וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו מצטרף לדירקטוריון המייעץ של NanoLock

9.5.2022 / 17:15

פרדו צפוי לייעץ בנושאים מסחריים וטכניים לחברת הסייבר שפיתחה פתרונות אבטחת Zero-Trust במטרה להתמודד עם איומים ברמת ה-Device בשוק התשתיות הקריטיות. פרדו ילווה את החברה במטרה להרחיב את פעילותה במגזרי התעשייה והאנרגיה, שיאיצו את קצב הצמיחה שלה

חברת הסייבר NanoLock Security, מובילה עולמית בתחום אבטחת ZERO TRUST של רכיבי קצה בעולמות התעשייתיים והאנרגיה, מודיעה היום על מינויו של ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, לחבר הדירקטוריון המייעץ.

עולם התשתיות הקריטיות והחברות התעשייתיות מהווה בשנים האחרונות, מטרה לאיומי סייבר הולכים וגוברים, אשר נהיים מתוחכמים ומסוכנים יותר. איומים אלה, שמגיעים הן ממקורות בתוך האירגון והן ממקורות חיצונים לארגון, ומנצלים גם חולשות בשרשרת האספקה לצורך חדירה, מעלים ביתר שאת, את הצורך בהגנה ברמת המכשיר והמכונה על מנת להגן על האמינות והיציבות התפעולית שלהם.

תמיר פרדו בכנס מאיר דגן לביטחון ואסטרטגיה 2019, האקדמית נתניה , 18 במרץ 2019. שלומי גבאי
תמיר פרדו/שלומי גבאי

פרדו צפוי לייעץ למנכ"ל NanoLock ערן פיין וההנהלה הבכירה של החברה הן בצד הטכנולוגי והן בזה המסחרי, במטרה להרחיב את פעילותה במגזרי התעשייה והאנרגיה, לרבות, בתחומי המים והגז ובשווקי הייצור השונים, ולסייע לאותן לחברות לצמוח ולהתגבר על האיומי הסייבר והאיומים התפעוליים השונים.

ערן פיין, מייסד משותף ומנכ"ל NanoLock Security: "הצטרפותו של ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו לדירקטוריון המייעץ של החברה היא בשורה מצוינת עבורנו. הניסיון והיכולת של פרדו לנתח בצורה יוצאת דופן את האיומים הביטחוניים והתפעוליים איתן מתמודדות חברות רבות, תסייע לנו לשפר עוד יותר את פתרונות האבטחה שאנחנו מספקים כיום ללקוחותינו, ולאפשר להן להגיב במהירות ויעילות רבה יותר. הפתרון הייחודי שפיתחנו שלא קיים בשום מקום אחר בשוק, מגן כיום על מיליארדי מכשירים שונים, ואני מאמין שבזכות הידע והקשרים שצבר, פרדו אף יסייע לנו להתרחב לשווקים בינלאומיים גדולים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר פרדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully