וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנגו ממנה את ג'יימי ברטאסי לנשיאת החברה

9.5.2022 / 8:14

גיא נירפז: "מצאתי בג'יימי שותפה אמיתית להובלת תהליכים מורכבים ואני משוכנע כי יחד נמשיך להצעיד את החברה קדימה לפסגות חדשות"; טוטנגו שילשה את גודלה בעת האחרונה ונמצאת בתנופת צמיחה גבוהה

טוטנגו ( Totango, Inc.), מובילה עולמית בפיתוח מערכות לניהול Customer success , המאפשרת לחברות לעצב ולספק מסע לקוח מתקדם ומעורר השראה, מודיעה על מינוייה של ג'יימי ברטאסי (Jamie Bertasi) לתפקיד נשיאת החברה ו-COO. בטרם מונתה לתפקיד נשיאת החברה, ברטאסי כיהנה כ-COO וניהלה את תחום ניהול הלקוחות בחברה במשך ארבע שנים. לפני הצטרפותה לטוטנגו, ברטאסי בנתה את החברות Tellme Networks ו- Narrative Communications והובילה את מכירתן למייקרוסופט ו- Excite@Home.

ג'יימי ברטאסי. יחצ,
ג'יימי ברטאסי/יחצ

"זו גאווה גדולה עבורי להתקדם לתפקיד נשיאת חברת טוטנגו", אומרת ג'יימי ברטאסי. "העולם העסקי בכלל, והטכנולוגי בפרט, ממעט לקדם נשים לתפקידי הניהול הבכירים ביותר ואני נרגשת לקחת אחריות נוספת בהצעדת החברה קדימה", מדגישה ברטאסי ומוסיפה כי היא מאמינה שיחד עם גיא נירפז, מייסד החברה, הם יצעידו את החברה לפסגות חדשות.

"לג'יימי היה תפקיד משמעותי בהצעדת החברה קדימה והובלת האסטרטגיה של טוטנגו בארבע השנים האחרונות", אומר גיא נירפז, מנכ"ל ומייסד החברה. "מצאתי בג'יימי שותפה אמיתית להובלת תהליכים מורכבים ואני משוכנע כי יחד נמשיך להצעיד את החברה קדימה לפסגות חדשות".

טוטנגו, שהוקמה בשנת 2011, נמצאת במגמת צמיחה מרשימה. החברה, שלאחרונה גייסה 100 מיליון דולר ממשקיעים, שילשה את גודלה וגייסה לקוחות חדשים רבים. בין לקוחותיה הרבים של החברה חברות כגון: גוגל, SAP, סיילספורס, דרופבוקס, זום ועוד חברות רבות. החברה מעסיקה למעלה מ-125 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully