וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסיבה הגדולה של המשביר חוזרת

כתבה פרסומית

15.5.2022 / 8:00

הנחות בלתי נגמרות, מבצעים בכל הקטגוריות ובונוס: הופעת ענק של עדן חסון ב"פארק הירקון". עינב בובליל כבר העמיסה, ואתם? מהרו להצטרף

עינב בובליל בפרסומת של המשביר/המשביר לצרכן

על מסיבת ההפתעות של המשביר בטוח שמעתם ואם לא, תבדקו את עצמכם טוב טוב כי השנה היא מעלה הילוך בהנחות שטרם נראו כאן, פלוס הפתעה קטנה בסוף. אז כדאי לכם להמשיך לקרוא.

קודם כל, ההפתעה הראשונה היא בבחירת הפרזנטורית למסיבה המטורפת הזאת. קבלו את יוצאת האח הגדול, כוהנת הדיאטה והביוטי. ניחשתם נכון, זוהי עינב בובליל. היא ולא אחרת.

עינב בובליל, המשביר. המשביר,
עינב בובליל לא פספסה/המשביר

בפרסומות אפשר לראות את בובליל מעמיסה בלי סוף את עגלת הקניות ואפשר בהחלט להבין למה. ההנחות השנה במסיבת ההפתעות של המשביר הן גדולות מאי פעם. החל במחלקת ההלבשה התחתונה ועד מחלקת תכשיטי היוקרה. אין מצב שלא תצאו עם משהו.

כדאי לדעת: בכל קטגוריה, בין אם זה אופנה, הנעלה או בישום, ניתן לבצע קנייה אחת בלבד. לכן כדאי להעמיס כמה שיותר בקנייה אחת כדי ליהנות מההנחות כמו שצריך.

אז מתי כל החגיגה הזו מתחילה? החל מה-10.5 ועד ל-16.5. אז כדאי למהר כי לא יישאר!

הופעה של עדן חסון, המשביר. המשביר,
אין קניות בלי פאן. הופעת הענק של עדן חסון ב-2 ביוני/המשביר

חשבתם שזה הכול? רק קניות בלי פאן? טעיתם, כי ב-MASHBIR יודעים לחגוג ובגדול. ולכן מחכה לכם הטבה נוספת להופעת ענק עם עדן חסון ב-"פארק הירקון" בתל אביב ב-2.6.

כל מי שירכוש במסיבת ההפתעות בסכום של 119 ₪ ומעלה, יזכה בכרטיס כניסה למופע בעלות של 119 ₪ בלבד. לחברי מועדון FAMILY 365: כרטיס להופעה ב-99 ₪ בלבד.

כל זה במתחם מוגדר שהכינו במיוחד לחברי קלאב 365.

כך תוכלו להמשיך את החגיגה ולהגיע ל"פארק הירקון" למופע החד פעמי עם כל חברי המועדון, לבושים הכי בסטייל, ומריחים הכי טוב, בזכות הרכישות השוות שרכשתם במסיבת ההפתעות.

כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully