וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן מחקה, מבוססת בינה מלאכותית, תעקוב אחרי תחום הסייבר

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 17:04

בית ההשקעות ילין לפידות משיק פיתוח בלעדי של קרנות מחקות מבוססות בינה מלאכותית. הקרן הראשונה תעקוב אחרי תחום הסייבר ובהמשך תושק סדרה של מוצרים נוספים מבוססי בינה מלאכותית. אסף קלמן יוביל וינהל את פעילות הקרנות המחקות

בית ההשקעות ילין לפידות משיק היום לראשונה, פעילות בתחום הקרנות המחקות.
הקרן, העוקבת אחרי תחום הסייבר, היא ראשונה בסדרה חדשה של מוצרים עוקבי מדד, מבוססי AI.

ילין לפידות קרנות נאמנות חברה אל חברת "אינדקס עריכת מדדים" אשר יחד עם עם חברת AI21 של אמנון שעשוע, מובילה עולמית בטכנולוגיית ה-NLP , פיתחה מוצר ייחודי, הנמצא בחזית הטכנולוגיה בשוק המדדים הישראלי והעולמי. היכולת הטכנולוגית שפותחה מאפשרת לאתר יותר חברות השייכות לנושא המדד ולדייק את ההתאמה שלהן בצורה טובה יותר.

היכולות הטכנולוגיות של המוצר מאפשרות למצוא יותר חברות שקשורות לתחום המדד באופן שמפזר את הסיכונים בקרן בצורה טובה יותר.

בנוסף, קיימת זיקה מדויקת יותר לנושא המדד, כאשר הטכנולוגיה מאפשרת שכבת סינון נוספת המשמיטה חברות בהלימה נמוכה לנושא המדד, כך שהוא נבנה בצורה מדויקת יותר המאפשרת חשיפה נכונה יותר לתחום ההשקעה הנבחר.

חישוב הכנסות והצעות של בית עסק. ShutterStock
הקרן, העוקבת אחרי תחום הסייבר, היא ראשונה בסדרה חדשה של מוצרים עוקבי מדד, מבוססי AI/ShutterStock

"לוקחים את ענף המדדים בישראל קדימה"

אסף אלדר, מנכ"ל חברת הקרנות בילין לפידות: "אנו שמחים להשיק היום את הקרן המחקה הראשונה שלנו בפיתוח בלעדי, מבוסס בינה מלאכותית, המרחיב את סל המוצרים של בית ההשקעות ילין לפידות אשר לוקח את ענף המדדים בישראל צעד אחד קדימה.

להערכתנו, הטמעת כלים טכנולוגיים מתקדמים המבוססים על בינה מלאכותית בכלל ו-NLP בפרט, תציף ערך מוסף משמעותי ותדייק עבורם את המדדים, במטרה להעניק למשקיעים חשיפה רחבה ומדויקת כמה שניתן למגוון תחומי פעילות שונים במטרה להשיא ערך עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully