וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PayBox מתחזקת: מצרפת את תומר בראל ושחר מרקוביץ' כדירקטורים בחברה

9.5.2022 / 12:54

בראל מכהן כיום כסמנכ"ל התפעול הראשי של חברת הפינטק מליו (Melio). מרקוביץ' מכהן כיום כמוביל מוצרים חדשים ואסטרטגיה בחברת ג'וי-טונס

PayBox מתחזקת ומצרפת את תומר בראל ושחר מרקוביץ' כדירקטורים בחברה. בראל מכהן כיום כסמנכ"ל התפעול הראשי של חברת הפינטק מליו (Melio). קודם לכן כיהן בראל כסגן נשיא במטא (פייסבוק), בה הוביל את פיתוח הארנק הדיגיטלי של החברה והיה אחד הישראלים הבכירים ביותר בה. לפני כן, כיהן בראל כמנהל הסיכונים הראשי ומנהל השירותים התאגידים בפייפאל (Paypal) העולמית.

שחר מרקוביץ' מכהן כיום כמוביל מוצרים חדשים ואסטרטגיה בחברת ג'וי-טונס (Joytunes). קודם לכן כיהן כמנהל כללי של תחום הפינטק והאינשורטק בחברת נטורל אינטליג'נס (Natural Intelligence), כסמנכ"ל דיגיטל ומחשוב באלעל, כראש מערך הדיגיטל של בנק הפועלים וכשותף במקינזי, בה התמקד בתחום החדשנות בדיגיטלית לענף הבנקאות.

בראל ומרקוביץ' יכהנו כדירקטורים חיצוניים בחברה.

פייבוקס. יחצ,
מתחזקת. Paybox/יחצ

חברתPayBox , שנמצאת בבעלות משותפת של דיסקונט (50.1%) ושופרסל (49.9%), מנהלת אפליקציית ארנק דיגיטלי, איסוף כסף קבוצתי והעברות. לאחרונה השיקה החברה כרטיס אשראי דיגיטלי - חינמי לחלוטין - בשיתוף כאל. הכרטיס ניתן להנפקה ישירות מתוך האפליקציה, לעולם לא יגיע ככרטיס פלסטיק, מאפשר לשלם בכל קופה ובאונליין ומזכה את הלקוחות ב- CashBack בכל רכישה. כרטיס PayBox הדיגיטלי נועד להוות בסיס להרחבת פעילות החברה בחודשים הקרובים.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט, ויו"ר דירקטוריון PayBox: "אני משוכנע שהניסיון יוצא הדופן של תומר ושחר, בפרט בתחום הטכנולוגיה הפיננסית והארנקים הדיגיטליים, יסייע רבות להמשך הצמיחה של PayBox ולמימוש התכניות פורצות הדרך של החברה".

תומר בראל: "אני נלהב להצטרף כדירקטור לחברה ששמה על דגלה חדשנות ואת הרחבת הנגישות למוצרים פיננסים בישראל".

שחר מרקוביץ': "אנו נמצאים בתחילתה של המהפכה של הארנק הדיגיטלי בישראל. החיבור הייחודי בין שופרסל לבין דיסקונט מייצר הזדמנות חד פעמית להביא ערך ייחודי למיליוני לקוחות בארץ. אני גאה להיות חלק מהמהפכה הזו, שתקל על לקוחות רבים ותעזור להם לחסוך כסף, לשלוט בו, ולהפיק את המיטב מהרגלי הקניות היומיומיים שלהם."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully