי אסטרטגיה ושיתופי פעולה ממשלתיים במשרד לשוויון חברתי ובמשרד ירושלים והמורשת המהווה יחידת סמך של משרד רוה"מ.

שיפי זרביב: "זכות גדולה ואתגר עצום עבורי לסייע ולייעץ ללקוחות קבוצת ריפבליק בעולמות הממשלה, אין לי ספק כי בערכים, מקצועיות וצניעות נביא הישגים רבים"

דולב תורג'מן: "הכנסת הוא מרכז עולמי בשנים האחרונות ואני בטוח שגם כמנהל המערך אמשיך להביא הישגים משמעותיים למען לקוחות הקבוצה, תוך שיתוף פעולה מלא בין כל הזרועות בריפבליק, הביחד זה הסוד להצלחה"

צלע משמעותית בקבוצה היא מחלקת המחקר והמידע בניהולו של גולן שוורץ, "סיירת המטכל" של הקבוצה עם 8 עובדים המלווים לקוחות מישראל ומדינות נוספות ומספקים להם דוחות רגולציה, מחקר ויכולת להיות בעומק הפעילות בכל רגע נתון.

בעלי הקבוצה מבשרת נבו ולירון הרשקוביץ': "בריפבליק יש DNA ייחודי המתבטא באופי הלקוחות וכמובן באופי העובדים המגלים צניעות, מקצועיות, ערכים, אנושיות ויכולת למידה והבנה שלזמן יש משמעות בהתפתחות, כאלו המאפשרים לשים את היועץ לצד הלקוח ולא הפוך, כאלו הם גם שיפי ודולב ואנו מאחלים להם הצלחה רבה בהבאת הישגים ללקוחות הקבוצה"

שיפי זרביב. יחצ,
שיפי זרביב/יחצ
דולב תורג'מן. יחצ,
דולב תורג'מן/יחצ

לאחרונה, התקיימו הבחירות לצוות נציגות ונציגי הציבור במועצת העיתונות בישראל בראשות השופט בדימוס חנן מלצר.

48 מועמדות ומועמדים הגישו מועמדות, מתוכם נבחרו 37 נציגים ונציגות המשקפים קשת רחבה של פעילות רבת ניסיון והישגים בתחומי התקשורת, המשפט והאקדמיה, בהם ד"ר אלה בן עטר, ראש מסלול רדיו ושידורים דיגיטליים במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר ועו"ד מרק (מאיר) בלייך עיתונאי, אומבודסמן ויועץ משפטי למערכת העיתון מעריב ומרצה במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר.

ד"ר אלה בן עטר: "אני שמחה ונרגשת שנבחרתי לייצג את הציבור במועצת העיתונות, העשייה היומיומית שלי כראש מסלול רדיו ושידורים דיגיטליים במחלקה לתקשורת בספיר מפגישה אותי עם אתגרים חינוכיים חברתיים ואקדמיים כל הזמן. אני שמחה על המקום שניתן לי כתושבת הדרום לייצג את הציבור".

עו"ד מרק (מאיר בלייך): "בעידן הנוכחי רואה חשיבות בהנחלת האתיקה העיתונאית לעיתונאים, לכלי התקשורת לצד הצגתה לציבור הרחב כדי לחזק את מעמד מועצת העיתונות ובתי הדין שלה"

מרק בלייך. יחצ,
עו"ד מרק בלייך/יחצ
אלה בן עטר. אודיה עוגן,
ד"ר אלה בן עטר/אודיה עוגן

עו"ד מתן וקנין מונה לסמנכ"ל נכסים ואופרציה בקרן הנדל"ן תימורה, שהקימו באחרונה דודי נג'מי וגיא שעיה. בשש השנים האחרונות היה וקנין מנהל פרויקטים ומנהל תפעול בדגן השקעות מניבות בע"מ - חברה שגם אותה ייסדו נג'מי ושעיה, לפני תימורה.

וקנין, בן 34, הוא בוגר לימודי משפטים בהצטיינות מהקריה האקדמית אונו. הוא עתיד לשמש בתפקיד מרכזי בקרן ויוביל את ניהול הפרויקטים להשבחת נכסים שהיא מבצעת, לצד חוזים והתקשרויות עם שוכרים וטיפול בהעלאת ערכם של הנכסים שבהם מעורבת הקרן.

קרן תימורה נוסדה על ידי דודי נג'מי וגיא שעיה בראשית השנה ומתמחה ברכישה, השבחה וניהול השקעות של נכסי תעסוקה, תעשייה ולוגיסטיקה בישראל. היא מתכננת ליצור פורטפוליו מניב של כ־1.5 מיליארד שקלים. הקרן מתקרבת לסגירה פיננסית של חצי מיליארד שקלים שהציבה לעצמה כיעד, באמצעות גיוס של 200 מיליון שקל מכלל ביטוח, 60 מיליון שקלים מבנק מזרחי, והשאר ממשקיעים פרטיים. את פעילות הקרן מלוות כמה דמויות מוכרות בענף הנדל"ן, ובהן יו"ר הקרן, עודד שמיר, שניהל בעבר חברות נדל"ן ציבוריות ובהן מבני תעשייה, כלכלית ירושלים ונכסי אזורים, וכיהן גם כיו"ר נתיבי ישראל, וכן רועי יקיר, לשעבר מנהל ההשקעות הראשי ומשנה למנכ"ל הפניקס - שיכהן בתפקיד יו"ר ועדת ההשקעות.

עו"ד מתן וקנין. יחצ,
עו"ד מתן וקנין/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully