וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה במכון היצוא: מונתה הנהלה ציבורית לעידוד חברות בחברה הערבית

9.5.2022 / 17:20

יו"ר המכון, איילת נחמיאס-ורבין מינתה את ד"ר מוחמד זחאלקה לתפקיד יו"ר ההנהלה הציבורית המוקמת בימים אלה

יו"ר מכון היצוא איילת נחמיאס - ורבין החליטה היום (ב', 9/5) להקים לראשונה בתולדות המכון הנהלה ציבורית שתעודד חברות בחברה הערבית לייצא.

זוהי הפעם הראשונה בה מוקמת הנהלה ציבורית ייעודית לחברה הערבית שתפעל לצד תכנית "תבל" הפועלת זה עשור בשיתוף משרד הכלכלה והמשרד לשוויון חברתי במטרה לקדם חברות בחברה הערבית בעלות פוטנציאל יצוא. בימים אלו מסייעת התכנית לכ-100 יצואנים מהחברה הערבית.

ההנהלות הציבוריות מחזקות את הקשר שבין המכון לבין התעשייה והעומדים בראשן נמנים עם המובילים בכל תחום.

ד"ר מוחמד זחאלקה. מכון היצוא,
ד"ר מוחמד זחאלקה עם איילת נחמיאס ורבין/מכון היצוא

מי שיעמוד בראש ההנהלה הציבורית וגם בראש ההנהלה הציבורית של ענף הדנטל הוא ד"ר הוא מוחמד זחאלקה, רופא שיניים בהשכלתו ובעל תואר שני במדעי הרפואה, מנכ"ל חברת אלפא גייט המייצרת שתלים דנטליים המייצאת את מוצריה ל-52 מדינות ברחבי העולם ויו"ר הוועדה לחברה הערבית בהתאחדות התעשיינים.

יו"ר מכון היצוא איילת נחמיאס - ורבין: "המגזר העסקי בחברה הערבית נמצא במגמת צמיחה וזהו מנוע צמיחה חשוב לכלכלה ולציבור הישראלי כולו. ההנהלה הציבורית תיטול חלק חשוב במאמצי המכון, משרדי הכלכלה והשוויון החברתי, להמשיך ולהגדיל באופן משמעותי את היקפי היצוא בחברה הערבית כמנוף לחיזוק משקלה בכלכלה הלאומית. מכון היצוא, מנהל סחר חוץ והתאחדות התעשיינים רואים חשיבות רבה ביישום החלטת הממשלה שנועדה לעודד חברות במגזר הערבי לייצא. אני שמחה שמוחמד זחאלקה מצטרף אלינו בכדי לסייע באתגר החשוב הזה . ההחלטה לייצא אינה טריוויאלית ובעזרתו של מוחמד אני משוכנעת שנוכל לעודד חברות נוספות לעשות את המהלך הזה".

ד"ר מוחמד זחאלקה: "כמי שעומד בראש חברה יצואנית בחברה הערבית אני שם לי למטרה להביא לפריצת דרך בתחום היצוא בחברה הערבית שתשפיע לטובה על כלל האוכלוסייה בישראל. עלינו לפעול לפתוח את הדלתות לחברות במגזר הערבי למדינות ויעדים נוספים ולנצל את ההשפעה החשובה של הסכמי אברהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully