וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק האנרגיה: יבואנית יונדאי תרכוש חשמל מפרטנר

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 14:45

הרפורמה שגרמה לחברות הסלולר להכנס לתחום אספקת החשמל, מקבלת חיזוק משמעותי בדמות החתימה על הסכם אספקת חשמל בין פאוור, חברת האנרגיה מקבוצת פרטנר ורפק אנרגיה, לבין כלמוביל - יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס

Power, המיזם המשותף לאספקת חשמל של קבוצת פרטנר ורפק אנרגיה, חתם עם קבוצת כלמוביל על הסכם לאספקת חשמל מוזל לסניפיה ברחבי הארץ, בהיקף של כ-2 מיליון שקל בשנה. לקוח זה מצטרף למגוון רחב של לקוחות שכבר חתומים עם Power, מתחום הרכב, טיפול המים, נדל"ן, מכשור רפואי, בתי חולים ועוד.

Power הוקם בסוף 2021 במטרה לספק חשמל ללקוחות עסקיים בעלי מונים חכמים ברחבי הארץ, במודל שישלב לצד מחיר מוזל לאספקת החשמל, גם הצעות ערך מתחום תשתיות ושירותי התקשורת. המיזם המשותף הוכרז בהמשך לקבלת רישיון ממשרד האנרגיה לאספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים.

צפי ההכנסות מהמיזם הוא של עשרות מיליוני שקלים בשנה למיזם, כאשר הכוונה היא לא רק להתמקד בלקוחות עסקיים תחילה, אלא להמשיך ולפעול מול הסקטור העסקי עד להבשלה של מתקני אגירה, זאת כיוון שלקוחות פרטיים צורכים בעיקר בשעות השיא (בערב).

כלומר בעתיד תוכל "פאוור" לקנות במרוכז מחברת החשמל (מנהל המערכת) בשעות השפל, לאגור את החשמל ולספק אותו ללקוחות בשעות השיא.

אולם תצוגה, מרצדס הרצליה (כלמוביל). קובי ליאני
אולם התצוגה של מרצדס (כלמוביל) בהרצליה. יבואנית הרכב הגדולה תרכוש חשמל מ"פאוור" בשני מיליון שקל בשנה/קובי ליאני

לפרטנר מעל 3 מיליון מנויים פרטיים ועסקיים, שעושים שימוש יום-יומי בשירותי התקשורת של החברה, בסלולר, באינטרנט ובטלוויזיה. מערך שירות הלקוחות, התמיכה הטכנית ונקודות המכירה והשירות ברחבי הארץ, הם תשתית מצוינת לפיתוח תחומי פעילות חדשים, בהם גם בתחום החשמל.

רפק אנרגיה היא אחת משחקניות האנרגיה המובילות בישראל אשר מחזיקה ומפעילה 5 תחנות כוח בהיקף מצטבר של כ-1 ג'יגה וואט. לחברה מנעד לקוחות רחב בתחום התעשייה והמסחר כאשר רישיון האספקה מהווה מנוע צמיחה ומשלים את אסטרטגיית החברה להרחיב את סל מוצרי האנרגיה שהיא מציעה ללקוחותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully