וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמץ נפשי ופיזי": היועץ החרדי קיבל הוקרה מהנשיא

דוד ברגר

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 13:52

יו"ר "למענכם" יוסי ערבליך התבשר על זכייתו באות הנשיא למתנדב לשנת 2022. הקים גם מיזם "רופאים במילואים" ובית ספר שיקומי בבני ברק

עם הודעת נשיא המדינה, יצחק הרצוג על זכייתו של יו"ר "למענכם" יוסי ערבליך באות הנשיא למתנדב לשנת 2022, אמר ערבליך כי "אני מקבל בהערכה ובתודה את הפרס כנציגם של 'הרופאים במילואים' - 180 מנהלי מחלקות, רופאים מומחים בעלי לב זהב הנותנים מזמנם ומכישוריהם לטובת החולים, ללא כל תמורה במסגרת הפעילות בארגון שלנו".

ערבליך, בן 45 מבני ברק נשוי ואב לשישה, עוסק למעלה מ-20 שנה במתן יעוץ רפואי על בסיס וולונטרי, ולפני מספר שנים ייסד את עמותת 'למענכם' שפועלת למען אלפי חולים וחולות כשאת מערך היעוץ הרפואי מנהל ד"ר בני דודזון, לשעבר מנכ"ל אסף הרופא ונשיא הארגון הוא פרופ' יוסף פרס לשעבר מנכ"ל שניידר.

יוסי ערבליך, יו"ר למענכם. 3 במרץ 2022. רמי זרנגר, אתר רשמי
"תרומתו ההתנדבותית מספקת מענה לצרכי השעה". יוסי ערבליך/אתר רשמי, רמי זרנגר

את מיזם "רופאים במילואים" הקים עבור חולים בישראל ובחו"ל שידם אינה משגת וזקוקים להכוונה, ייעוץ מקצועי וליווי רפואי. ערבליך מלווה כל חולה באופן אישי במשך כל ההליך הרפואי. במהלך מגיפת הקורונה פעל הארגון להגברת המודעות בחשיבות החיסונים.

ערבליך הקים גם את "מש"י למענכם - בני ברק", בית ספר שיקומי לילדים עם צרכים מיוחדים ומלווה את המוסד החל משלב האבחון של הילדים על ידי רופאים מומחים ועד להשגת הציוד הדרוש.

מנימוקי הוועדה שהעניקה את "אות הנשיא": "תרומתו ההתנדבותית של הרב יוסף ערבליך מספקת מענה לצרכי השעה. ניכר כי בפעילותו ההתנדבותית משקיע הרב ערבליך מאמץ נפשי ופיזי ומידת ההתמדה והמסירות בהתנדבותו משמעותית".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully