וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Totango צפויה להכפיל עצמה ומגייסת למעלה ממאה עובדים

8.5.2022 / 15:18

החברה, שלאחרונה גייסה מאה מיליון דולר, מעסיקה כיום למעלה מ-125 עובדים; טוטנגו היא מובילה עולמית בפיתוח מערכות לניהול Customer success, המאפשרות לחברות לעצב ולספק מסע לקוח מתקדם ומעורר השראה

חברת טוטנגו ( Totango, Inc.) מובילה עולמית בפיתוח מערכות לניהול Customer success , המאפשרת לחברות לעצב ולספק מסע לקוח מתקדם ומעורר השראה, ממשיכה לצמוח בקצב גבוה ומודיעה על גיוס למעלה ממאה עובדים חדשים. טוטנגו, שלאחרונה גייסה מאה מיליון דולר ומעסיקה 125 עובדים, מעריכה כי תכפיל את גודלה בשנה הקרובה על רקע צמיחה גבוהה בדרישה לפתרונותיה. טוטנגו, שהוקמה ב-2011, פיתחה פלטפורמה ייחודית לניהול Customer success המאפשרת לארגונים לקבל חיווי בזמן אמת על לקוחותיהם, שביעות רצונם ומאפשרת להם להגדיל את ההכנסות שלהם מכל לקוח על ידי התאמה טובה יותר של הצעת הערך עבורו. בין לקוחותיה הרבים של החברה חברות כגון: Google, SAP, Sentinal1, Walkme, Zeplin, Zoom ועוד חברות רבות.

המטרה היא לגייס מעל ל - 100 עובדים למגוון מחלקות ותפקידים כגון: פיתוח, שיווק, כספים, תמיכה, דאטה ועוד (הדרישות לתפקידים השונים מוצגות באתר החברה.

טוטנגו. אוראל כהן,
טוטנגו/אוראל כהן

"טוטנגו היא חברה שצומחת בקצב מדהים והפכה למובילה עולמית בתחומה. בטוטנגו, אנו רואים בהון האנושי את המרכיב החשוב ביותר שלנו, ועל כך גאוותנו. החברה מעניקה עדיפות לקידום עובדים פנימיים לתפקידים ניהוליים וכן מאפשרת מעבר עובדים בין מחלקות על פי בקשתם ותחומי העניין שלהם", אומרת פנינה רובינשטיין, HR Business partner . "טוטנגו נמצאת באחת התקופות הטובות בתולדותיה, וזו מהווה הזדמנות אדירה לטאנלנטים להצטרף ולהיות חלק מסיפור ההצלחה הזה. החברה כבר עתה משרתת את החברות הגדולות בעולם, ובשנה הקרובה אנו מצפים להכפיל את כח האדם בחברה ולהגדיל באופן ניכר את גלריית הפתרונות שלנו ולהתרחב ללקוחות חדשים".

"טוטנגו שמה דגש רב על טיפוח ההון האנושי והקשר האישי. החברה גם מציעה תוכניות צמיחה לעובדים, ליווי מקצועי ואישי למנהלים. טוטנגו מתאפיינת בשאיפה למצוינות ושירותיות ללקוח ברמה הגבוהה ביותר, והיא מאפשרת לכלל עובדיה, צעירים כוותיקים, להביע את עצמם ולייצר אימפקט אמיתי המשפיע על גדילתה והתפתחותה של החברה", מציינת רובינשטיין ומוסיפה כי בחברה קיים שיעור גבוה של נשים ביחס לתעשיה, ונשיאת החברה היא אישה, 60% מההנהלה הבכירה הן נשים. בצוות הפיתוח יש 40% נשים ובצוותי הדאטה יש לנו רוב נשי.

אתר הדרושים של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully