וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלפיות פמילי אופיס מתרחבת ומגייסת עובדים

9.5.2022 / 8:54

המגדל הוא חלק מקומפלקס של 14 מגדלים במתחם העסקים "יצחק שדה" בת"א, שיכיל שטחי משרדים, מסחר, מגורים ומלונאות, ושנמצא סמוך מאוד לתחנת הרכבת הקלה של גשר מעריב, ולציר מנחם בגין ונתיבי איילון. המשרדים החדשים יכילו כ-15 מנהלי פמילי אופיס

תלפיות פמילי אופיס, בית פיננסי לכל הצרכים של משפחה בישראל, הודיע היום על הקמת סניף חדש בת"א במגדל Sky Tower, שיהיה הסניף ה-16 של החברה. כחלק מהמהלך חברת הפמילי אופיס מגייסת מנהלי פמילי אופיס חדשים לסניפים החדשים שעתידיים לקום בשדרות ונתיבות וכן נציגי ונציגות תפעול. מדובר בשלב זה בכ-20 מתאמי פגישות בשדרות וב-15 מנהלי פמילי אופיס בנתיבות. הסניף החדש יכלול את 15 מנהלי הפמילי אופיס, אשר יישבו בקומה ה-19 במגדל בן 31 קומות, הממוקם בפינת הרחובות המסגר-יצחק שדה, כשכל קומה נפרסת על פני שטח של 1200 מ"ר ברוטו.

בחודשים הקרובים, מתכננת תלפיות להקים סניף חדש בנתיבות, עבור מנהלי פמילי אופיס מתחילים, כשכבר כיום החברה מעסיקה מעל ל-800 מנהלי ומנהלות פמילי אופיס, הפרוסים על פני 15 סניפים בכל רחבי הארץ, והיא נחשבת לחברת סוכני המשפחה הגדולה בישראל.

מימין לשמאל: איציק טיטואני משנה למנכל תלפיות וראובן טיטואני, מנכ"ל תלפיות. אנג'ל הפקות,
מימין לשמאל: איציק טיטואני משנה למנכל תלפיות וראובן טיטואני, מנכ"ל תלפיות/אנג'ל הפקות

המגדל עצמו הינו חלק מקומפלקס של 14 מגדלים במתחם העסקים "יצחק שדה", שיכיל שטחי משרדים, מסחר, מגורים ומלונאות, בו יפעלו מסעדות, בתי קפה, רשתות מזון, כשבמרכז המתחם מתוכננת כיכר מרכזית שתתפרס על פני 20 דונמים. המגדל נמצא סמוך מאוד לתחנת קרליבך (גשר מעריב), התחנה התת קרקעית של הקו האדום של הרכבת הקלה, שבימים אלה נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים, וכן, למגדל קיימת נגישות תחבורתית לציר מנחם בגין ונתיבי איילון.

תלפיות שתשכור כ-250 מ"ר במגדל, יצרה בפעם הראשונה בישראל, בית פיננסי שמעניק למאות אלפי לקוחות, שירותים פיננסים מקיפים ומגוונים ככל שניתן, בכל תחומי הביטוח, פנסיה ופיננסים. בין השירותים הנוספים שמעניקה תלפיות: תכנון פרישה, ייעוץ משכנתא, החזרי מס, צוואות וייפוי כוח מתמשך, על מנת לאפשר להם לעמוד ביעדים ובמטרות שהציבו לעצמם.

ראובן טיטואני, מייסד ומנכ"ל תלפיות פמילי אופיס: "הקמת הסניף החדש בת"א במיקום מרכזי ומשמעותי כל כך, היא עוד ביטוי לצמיחה שחווה תלפיות בתקופה האחרונה. מלבד הסניף בת"א אנחנו מתכוונים להקים בקרוב סניף נוסף בנתיבות, כחלק נוסף בתהליך ההתרחבות של החברה בכל הארץ. במקביל להקמת הסניפים החדשים אנחנו ממשיכים, בכל העת, להרחיב את השירותים הביטוחים, הפיננסים והפנסיונים שאנו מעניקים ללקוחותינו, כשהמטרה המרכזית שלנו היא להגיע לכל בית בישראל ולספק לו את השירותים המקצועיים, האישיים והמתקדמים ביותר".

קורות חיים ניתן להגיש במייל: Sivan@tlp-ins.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully