וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Grubhub מגייסת עשרות עובדים חדשים

10.5.2022 / 11:39

ענקית משלוחי המזון האמריקאית, מגייסת כ- 20 עובדים למרכז פיתוח שלהם בת"א במשרות טכנולוגיה שונות ומגוונות

חברת גראבהאב, ענקית משלוחי המזון האמריקאית, מגייסת כ- 20 עובדים למרכז פיתוח שלהם בת"א במשרות טכנולוגיה שונות ומגוונות כמו: מהנדסי תוכנה, מנהלי מוצר, מעצבי מוצר, מהנדס iOS, מהנדסי DEVOPS ועוד.

Grubhub היא חלק מ-Just Eat Takeaway.com מרקט פלייס מוביל ובינלאומי למשלוח מזון אונליין. החברה מחברת בין יותר מ-32 מיליון סועדים עם האוכל שהם אוהבים מהמסעדות המקומיות האהובות עליהם. Grubhub מעלה את הזמנת האוכל באמצעות טכנולוגיית מסעדות חדשנית, פלטפורמות קלות לשימוש וחווית משלוח משופר, הכוללת יותר מ-300,000 מסעדות שותפות בלמעלה מ-4,000 ערים בארה"ב.

משרדי גראבהאב. יחצ,
משרדי גראבהאב/יחצ

מרכז הפיתוח של Grubhub בישראל הוקם בשנת 2018, לאחר רכישה של סטארטאפ בשם Tapingo שפיתח אפליקציה המאפשרת לסטודנטים להזמין אוכל באיסוף עצמי בקמפוסים בארה"ב. כיום בעזרת טכנולוגיית הענן המפותחת בארץ, יכולות Grubhub התרחבו לתחומים נוספים ומאפשרות להזמין בבתי מלון, ריזורטים ואיצטדיונים כמו Resorts World, FedEx Field ומאות אוניברסיטאות, המאפשרות לסטודנטים, מבקרים ואורחים להזמין אוכל, משקאות וכיבוד דרך אפליקציית Grubhub, וכך לדלג על התור ולפשט את תהליך ההזמנה.

"מרכז הפיתוח שלנו נמצא בתנופת גדילה משמעותי ומתוכננת גדילה של כ 40% עד סוף שנת 2022", אומרת גל דנינו, רכזת גיוס בגראבהאב ישראל. "גראבהאב מקפידה להשקיע בעובדים כחלק מה DNA של החברה. אנחנו משקיעים רבות בפיתוח העובדים ומתן כלים לצמיחה כמו קורסים, השתלמויות, סדנאות וכד'. בנוסף, אנחנו מקדמים איזון עבודה-בית ולכן בתחילת השנה עברנו לעבוד במתכונת של 4 ימים בשבוע פעם בשבועיים. מי שיצטרף לחברה בתקופה הקרובה יוכל לקחת חלק בצמיחה של החברה ולהביא אותה לשלב הבא".

מרכז הפיתוח של גראבהאב בארץ מונה מעל ל-50 עובדים העוסקים בעיקר בתחומי Product ,Design ו-R&D.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully