וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים מבצלאל יחברו למומחים של חברת הום ביוגז

10.5.2022 / 11:48

יפתחו מוצרים ושימושים חדשניים מהדאטה שנאסף בתחום הפסולת האורגנית. איך משתמשים בדאטה של פסולת אורגנית כדי לנבא מגמות בתחום של צמצום פליטות החממה?

איך משתמשים בדאטה של פסולת אורגנית כדי לנבא מגמות בתחום של צמצום פליטות החממה? כיצד ניתוח של הדאטה של הפסולת שלנו יכול לסייע לנו במאבק בשינויי האקלים?

כדי לענות על שאלות אלו ואחרות, כ-20 סטודנטים ואנשי סגל מבצלאל, בהובלת התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית, יחברו למומחים של חברת הום ביוגז - מובילה טכנולוגית בתחום הטיפול המקומי בפסולת אורגנית - במסגרת סדנה ייחודית שתיפתח ב-15 למאי, למשך שבוע ימים, ותעסוק ביכולת של מעצבים ומעצבות להשפיע על הסביבה ולפתח מוצרים התומכים בתזות של קיימות וגישה אקולוגית.

הום ביוגז תלווה את הסטודנטים לכל אורך הסדנה ותאפשר להם להשתמש בדאטה של המערכות הטכנולוגיות שפיתחה בתחום הטיפול המקומי בפסולת אורגנית, ובאמצעות הידע המקצועי שיקבלו יוכלו הסטודנטים לפתח יישומים ופיתוחים חדשניים שיסייעו בצמצום פליטות מזהמים.

את הסדנה יובילו ד"ר רועי עמית מהתכנית לתואר שני בתקשורת חזותית והמעצב מאיר סדן מהמחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, כאשר בסיום הסדנה יוצגו כל התוצרים של הסטודנטים.

בצלאל. יחצ,
"הזדמנות לפתוח עתיד עם מעצבי המחר"/יחצ

ד"ר ליאת לביא, ראש התכנית לתואר שני בתקשורת חזותית בבצלאל: "אחד מתפקידיה החברתיים של האקדמיה הוא לקדם את נושא הקיימות ולתרום לפיתוח טכנולוגיות מקיימות. תכנית התואר השני בתקשורת חזותית רואה בשיתוף הפעולה עם חברת הום ביוגז הזדמנות יוצאת דופן לפעול בתחום חשוב זה".

אושיק אפרתי, מייסד ומנכ"ל הום ביוגז, "שמחים על ההזדמנות לפתח ביחד עם מעצבי המחר את עתיד הטיפול בפסולת אורגנית והפיכתה לאנרגיה ירוקה. שוק הטיפול בפסולת משווע לפתרונות טכנולוגיים חדשניים, ואנו נמשיך למנף את הדאטה מהתחום לכדי תובנות וידע שיתורגמו להקטנת פליטות גזי החממה בכל העולם".

הטכנולוגיה הייחודית של הום ביוגז, המשווקת כיום ב-6 יבשות ובלמעלה מ-100 מדינות, בעלת ערך סביבתי משמעותי בשל היכולת לצמצם פליטות גז מתאן. המערכות המוסדיות והביתיות של הום ביוגז מטפלות מקומית בפסולת האורגנית וכך מצמצמות משמעותית את פליטות גז המתאן, ומביאות לחסכון של למעלה מ-6 טון פחמן דו חמצני בשנה עבור כל מערכת. בנוסף, הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה הום ביוגז נותנת מענה יסודי לטיפול מקומי בפסולת האורגנית וכך מייצרת ללקוחותיה חיסכון משמעותי בעלויות המאמירות של פינוי, שינוע והטמנה של פסולת.

  • עוד באותו נושא:
  • בצלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully